Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
ehm nou de EO is daar dan wel weer een kei in hoor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus je zou het niet erg vinden als het een opname uit de natuur zou zijn waar een dier een ander dier opeet?
Daar heeft elk dier tenminste nog een (kleine) kans, in tegenstelling tot die rat die vastgebonden zat aan een loodje in een aquarium vol piranhasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die vogelspin moet toch ook eten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef floris.exe het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die vogelspin moet toch ook eten?
Dat vind ik dan weer raar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef floris.exe het volgende:
Stop er dan insecten in. Insecten die kunnen rennen en/of vliegen. Geen babymuis waarvan de oogjes nog niet eens geopend zijn.
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hóeft niet te kijken, hoor.
Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer raar.
Het ene dier is dus, volgens jou, minder erg dan het andere?
Als het maar knuffelbaar is, dan is het blijkbaar zielig.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
Persoonlijk vind ik er heel wat ergere dingen aan de hand in de wereld dan een filmpje van een muis die aan een vogelspin wordt gevoerd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef floris.exe het volgende:
Wat een onzin. We hoeven ook niet te kijken naar het feit hoe bepaalde mensen andere mensen het leven zuur maken doormiddel van onderdrukking en dergelijke. Maar niet kijken verandert niets aan het feit dat dergelijke wandaden worden gepleegd en dààr gaat het om.
Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:34 schreef floris.exe het volgende:
Niet knuffelbaar, maar wat meer natuurlijk is en meer naar gelijke kansen neigt.
Heb je het filmpje gekeken?
Aha, dus jij bent voor het motto: er is geen oplossing voor, laten we ze dan meer een podium geven. Kromme en bijzonder slappe redenering wat mij betreft. En je moet mij er niet op aanspreken dat ik andere waarden en normen heb dan dergelijke figuren. Het gaat er hier om dat levende wezens het slachtoffer worden van de waarden en normen van die imbecielen. Als ze zichzelf voeren aan een vogelspin, dan hoor je mij nergens over, maar dat is niet aan de orde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen enkele behoefte aan.
Kijk, je kunt je wel ergeren aan dit soort zaken, maar zoals ik al zei: Je hoeft het niet te kijken. Bovendien zijn er blijkbaar genoeg mensen die er andere normen en waarden op na houden dan jij. Wat stel je voor, Youtube censureren? Denk je echt dat daarmee dit soort "wandaden" gestopt worden?
Om het beest uit zij lijden te verlossen kun je hem in de fik steken, beest niet meer leip en eigenaar heeft er geen last van en de weblog kan weer een spraakmakend item opfrissen uit de oude doos !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
ik zag laatst ook een kat die helemaal leip was..
doe eens niet zo ordinair enzo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:41 schreef Hi_flyer het volgende:
TS is een weekdier, als het een lief beestje is, mag het niet als voedsel dienen, maar als het een vies insect is opeens wel.
Hier, voor jou:
http://nl.youtube.com/watch?v=AqWzUQ8lp3M
Die muizen zijn echt heeel snel pleiten
Probeer dan in jouw geval in ieder geval de oorzaak aan te pakken in plaats van de gevolgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:40 schreef floris.exe het volgende:
Aha, dus jij bent voor het motto: er is geen oplossing voor, laten we ze dan meer een podium geven. Kromme en bijzonder slappe redenering wat mij betreft. En je moet mij er niet op aanspreken dat ik andere waarden en normen heb dan dergelijke figuren. Het gaat er hier om dat levende wezens het slachtoffer worden van de waarden en normen van die imbecielen. Als ze zichzelf voeren aan een vogelspin, dan hoor je mij nergens over, maar dat is niet aan de orde.
Sukkelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef Komakimo het volgende:
laatst een filmpje waarin een golden retriever een bal per ongeluk tegen z'n kop gekicked krijgt, te grappig voor woorden![]()
staan die op youtube dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef Happel het volgende:
Die muisjes zijn ook zo zielig, hè.![]()
Erger zijn de filmpjes van Russische skinheads die een 'buitenlander' doodsteken of kapottrappen.
Dat muziekjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:31 schreef floris.exe het volgende:
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het betreffende walgelijke filmpje. Zo niet, dan kan ie uiteraard worden verwijderd.
Maar voor het idee: http://youtube.com/watch?v=jrctcEjv8Nw
Verwerpelijk
dudequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb zelfs filmpjes gezien van meisjes die paadenlullen verobberden.
Nee joh, hoe kóm je erbij, dat is uitgezonden in 7 delen van elk 1 minuut door de Evangelische Omroep.quote:
Sneu figuur ben je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HrYnzLdZEV8
Mooi filmpje
Waarom? Omdat mens en dier moet overleven? Anders ga je je druk maken om het eten van een spin. Zonder zou die doodgaanquote:
Zoiets zet ik dus al naar 10 seconde af : zo gruwelijk erg wat er met sommige dieren gebeurd:|quote:
Wat is er onnodig aan een spin voeden? Wil je hem groenten geven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:00 schreef KraZj het volgende:
Et is wel vaag, zodra een mens het doet (voor plezier, weet ik veel onnodige shit) vind ik et erg. Maar zodra et natuur is(zoals met die aap, wat wel een traag filmpje is) vind ik et mooi..
En anders sterven die mensen, nee dat is leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:01 schreef KraZj het volgende:
[..]
Zoiets zet ik dus al naar 10 seconde af : zo gruwelijk erg wat er met sommige dieren gebeurd:|
Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mens en dier moet overleven? Anders ga je je druk maken om het eten van een spin. Zonder zou die doodgaan![]()
Welke mensen sterven anders? Leg eens uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En anders sterven die mensen, nee dat is leuk![]()
Hoe willen ze anders eten? Alleen maar groenten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Welke mensen sterven anders? Leg eens uit?
Je zit te janken over een muis die opgegeten wordt terwijl anders de spin sterft. Jij bent hier de sickoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.
Dat bedoel ik dus, dat wat met die dieren gedaan wordt is gewoon niet normaal, ik kan me niet voorstellen dat mensen zoiets kunnen doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.
Net alsof die spin een levende muis nodig heeft...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zit te janken over een muis die opgegeten wordt terwijl anders de spin sterft. Jij bent hier de sicko![]()
Wil je hem vegetaries maken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef KraZj het volgende:
[..]
Net alsof die spin een levende muis nodig heeft...
quote:oOAnimeGirlieOo (2 months ago) Show Hide Marked as spam
0 Good comment Poor comment
(Reply)
Egt He K kan die mensen wel de nek omdraaien !!:@ Vuileee ***** mongolee dah ze er zijn!! k sit hier te jankee man egt fokingg zieliggg KUT MENSEN!! Hun ehbben egt gin gevoel
-XxX- Chantal
Sadist!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef KD-fotografie het volgende:
Tja, ik heb slangen en andere reptielen gehad die ik levend muizen en ratten voerde, dus mijn mening lijkt me duidelijk.
Indeed, mensen doen huilie huilie als je levende muizen voert.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef KD-fotografie het volgende:
Tja, ik heb slangen en andere reptielen gehad die ik levend muizen en ratten voerde, dus mijn mening lijkt me duidelijk.
Overigens heb ik nu nog gekko's die verschillende soorten insecten eten maar daar heeft blijkbaar niemand problemen mee.
O'ja, die koe die bij vele op hun bord ligt kon ook niet weglopen, dus als je geen vega bent, weest niet zo hypocriet.
Het enigste verschil is dat de koe voor jou gedood wordt en de spin/slang/whatever doet het zelf.
O'ja, ik ben wel tegen dierenleed als het onnodig is.
Zegt degene met een rosbief als naam en ava, daar is ook minstens 1 dier voor gegood.quote:
We hebben zelfs een bronquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:21 schreef Nenootje het volgende:
Sommige vogelspinnen eten nu eenmaal muizen. Klaar.
Waarom?quote:
Op het op internet te zetten hoeft van mij ook niet perse maar ja, sommige willen wel zien hoe dat gaat misschien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Boeien, zulke filmpjes vind ik niet echt lekker wegkijken ofzo
Ik vermeid het liever, net zoals die onthoofding filmpjes.
Toen ik 14 was vond ik het spannend, nu ik 17 ben vind ik het maar overbodig
OMG, dat filmpjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HrYnzLdZEV8
Mooi filmpje
dubidubidub (5 minutes ago) Show Hide Marked as spamquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:30 schreef dubidub het volgende:
[..]
OMG, dat filmpje![]()
![]()
. Ik keur het niet goed, maar die comments, de teksten in het filmpje, die man lult 100%
Hitler vermoordde ook organismen die hij "dieren" noemde. Met jouw redenatie zou dat ook moeten kunnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer raar.
Het ene dier is dus, volgens jou, minder erg dan het andere?
Als het maar knuffelbaar is, dan is het blijkbaar zielig.
omdat natuurlijke selectie iets totaal anders is dan aangedaan dierenleed, i.e: mensen die dieren doel bewust mishandelen of afslachten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:25 schreef floris.exe het volgende:
Soms vind ik het leuk om rond te kijken op YouTube naar opmerkelijke video's. Onlangs stuitte ik via via (related videos functie) op een video waarin een babymuis werd opgegeten door een vogelspin. Het ging niet om een opname van een tafereel in de vrije natuur, maar om iemand die een vogelspin als huisdier heeft en deze een babymuis voerde. Het is een voorbeeld van dierenleed dat veelvuldig op YouTube voorkomt.
Waarom worden dit soort filmpjes getolereerd?
Mijn kameraad heeft een terrarium met een slang erin, hij voedt deze ook babymuisjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat wil je hiermee zeggen? Dat dat een argument is om een babymuisje te voeren aan je vogelspin in een glazen bakkie? Dat staat toch in geen enkel verhouding?
Wat zeg jij tegen je (event.) kinderen als ze bv. kikkers opblazen of vliegen de vleugels er uit trekken?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik fokte de muizen en ratten zelf, in hele ruime bakken, ze kregen goed voer, hadden wat speeltjes enz.
De slangen wurgen snel en accuraat.
Waarom ben ik een sadist en jij die een bioindustrie koe op je bord hebt liggen niet?
O'ja, ik eet voornamenlijk biologisch.
Alle kinderen doen dat. / Carequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat zeg jij tegen je (event.) kinderen als ze bv. kikkers opblazen of vliegen de vleugels er uit trekken?
Vind jij dat dan sympathieke kinderen?
Zo is het ook met levende dieren opvoeren aan roofdieren en dat gaan filmen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:41 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Alle kinderen doen dat. / Care
Levende dingen kapot maken, voor de lol?
Houd je van de straat iig !![]()
stel je aan gast... en wat denk je te gaan doen aan die giga aantallen docus van NGC? hmm hmm? das precies hetzelfde als het scenario die jij net schetstquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat zeg jij tegen je (event.) kinderen als ze bv. kikkers opblazen of vliegen de vleugels er uit trekken?
Vind jij dat dan sympathieke kinderen?
Zo is het ook met levende dieren opvoeren aan roofdieren en dat gaan filmen.
Ik vreet liever vetgemeste kuikens die elkaar er onder hebben gescheten! Kippenvleesch is zo lekkah!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:03 schreef KD-fotografie het volgende:
O'ja, ik eet voornamenlijk biologisch.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vreet liever vetgemeste kuikens die elkaar er onder hebben gescheten! Kippenvleesch is zo lekkah!
OH OH OH! Of zo'n dikke êntrecote! *fap fap fap*
Dat is gefilmd in de natuur. Dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef PainDivine het volgende:
[..]
stel je aan gast... en wat denk je te gaan doen aan die giga aantallen docus van NGC? hmm hmm? das precies hetzelfde als het scenario die jij net schetst
Waar is dat voor dat je het in leven laat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 03:11 schreef KD-fotografie het volgende:
Geweldigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:31 schreef floris.exe het volgende:
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het betreffende walgelijke filmpje. Zo niet, dan kan ie uiteraard worden verwijderd.
Maar voor het idee: http://youtube.com/watch?v=jrctcEjv8Nw
Verwerpelijk
Nergens voor, hij wil gewoon net als ik een heerlijk sappig stuk kip op zijn bord hebben, en geen halfgare falafel met als extra 200 gram preiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waar is dat voor dat je het in leven laat?
succes met je gehaktbal danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind het walgelijk om een slang of spin in een klein kuthokje te stoppen en die in leven te houden met levend prooi dat geen enkele kans heeft te ontsnappen en de dood al lang van te voren ziet aankomen.
Dat is niet te vergelijken met een roofdier in het wild dat een dier vangt dat zwakker is of gewoon pech heeft.
Om er dan vervolgens genietend naar te kijken en er om lachen is sadistisch. Alleen zwaar gestoorde of heel naieve kinderen mensen genieten van leed.
Zelf lust ik ook geen vlees dat doodgemarteld is.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Geweldigheb je nog meer links? Die Piranha vs Rat was ook tof
![]()
ik wel joh! Dan trekt de smaak er beter in!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Ik zou wel goed lezen als je aan het rellen bent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nergens voor, hij wil gewoon net als ik een heerlijk sappig stuk kip op zijn bord hebben, en geen halfgare falafel met als extra 200 gram prei
fear makes meat BITTERSWEETquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik wel joh! Dan trekt de smaak er beter in!
Zodat de roofdieren hun instincten niet verliezen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waar is dat voor dat je het in leven laat?
kut....wat deed ik nou weer verkeerd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:52 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik zou wel goed lezen als je aan het rellen bent.
Ze zitten hun hele leven in een glazen bak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zodat de roofdieren hun instincten niet verliezen?
Oh je proeft dat het is doodgemarteld? En waar koop je dat vlees, ik wil dat ook wel 'es proevenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:48 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind het walgelijk om een slang of spin in een klein kuthokje te stoppen en die in leven te houden met levend prooi dat geen enkele kans heeft te ontsnappen en de dood al lang van te voren ziet aankomen.
Dat is niet te vergelijken met een roofdier in het wild dat een dier vangt dat zwakker is of gewoon pech heeft.
Om er dan vervolgens genietend naar te kijken en er om lachen is sadistisch. Alleen zwaar gestoorde of heel naieve kinderen mensen genieten van leed.
onzin, de eigenaar heeft het er toch zelf neergelegd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:02 schreef PeZu het volgende:
wat een drukte om iets wat gewoon de natuur is_!
Ik ga dan lekker als bejaarde op een bankje zitten en dikke splifjes roken, bob marley d'r bij aan en af en toe effe flink gamen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef PainDivine het volgende:
bejaarden zitten ook in en glazen bak, hoor je die zeike? nee
ga janken man groentenkauwertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
onzin, de eigenaar heeft het er toch zelf neergelegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |