... dattie peentjes zweetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
100 % zeker .....
Dennis zou gek zijn als hij Jaap liet gaan.Dennis moet die Nadia gewoon hard dumpen en met Jaap verder gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:19 schreef tipsch het volgende:
OK, leuke bijeenkomst in de chill gaanden nu, maar hebben ze al enig idee over hoe ze Dennis van Jaap los gaan krijgen?
Omdat Jaap gezegd heeft het spel zo lang mogelijk te rekken i.v.m zijn eventuele kansen in de buitenwereld en zijn toegezegde buikwandcorrectie, als hij 50 kg afvalt en dat dan nog 3 mnd volhoudquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Lady-night het volgende:
Toch snap ik echt niet dat Jaap er eerder uit zou moeten dan Dennis
Hij wil wel naar de chill, maar de deur is dicht dus dat kan hij niet ......quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
Hoe vaak is Nix nu al van het bed naar de deur gelopen en weer terug........ als het nu een vent is, gaat tie de chill in!!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
Hoe vaak is Nix nu al van het bed naar de deur gelopen en weer terug........ als het nu een vent is, gaat tie de chill in!!
quote:
Nadia gaat toch weer terug naar Dennis.Ze kan echt niet lang zonder sex.Ben benieuwd hoe lang ze er buiten kan als je haar zo bezig zag in de nacht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:23 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Prachtig om te zien hoe Huub bezig is Nadia allemaal veren in haar kont te steken. Nadia trapt mooi in deze slijmcampagne.
Omdat Japio volledig blokkeert Dennix eerder weg te stemmen ...... Japio graaft z'n eigen graf daardoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Lady-night het volgende:
vandaag wilt tie zijn als Brian (zelfde kleren e.d.) ..... dus altie nu echt Brian wil nadoen, slaat tie die deur aan diggelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij wil wel naar de chill, maar de deur is dicht dus dat kan hij niet ......
Opdracht van de FEBO?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:22 schreef Lady-night het volgende:
Dan denk ik een post van mezelf te wijzigen en in plaats daarvan reply ik per ongeluk op m'n eigen post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |