Die zocht ik!quote:
Tussenstand deel 972quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
en die vent zat eerst in Vitesse.
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef peaceman het volgende:
Lastig te beantwoorden Tong.. er bestaan diverse theorieen over.
Het antwoord wat jullie gaven, is helemaal niet zo zeker, dus 'onze' reeks heeft daarmee niet zoveel te maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
ik denk dat voor deze quiz het antwoord volstaat peaceman. In 'jullie' reeks zal ws. een heftige discussie losbarsten.
hoe grappig.
Doeka is goed bezig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:53 schreef doeka het volgende:
Angie Bowie
Good point mkay?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het antwoord wat jullie gaven, is helemaal niet zo zeker, dus 'onze' reeks heeft daarmee niet zoveel te maken.
Bijna goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Hendrika Hondenlul?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef RoofingBurner het volgende:
't is van een strip hé.
Haar achternaam is hetzelfde als haar soortnaam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Van die hele houterige figuren...ik zie ze zo gaan. Maar hoe heet dat mens nou.
die dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Clarabella koe.
Hoera! wyccie +1quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Clarabella koe.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef ScottTracy het volgende:
Spitzen
Dat doen ze nog steeds. dat op die scholen komen dan; vorig schooljaar waren ze nog bij mijn dochter.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben van de 'scapinoballet' generatie. Ze kwamen altijd op school langs met oeverloos geouwehoer over ballet, wat ons toch niet interesseerde. Het enige wat ik nog weet is dat als je de neus van een oude spits uitelkaar haalt dat je dan krantenpapier kan zien.
scapinoballetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben van de 'scapinoballet' generatie. Ze kwamen altijd op school langs met oeverloos geouwehoer over ballet, wat ons toch niet interesseerde. Het enige wat ik nog weet is dat als je de neus van een oude spits uitelkaar haalt dat je dan krantenpapier kan zien.
dat was volgens mij om de subsidie veilig te stellen, toen ze die niet meer kregen zijn ze ws nooit meer langs geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Dat is best interessant. En leuk dat ze langskwamen!
Jawel hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:30 schreef peaceman het volgende:
doet een beetje denken aan jagged little pil van Alanis Morrisette, maar dat is m niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |