Hoezo "verliest zijn zelfbeheersing"? Ik vond hem, gezien wat er gebeurde vrij kalm
![]()
Tja, hij zegt op een gegeven moment 'tyfuslijer' ooh wat erg
![]()
als het nou tegen een net oud omatje was ofzo was dat erg geweest, maar in dit geval van zo een groep uitvaagsel die ergere dingen in hun normale spreektaal gebruiken en constant bijdehand doen, is het geen probleem imo. die flippos spreken geen andere taal.
Die gasten staan m gewoon te jennen en uit te lachen, en constant met m in discussie te gaan, omdat ze weten dat een agent ook een mens is, en dat als je maar lang genoeg jent dat hij dan boos wordt, en ze weten dat hij dan minder kan doen dan de gemiddelde burger die ze gewoon een klap op hun smoel kan geven. Ze gebruiken gewoon de letter van de wet tegen hem.
Ze proberen 'm te intimideren (mislukt) en staan de hele tijd maar door hem heen te brullen op een manier die van geen enkel respect betuigt, om zijn pogingen de boel op een rustige normale manier op te lossen te frustreren.
Als een agent praat hou je je waffel en luister je braaf tot ie klaar is. Dan mag je op redelijke wijze en een normale toon je argumenten uiteen zetten. Als hij een beslissing neemt is dat dat en mag je hooguit via de rechter de boel laten corrigeren.
Als hij nou van zn motor kwam en een paar schedels kraakte met zijn knuppel of ze allemaal onder bedreiging van zn dienstwapen naar het buro had gejaagd had het inderdaad '"verliest zelfbeheersing" geweest.
heh, mijn moeder had vroeger zo een filmpje op youtube moeten zien van mij die een agent zo bejegende. Dan was een avondje in de politiecel te prefereren geweest