Ja ik heb echt op zo'n verjaardag ALLES door elkaar gehad. Ik zei steeds 'Nee dat heb ik al gehad, nu wat anders!" En toen gingen we naar de Nul (Het zag er echt way anders uit dan ik dacht, na al die verhalen die ik had gehoord) En nadat ik thuis was (ben vergeten hoe laat?) heb ik maar een emmer mee naar boven genomen, ik was echt kotsmisselijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 02:23 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een nacht
Net zo'n cocktail gehad in zo'n onmeunige vissenkomWodka met nog meer shit er in
Lekker hoar..
Maar nu heb ik serieus de hik!!![]()
Mooi zoquote:
Dat gevoel als je misselijk bent is zoooo fuckedquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:01 schreef Bakakame het volgende:
Ja ik heb echt op zo'n verjaardag ALLES door elkaar gehad. Ik zei steeds 'Nee dat heb ik al gehad, nu wat anders!" En toen gingen we naar de Nul (Het zag er echt way anders uit dan ik dacht, na al die verhalen die ik had gehoord) En nadat ik thuis was (ben vergeten hoe laat?) heb ik maar een emmer mee naar boven genomen, ik was echt kotsmisselijk![]()
Uh-huh.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Dat gevoel als je misselijk bent is zoooo fucked![]()
Nijmegen is tooooofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:17 schreef tomttt het volgende:
Hallo iedereen![]()
Ik begin volgende week weer![]()
Maar vanaf volgende week woon ik in Nijmegen![]()
Uiteraard laat ik Hengelo niet in de steek, in het weekend zal ik in Hengelo te vinden zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |