abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52666586
Soms vind ik het leuk om rond te kijken op YouTube naar opmerkelijke video's. Onlangs stuitte ik via via (related videos functie) op een video waarin een babymuis werd opgegeten door een vogelspin. Het ging niet om een opname van een tafereel in de vrije natuur, maar om iemand die een vogelspin als huisdier heeft en deze een babymuis voerde. Het is een voorbeeld van dierenleed dat veelvuldig op YouTube voorkomt.

Waarom worden dit soort filmpjes getolereerd?
pi_52666628
gewoon melding van maken!
sommige dreutels zijn gewoon ziek in the head..
ik zag laatst ook een kat die helemaal leip was..denk dat ze dat beest drugs hebben gegeven..
leuk?
Nee niet erg!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666652
Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_52666656
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_52666701
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?
pi_52666710
quote:
ehm nou de EO is daar dan wel weer een kei in hoor!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52666720
quote:
Daar heeft elk dier tenminste nog een (kleine) kans, in tegenstelling tot die rat die vastgebonden zat aan een loodje in een aquarium vol piranhas (youtubefilmpje ja)
Patat Friet
pi_52666754
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef floris.exe het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?
Die vogelspin moet toch ook eten?
pi_52666766
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het betreffende walgelijke filmpje. Zo niet, dan kan ie uiteraard worden verwijderd.

Maar voor het idee: http://youtube.com/watch?v=jrctcEjv8Nw

Verwerpelijk
pi_52666780
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Die vogelspin moet toch ook eten?
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijn .
pi_52666785
Je hóeft niet te kijken, hoor.
pi_52666820
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef floris.exe het volgende:
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijn .
Dat vind ik dan weer raar.
Het ene dier is dus, volgens jou, minder erg dan het andere?
Als het maar knuffelbaar is, dan is het blijkbaar zielig.
pi_52666827
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hóeft niet te kijken, hoor.
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
pi_52666857
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.

Heb je het filmpje gekeken?
pi_52666868
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
you must be cute!
pi_52666873
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:
Persoonlijk vind ik er heel wat ergere dingen aan de hand in de wereld dan een filmpje van een muis die aan een vogelspin wordt gevoerd.

Waar ligt precies voor jou de grens? Mag een filmpje van een kat die uit een boom valt wel? Een haai die in een stuk vis aan een lijntje bijt?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:37:33 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_52666921
Alle filmpjes mogen me dunkt, mits ze het bijbehorende kijkwijzersymbool bevatten.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_52666929
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:34 schreef floris.exe het volgende:
Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.

Heb je het filmpje gekeken?
Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Kijk, je kunt je wel ergeren aan dit soort zaken, maar zoals ik al zei: Je hoeft het niet te kijken. Bovendien zijn er blijkbaar genoeg mensen die er andere normen en waarden op na houden dan jij. Wat stel je voor, Youtube censureren? Denk je echt dat daarmee dit soort "wandaden" gestopt worden?
pi_52666988
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.

Kijk, je kunt je wel ergeren aan dit soort zaken, maar zoals ik al zei: Je hoeft het niet te kijken. Bovendien zijn er blijkbaar genoeg mensen die er andere normen en waarden op na houden dan jij. Wat stel je voor, Youtube censureren? Denk je echt dat daarmee dit soort "wandaden" gestopt worden?
Aha, dus jij bent voor het motto: er is geen oplossing voor, laten we ze dan meer een podium geven. Kromme en bijzonder slappe redenering wat mij betreft. En je moet mij er niet op aanspreken dat ik andere waarden en normen heb dan dergelijke figuren. Het gaat er hier om dat levende wezens het slachtoffer worden van de waarden en normen van die imbecielen. Als ze zichzelf voeren aan een vogelspin, dan hoor je mij nergens over, maar dat is niet aan de orde.
pi_52667001
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

you must be cute!
Thanks .
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:41:42 #21
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_52667023
TS is een weekdier, als het een lief beestje is, mag het niet als voedsel dienen, maar als het een vies insect is opeens wel.

Hier, voor jou:
http://nl.youtube.com/watch?v=AqWzUQ8lp3M
Die muizen zijn echt heeel snel pleiten
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:44:38 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52667083
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:

ik zag laatst ook een kat die helemaal leip was..
Om het beest uit zij lijden te verlossen kun je hem in de fik steken, beest niet meer leip en eigenaar heeft er geen last van en de weblog kan weer een spraakmakend item opfrissen uit de oude doos !
pi_52667091
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:41 schreef Hi_flyer het volgende:
TS is een weekdier, als het een lief beestje is, mag het niet als voedsel dienen, maar als het een vies insect is opeens wel.

Hier, voor jou:
http://nl.youtube.com/watch?v=AqWzUQ8lp3M
Die muizen zijn echt heeel snel pleiten
doe eens niet zo ordinair enzo?
als jij van spinnen houdt wil niet zeggen dat iedereen ervan moet houden..
ofzo
pi_52667108
Die muisjes zijn ook zo zielig, hè.

Erger zijn de filmpjes van Russische skinheads die een 'buitenlander' doodsteken of kapottrappen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:45:45 #25
158507 Komakimo
It's only a state of mind
pi_52667109
laatst een filmpje waarin een golden retriever een bal per ongeluk tegen z'n kop gekicked krijgt, te grappig voor woorden
go round
pi_52667132
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:40 schreef floris.exe het volgende:
Aha, dus jij bent voor het motto: er is geen oplossing voor, laten we ze dan meer een podium geven. Kromme en bijzonder slappe redenering wat mij betreft. En je moet mij er niet op aanspreken dat ik andere waarden en normen heb dan dergelijke figuren. Het gaat er hier om dat levende wezens het slachtoffer worden van de waarden en normen van die imbecielen. Als ze zichzelf voeren aan een vogelspin, dan hoor je mij nergens over, maar dat is niet aan de orde.
Probeer dan in jouw geval in ieder geval de oorzaak aan te pakken in plaats van de gevolgen.
Probeer dan een verbod op het voeren van voer aan huisdieren te krijgen in plaats van een internetsite te willen censureren.

Mijns inziens is er geen probleem, dus hoeft er ook geen oplossing te komen. Blijkbaar zijn er imbicielen die een vogelspin hebben, die voeren, daar filmpjes van maken en die op internet zetten. Niks strafbaars aan. Blijkbaar zijn er ook imbicielen die zich daar zo aan ergeren dat ze er een topic over openen op een internetforum.
pi_52667147
ROYAL SADNESS TEN TOP TOPIC !
pi_52667148
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef Komakimo het volgende:
laatst een filmpje waarin een golden retriever een bal per ongeluk tegen z'n kop gekicked krijgt, te grappig voor woorden
Sukkel
pi_52667162
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef Happel het volgende:
Die muisjes zijn ook zo zielig, hè.

Erger zijn de filmpjes van Russische skinheads die een 'buitenlander' doodsteken of kapottrappen.
staan die op youtube dan?
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:48:20 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52667166
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:31 schreef floris.exe het volgende:
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het betreffende walgelijke filmpje. Zo niet, dan kan ie uiteraard worden verwijderd.

Verwerpelijk
Dat muziekje

Maar goed, dit is dus het youtube-dierenfilmpjestopic begrijp ik?

Python Eats A Monkey
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:48:43 #31
158507 Komakimo
It's only a state of mind
pi_52667171
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:47 schreef vronie het volgende:

[..]

Sukkel
ging net zo hard ook, misch heb ik m nog wel ergens
go round
pi_52667175
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ze staan op Youtube, ja. Tenminste, een tijd geleden wel. Of dat nu nog steeds zo is...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:49:44 #34
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_52667196
Ik heb zelfs filmpjes gezien van meisjes die paadenlullen verobberden.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:51:27 #35
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_52667230
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb zelfs filmpjes gezien van meisjes die paadenlullen verobberden.
dude
pi_52667257
@ TS hypotetisch gezien.

Als z'n tarantula in het "wild" een babymuis zou op eten. Zou het je niet uit maken?
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  † In Memoriam † zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:56:16 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52667330
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nee joh, hoe kóm je erbij, dat is uitgezonden in 7 delen van elk 1 minuut door de Evangelische Omroep.
pi_52667346
quote:
Sneu figuur ben je.
pi_52667392
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Sneu figuur ben je.
Waarom? Omdat mens en dier moet overleven? Anders ga je je druk maken om het eten van een spin. Zonder zou die doodgaan
pi_52667429
Et is wel vaag, zodra een mens het doet (voor plezier, weet ik veel onnodige shit) vind ik et erg. Maar zodra et natuur is(zoals met die aap, wat wel een traag filmpje is) vind ik et mooi..
pi_52667436
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:57 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Sneu figuur ben je.
Zoiets zet ik dus al naar 10 seconde af : zo gruwelijk erg wat er met sommige dieren gebeurd:|
pi_52667483
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:00 schreef KraZj het volgende:
Et is wel vaag, zodra een mens het doet (voor plezier, weet ik veel onnodige shit) vind ik et erg. Maar zodra et natuur is(zoals met die aap, wat wel een traag filmpje is) vind ik et mooi..
Wat is er onnodig aan een spin voeden? Wil je hem groenten geven?
pi_52667488
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:01 schreef KraZj het volgende:

[..]

Zoiets zet ik dus al naar 10 seconde af : zo gruwelijk erg wat er met sommige dieren gebeurd:|
En anders sterven die mensen, nee dat is leuk
pi_52667503
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom? Omdat mens en dier moet overleven? Anders ga je je druk maken om het eten van een spin. Zonder zou die doodgaan
Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:05:45 #45
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_52667521
Dit vind ik nog niet zo heel erg wat ts opnoemt.
bijvoorbeeld

Golden retriever die aangevallen door een bulldog ..
Toen voelde ik me niet goed
Kotsneigingen krijg je er van!
pi_52667533
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En anders sterven die mensen, nee dat is leuk
Welke mensen sterven anders? Leg eens uit?
pi_52667565
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:06 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Welke mensen sterven anders? Leg eens uit?
Hoe willen ze anders eten? Alleen maar groenten?
pi_52667578
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.
Je zit te janken over een muis die opgegeten wordt terwijl anders de spin sterft. Jij bent hier de sicko
pi_52667596
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, dat wat met die dieren gedaan wordt is gewoon niet normaal, ik kan me niet voorstellen dat mensen zoiets kunnen doen Maar zodra het om overleven gaat is het niet erg. Die spin hoeft helemaal niet een levende muis te laten lijden, slaat nergens op en is nergens voor nodig. Zonder zo'n muis kan zo'n spin et ook wel redden.
pi_52667607
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:08 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je zit te janken over een muis die opgegeten wordt terwijl anders de spin sterft. Jij bent hier de sicko
Net alsof die spin een levende muis nodig heeft...
pi_52667614
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef KraZj het volgende:

[..]

Net alsof die spin een levende muis nodig heeft...
Wil je hem vegetaries maken?

En in de natuur leven ze ook gewoon hoor.
pi_52667664
En ik denk dat de spin hem eerst verdoofd (maar weet het niet zeker). Als dat het geval is zouden jullie eens opgegeten moeten worden stelletje slappelingen
pi_52669048
"i pimped my dog" !
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 03:11:20 #54
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52669200
Tja, ik heb slangen en andere reptielen gehad die ik levend muizen en ratten voerde, dus mijn mening lijkt me duidelijk.

Overigens heb ik nu nog gekko's die verschillende soorten insecten eten maar daar heeft blijkbaar niemand problemen mee.

O'ja, die koe die bij vele op hun bord ligt kon ook niet weglopen, dus als je geen vega bent, weest niet zo hypocriet.
Het enigste verschil is dat de koe voor jou gedood wordt en de spin/slang/whatever doet het zelf.

O'ja, ik ben wel tegen dierenleed als het onnodig is.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:36:10 #55
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52669743
quote:
oOAnimeGirlieOo (2 months ago) Show Hide Marked as spam
0 Good comment Poor comment
(Reply)
Egt He K kan die mensen wel de nek omdraaien !!:@ Vuileee ***** mongolee dah ze er zijn!! k sit hier te jankee man egt fokingg zieliggg KUT MENSEN!! Hun ehbben egt gin gevoel

-XxX- Chantal
*Hosselcopter*
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:44:11 #56
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_52669757
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef KD-fotografie het volgende:
Tja, ik heb slangen en andere reptielen gehad die ik levend muizen en ratten voerde, dus mijn mening lijkt me duidelijk.
Sadist!
pi_52669791
Hoi
Ja... echt!
pi_52669795
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 07:36 schreef Dibble het volgende:

[..]

Ja... echt!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 08:02:19 #59
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52669797
quote:

Overigens heb ik nu nog gekko's die verschillende soorten insecten eten maar daar heeft blijkbaar niemand problemen mee.

O'ja, die koe die bij vele op hun bord ligt kon ook niet weglopen, dus als je geen vega bent, weest niet zo hypocriet.
Het enigste verschil is dat de koe voor jou gedood wordt en de spin/slang/whatever doet het zelf.

O'ja, ik ben wel tegen dierenleed als het onnodig is.
Indeed, mensen doen huilie huilie als je levende muizen voert.
Insecten is al wat minder erg.
Ach ja, blikvoer voor de hond/kat is op een zeer humane manier ingeslapen en in stukjes gehakt.
Zo'n muis (of wat je dan ook voert, ik voerde nog wel eens hagedisjes aan m'n slangen) lijd echt niet meer hoor. Spinnen/slangen/hagedissen zijn zo vreselijk ver doorgeëvolueerd dat het 100% effectieve jachtdieren zijn. Ze doden hun prooi vreselijk snel. Want ja, in de natuur ben je de sjaak als je lunch ontsnapt.
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
pi_52669807
Boeien, zulke filmpjes vind ik niet echt lekker wegkijken ofzo

Ik vermeid het liever, net zoals die onthoofding filmpjes.
Toen ik 14 was vond ik het spannend, nu ik 17 ben vind ik het maar overbodig
Ja... echt!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 08:07:01 #61
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52669812
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 07:44 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Sadist!
Zegt degene met een rosbief als naam en ava, daar is ook minstens 1 dier voor gegood.
Wel eens een normaal slachthuis gezien van binnen?
http://www.youtube.com/watch?v=qkDPi5gUlIQ

Trouwens [kolen op vuur]Ik voer mijn piranha's ook soms levende visjes, houd ze actief en voorkomt vervetting[/kolen op vuur]
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:21:46 #62
136830 Nenootje
severely detached
pi_52672539
Sommige vogelspinnen eten nu eenmaal muizen. Klaar.
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
pi_52672782
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:21 schreef Nenootje het volgende:
Sommige vogelspinnen eten nu eenmaal muizen. Klaar.
We hebben zelfs een bron
Ja... echt!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:03:12 #64
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52673289
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 07:44 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Sadist!
Waarom?
Ik fokte de muizen en ratten zelf, in hele ruime bakken, ze kregen goed voer, hadden wat speeltjes enz.
De slangen wurgen snel en accuraat.

Waarom ben ik een sadist en jij die een bioindustrie koe op je bord hebt liggen niet?
O'ja, ik eet voornamenlijk biologisch.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:05:01 #65
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_52673328
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 08:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Boeien, zulke filmpjes vind ik niet echt lekker wegkijken ofzo

Ik vermeid het liever, net zoals die onthoofding filmpjes.
Toen ik 14 was vond ik het spannend, nu ik 17 ben vind ik het maar overbodig
Op het op internet te zetten hoeft van mij ook niet perse maar ja, sommige willen wel zien hoe dat gaat misschien.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:30:03 #66
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52674814
quote:
OMG, dat filmpje . Ik keur het niet goed, maar die comments, de teksten in het filmpje, die man lult 100%
pi_52674849
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:30 schreef dubidub het volgende:

[..]

OMG, dat filmpje . Ik keur het niet goed, maar die comments, de teksten in het filmpje, die man lult 100%
dubidubidub (5 minutes ago) Show Hide Marked as spam
0 Good comment Poor comment
(Reply)
Echt? Ik zou eerst de basisschool afmaken!

!
pi_52674943
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hitler vermoordde ook organismen die hij "dieren" noemde. Met jouw redenatie zou dat ook moeten kunnen.

Levende dieren geven aan roofdieren en er dan bij gaan zitten met je camera ... dan ben je niet heel menselijk.
pi_52674949
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:25 schreef floris.exe het volgende:
Soms vind ik het leuk om rond te kijken op YouTube naar opmerkelijke video's. Onlangs stuitte ik via via (related videos functie) op een video waarin een babymuis werd opgegeten door een vogelspin. Het ging niet om een opname van een tafereel in de vrije natuur, maar om iemand die een vogelspin als huisdier heeft en deze een babymuis voerde. Het is een voorbeeld van dierenleed dat veelvuldig op YouTube voorkomt.

Waarom worden dit soort filmpjes getolereerd?
omdat natuurlijke selectie iets totaal anders is dan aangedaan dierenleed, i.e: mensen die dieren doel bewust mishandelen of afslachten.
In dit laatste geval zou er idd op zijn minst een content filter of een groepje moderators aanwezig moeten zijn om die troep er tussen uit te vissen en te deleten
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:39:12 #70
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52674980
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Mijn kameraad heeft een terrarium met een slang erin, hij voedt deze ook babymuisjes.
Wat denk jij, vent? Alles wat de mens opvreet heeft ook wel eens geleefd dus niet zo hypocriet doen. Als ik van dierenmishandeling spreek is het vaak een mens die een dier pijn doet, of bijv. een Rottweiler tegenover een puppy zetten. Maar niet het natuurlijke voeden.
pi_52674994
helemaal met rickokun eensch
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
pi_52675001
Mishandelen is toch het dier euh misandelen maar niet dood maken ofzo?

Dus als het dier dood gaat is het geen mishandeling toch?

Waar praten we over?
Ja... echt!
pi_52675009
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef KD-fotografie het volgende:

[..]

Waarom?
Ik fokte de muizen en ratten zelf, in hele ruime bakken, ze kregen goed voer, hadden wat speeltjes enz.
De slangen wurgen snel en accuraat.

Waarom ben ik een sadist en jij die een bioindustrie koe op je bord hebt liggen niet?
Wat zeg jij tegen je (event.) kinderen als ze bv. kikkers opblazen of vliegen de vleugels er uit trekken?

Vind jij dat dan sympathieke kinderen?

Zo is het ook met levende dieren opvoeren aan roofdieren en dat gaan filmen.
pi_52675026
en dan ook die reacties op die tarantula kills baby mouse

WWWWHAT43 (2 weeks ago) Show Hide Marked as spam
fucking mouse deserved it

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52675031
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Wat zeg jij tegen je (event.) kinderen als ze bv. kikkers opblazen of vliegen de vleugels er uit trekken?

Alle kinderen doen dat. / Care
Levende dingen kapot maken, voor de lol?
Houd je van de straat iig !
Ja... echt!
pi_52675039
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:41 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Alle kinderen doen dat. / Care
Levende dingen kapot maken, voor de lol?
Houd je van de straat iig !
pi_52675048
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

stel je aan gast... en wat denk je te gaan doen aan die giga aantallen docus van NGC? hmm hmm? das precies hetzelfde als het scenario die jij net schetst
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:43:31 #78
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52675056
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef KD-fotografie het volgende:

Ik vreet liever vetgemeste kuikens die elkaar er onder hebben gescheten! Kippenvleesch is zo lekkah!
OH OH OH! Of zo'n dikke êntrecote! *fap fap fap*
pi_52675068
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik vreet liever vetgemeste kuikens die elkaar er onder hebben gescheten! Kippenvleesch is zo lekkah!
OH OH OH! Of zo'n dikke êntrecote! *fap fap fap*
lange leve de bioindustrie, zonder dat geen vleesch op bord
pi_52675083
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef PainDivine het volgende:

[..]

stel je aan gast... en wat denk je te gaan doen aan die giga aantallen docus van NGC? hmm hmm? das precies hetzelfde als het scenario die jij net schetst
Dat is gefilmd in de natuur. Dat is heel wat anders.
pi_52675110
quote:
Waar is dat voor dat je het in leven laat?
pi_52675141
Ik vind het walgelijk om een slang of spin in een klein kuthokje te stoppen en die in leven te houden met levend prooi dat geen enkele kans heeft te ontsnappen en de dood al lang van te voren ziet aankomen.
Dat is niet te vergelijken met een roofdier in het wild dat een dier vangt dat zwakker is of gewoon pech heeft.
Om er dan vervolgens genietend naar te kijken en er om lachen is sadistisch. Alleen zwaar gestoorde of heel naieve kinderen mensen genieten van leed.
Zelf lust ik ook geen vlees dat doodgemarteld is.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52675142
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 00:31 schreef floris.exe het volgende:

Verwerpelijk
Geweldig heb je nog meer links? Die Piranha vs Rat was ook tof
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:50:03 #84
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52675166
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nergens voor, hij wil gewoon net als ik een heerlijk sappig stuk kip op zijn bord hebben, en geen halfgare falafel met als extra 200 gram prei
pi_52675181
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind het walgelijk om een slang of spin in een klein kuthokje te stoppen en die in leven te houden met levend prooi dat geen enkele kans heeft te ontsnappen en de dood al lang van te voren ziet aankomen.
Dat is niet te vergelijken met een roofdier in het wild dat een dier vangt dat zwakker is of gewoon pech heeft.
Om er dan vervolgens genietend naar te kijken en er om lachen is sadistisch. Alleen zwaar gestoorde of heel naieve kinderen mensen genieten van leed.
succes met je gehaktbal dan
pi_52675199
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Geweldig heb je nog meer links? Die Piranha vs Rat was ook tof
Ja... echt!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:52:31 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52675210
quote:

ik wel joh! Dan trekt de smaak er beter in!
pi_52675214
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nergens voor, hij wil gewoon net als ik een heerlijk sappig stuk kip op zijn bord hebben, en geen halfgare falafel met als extra 200 gram prei
Ik zou wel goed lezen als je aan het rellen bent.
pi_52675249
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef RickoKun het volgende:

[..]

ik wel joh! Dan trekt de smaak er beter in!
fear makes meat BITTERSWEET
pi_52675266
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Zodat de roofdieren hun instincten niet verliezen?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:56:04 #91
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52675276
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ik zou wel goed lezen als je aan het rellen bent.
kut....wat deed ik nou weer verkeerd?
pi_52675286
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Zodat de roofdieren hun instincten niet verliezen?
Ze zitten hun hele leven in een glazen bak.

Waarom zou het erg zijn dat ze hun instincten verliezen?
pi_52675326
bejaarden zitten ook in en glazen bak, hoor je die zeike? nee
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:01:32 #94
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52675383
quote:
Oh je proeft dat het is doodgemarteld? En waar koop je dat vlees, ik wil dat ook wel 'es proeven
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:02:44 #95
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52675403
wat een drukte om iets wat gewoon de natuur is _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_52675408
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:02 schreef PeZu het volgende:
wat een drukte om iets wat gewoon de natuur is _!
onzin, de eigenaar heeft het er toch zelf neergelegd?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:04:55 #97
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52675444
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef PainDivine het volgende:
bejaarden zitten ook in en glazen bak, hoor je die zeike? nee
Ik ga dan lekker als bejaarde op een bankje zitten en dikke splifjes roken, bob marley d'r bij aan en af en toe effe flink gamen!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:05:27 #98
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52675452
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

onzin, de eigenaar heeft het er toch zelf neergelegd?
ga janken man groentenkauwert
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:09:06 #99
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52675523
wat moet ie dan zijn eigen spin laten verhongeren omdat jullie tere zieltje gekwetst worden?

_!
pi_52675530
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:05 schreef PeZu het volgende:

[..]

ga janken man groentenkauwert
waarom denk je dat ik vegetariër ben?
en jij bent diegene die nu aan het janken is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')