... dattie peentjes zweetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
100 % zeker .....
Dennis zou gek zijn als hij Jaap liet gaan.Dennis moet die Nadia gewoon hard dumpen en met Jaap verder gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:19 schreef tipsch het volgende:
OK, leuke bijeenkomst in de chill gaanden nu, maar hebben ze al enig idee over hoe ze Dennis van Jaap los gaan krijgen?
Omdat Jaap gezegd heeft het spel zo lang mogelijk te rekken i.v.m zijn eventuele kansen in de buitenwereld en zijn toegezegde buikwandcorrectie, als hij 50 kg afvalt en dat dan nog 3 mnd volhoudquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Lady-night het volgende:
Toch snap ik echt niet dat Jaap er eerder uit zou moeten dan Dennis
Hij wil wel naar de chill, maar de deur is dicht dus dat kan hij niet ......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
Hoe vaak is Nix nu al van het bed naar de deur gelopen en weer terug........ als het nu een vent is, gaat tie de chill in!!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
Hoe vaak is Nix nu al van het bed naar de deur gelopen en weer terug........ als het nu een vent is, gaat tie de chill in!!
quote:
Nadia gaat toch weer terug naar Dennis.Ze kan echt niet lang zonder sex.Ben benieuwd hoe lang ze er buiten kan als je haar zo bezig zag in de nacht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:23 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Prachtig om te zien hoe Huub bezig is Nadia allemaal veren in haar kont te steken. Nadia trapt mooi in deze slijmcampagne.
Omdat Japio volledig blokkeert Dennix eerder weg te stemmen ...... Japio graaft z'n eigen graf daardoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Lady-night het volgende:
vandaag wilt tie zijn als Brian (zelfde kleren e.d.) ..... dus altie nu echt Brian wil nadoen, slaat tie die deur aan diggelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij wil wel naar de chill, maar de deur is dicht dus dat kan hij niet ......
Opdracht van de FEBO?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Lady-night het volgende:
Dan denk ik een post van mezelf te wijzigen en in plaats daarvan reply ik per ongeluk op m'n eigen post.quote:
Geeft toch niks, ik ben al blij dat je dat kanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is nu klaarik zit er niet helemaal in, dus foutjes kunnen aangegeven worden, hoor
![]()
Ik hoop het niet... en dimitri is er ook nog.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nadia gaat toch weer terug naar Dennis.Ze kan echt niet lang zonder sex.Ben benieuwd hoe lang ze er buiten kan als je haar zo bezig zag in de nacht.
Want voor vandaag ben ik uitgeblust!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Morgen ga ik verder met Terror, zeker weten, 100%"
[afbeelding]
FEBO is de redactie he ? dat heb ik gelezen ergensquote:
Ja, ik heb gelezen dat Kleinzusje dat heeft bedacht. Maar die heb jij al ontmoet, geloof ik? Dan kun je het haar zelf vragenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:28 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
FEBO is de redactie he ? dat heb ik gelezen ergens![]()
Nee hoor, is een snackbar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:28 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
FEBO is de redactie he ? dat heb ik gelezen ergens![]()
Wat grappig dat jij hem Dennis noemt, dan ben je dus een fan ?quote:
Maar jij kan het ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:26 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Geeft toch niks, ik ben al blij dat je dat kanen doet
![]()
Dank je Disana, ik zal het haar vragen, lief van jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelezen dat Kleinzusje dat heeft bedacht. Maar die heb jij al ontmoet, geloof ik? Dan kun je het haar zelf vragen![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:30 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij hem Dennis noemt, dan ben je dus een fan ?![]()
Soms zijn wij beschaafd. Dan noemen we even de bewoners bij hun echte naam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:30 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij hem Dennis noemt, dan ben je dus een fan ?![]()
Ohquote:
http://www.febo.nl/intro.htmlquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:32 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar wel leuk dat jullie de redactie dan noemen naar een snackbar, FEBO is makkelijker en korter![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij weet Huub nog niet helemaal wat de context is van Dennis' "Ik wil dat je de moeder van m'n kinderen wordt"![]()
Jemig, al die termen, COS, Dennis, Nix............... tis niet nix om er in te komen. Maar ik doe mn best. Dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Soms zijn wij beschaafd. Dan noemen we even de bewoners bij hun echte naam.
Moeilijk af en toe, maar zo houden we de COS op niveau![]()
Wat is die context dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
Volgens mij weet Huub nog niet helemaal wat de context is van Dennis' "Ik wil dat je de moeder van m'n kinderen wordt"![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
http://www.febo.nl/intro.html
![]()
Wat betekend FEBO eigelijk kwa letters? De betekenis weet ik wel, maar de lettercombi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb gelezen dat Kleinzusje dat heeft bedacht. Maar die heb jij al ontmoet, geloof ik? Dan kun je het haar zelf vragen![]()
Dat noemen ze ook wel eens "doordraaien'.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
De uitdrukking 'je draai niet kunnen vinden' gaat beslist op voor Dennis op dit moment. Linkerzij, rechterzij, op de rug, en steeds maar kijken richting deur.
Dat was toch tijdens de sex, om het even wat geiler te maken allemaal, voor Dennis danquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je mag me niet meer uitlachen ! Dat is OFFTOPIC !!!![]()
Jammer voor hem, maar het is een van de stadia bij een naderend vertrek. Pas zodra je iedere vorm van draai kwijt bent, mag je vrijwillig de poort uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
De uitdrukking 'je draai niet kunnen vinden' gaat beslist op voor Dennis op dit moment. Linkerzij, rechterzij, op de rug, en steeds maar kijken richting deur.
Ferdinand Bolstraat. Dat was de straat in A'dam waar de tweede FEBO vestigingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Wat betekend FEBO eigelijk kwa letters? De betekenis weet ik wel, maar de lettercombi.
FErdinand BOlstraat, waar het allemaal begon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Wat betekend FEBO eigelijk kwa letters? De betekenis weet ik wel, maar de lettercombi.
Ik denk dat ik het weet, maar mag ik dat hier uitleggen ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Te laat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weet, maar mag ik dat hier uitleggen ?![]()
Nu snap ik jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat was toch tijdens de sex, om het even wat geiler te maken allemaal, voor Dennis danZoals Huub het net voordeed, ging hij op z'n knieën en pakte de hand van Nadia. Quasi-romantisch. Niet helemal juist dus
![]()
oei, timing is dus ook belangrijk hier, dank jequote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu snap ik jeNee, bepaald niet romantisch, gewoon het zoveelste geilpraatje dat die twee nodig hebben om er in bed iets van te maken
![]()
Alsof je het over de dood hebtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer voor hem, maar het is een van de stadia bij een naderend vertrek. Pas zodra je iedere vorm van draai kwijt bent, mag je vrijwillig de poort uit.
Maar wat heeft dat dan met de redactie van DGK te maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ferdinand Bolstraat. Dat was de straat in A'dam waar de tweede FEBO vestiging
werd opgericht
Geeft niks hoor, alle nieuwe users zijn hier welkom.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:40 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
oei, timing is dus ook belangrijk hier, dank je![]()
Sorry dat ik zo veel vraag, maar het is echt even wennen![]()
Het lijkt me een leuk moment om over te gaan op COS - Commentaar geven Op de Stream en niet aan een stuk vertellen dat je nieuw bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:40 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
oei, timing is dus ook belangrijk hier, dank je![]()
Sorry dat ik zo veel vraag, maar het is echt even wennen![]()
Dat weet kleinzusje, maar die slaaptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met de redactie van DGK te maken?
Volgens mij (maar pin me er niet aan vast) gebruikten de bewoners de uitdrukkingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:41 schreef F04 het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met de redactie van DGK te maken?
sorryquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt me een leuk moment om over te gaan op COS - Commentaar geven Op de Stream en niet aan een stuk vertellen dat je nieuw bent.
Dank je Ruud, je bent volgens mij een lieve userquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, alle nieuwe users zijn hier welkom.
Niet on topic, maar fijn dat ik dit even lees. Ben niet helemaal nieuw, maar met die discussies over wat wel en wat niet mag, ben ik best wel onzeker geworden om iets te schrijven hier.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, alle nieuwe users zijn hier welkom.
Je moet niet zoveel van die icoontjes gebruiken. strookt niet met je profilel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:45 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Dank je Ruud, je bent volgens mij een lieve user![]()
Tweelingen zijn anders eerlijke mensen, diegene die ik ken tenminste wel.. allemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Verdorrie. Dat mens lult echt aan één stuk door. Ongelofelijk!
Echt een tweeling die Natja. 2 gezichten en geloven in je eigen leugens![]()
Je doet het prima zo. Niks om onzeker over te worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Niet on topic, maar fijn dat ik dit even lees. Ben niet helemaal nieuw, maar met die discussies over wat wel en wat niet mag, ben ik best wel onzeker geworden om iets te schrijven hier.
Wat doet ze dan? Ik heb geen streams.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:47 schreef KZ-FAN het volgende:
Wat doet Nadia noujemig dat kan echt niet
![]()
Wat vertelde huub haar 10 minuutjes geleden ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Volgens mij hoef je eigenlijk niet eens uit te spreken dat je elkaar backup geeft, dat voel je gewoon aan".
Bijna letterlijk het verhaal wat Huub haar 10 minuten geleden vertelde ....
Maak je niet ongerust om reactie's op de berichten van een KZ-kloon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Niet on topic, maar fijn dat ik dit even lees. Ben niet helemaal nieuw, maar met die discussies over wat wel en wat niet mag, ben ik best wel onzeker geworden om iets te schrijven hier.
Dank je. Dit doet me even goed. Snapte eigenlijk al niet veel van die discussies, maar doordat ik wel eens op mijn vingers ben getikt, dacht ik dat het o.a. ook op mij sloeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je doet het prima zo. Niks om onzeker over te worden.![]()
Ik had ook wel eens Felix de Boer gehoord, maar weet niet of die er nu echt wat mee te maken had.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
FErdinand BOlstraat, waar het allemaal begon.
Ze keek Dennis aan, met een blik die heel veel zeggend wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:48 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat doet ze dan? Ik heb geen streams.![]()
Bijna letterlijk het verhaal wat Nadia vertelde ....... Je begint flauw te worden ......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:49 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Wat vertelde huub haar 10 minuutjes geleden ?
Jij bent juist mijn voorbeeld, ik leer wat wel en niet mag hierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:50 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dank je. Dit doet me even goed. Snapte eigenlijk al niet veel van die discussies, maar doordat ik wel eens op mijn vingers ben getikt, dacht ik dat het o.a. ook op mij sloeg.
Nu ga ik weer ON TOPIC![]()
Dit doet Natja al vanaf het begin, dat zij in de Kooi zit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:49 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia. ik ben ook helemaal klaar met Jaap.
Nadia. Jaap tegen mijn je doet maar wat je wilt als je mijn bacup geeft.
Nadia zegt nu iets wat ze net van Huub heeft gehoord.
Als je mekaar vertrouwt dan hoef je het ook niet steeds over bacup te hebben.
Ze verteld een heleboel dingen nu wat ze van Huub heeft.
Hoe durft zequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:51 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Ze keek Dennis aan, met een blik die heel veel zeggend was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |