Probeer dan in jouw geval in ieder geval de oorzaak aan te pakken in plaats van de gevolgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:40 schreef floris.exe het volgende:
Aha, dus jij bent voor het motto: er is geen oplossing voor, laten we ze dan meer een podium geven. Kromme en bijzonder slappe redenering wat mij betreft. En je moet mij er niet op aanspreken dat ik andere waarden en normen heb dan dergelijke figuren. Het gaat er hier om dat levende wezens het slachtoffer worden van de waarden en normen van die imbecielen. Als ze zichzelf voeren aan een vogelspin, dan hoor je mij nergens over, maar dat is niet aan de orde.
Sukkelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef Komakimo het volgende:
laatst een filmpje waarin een golden retriever een bal per ongeluk tegen z'n kop gekicked krijgt, te grappig voor woorden![]()
staan die op youtube dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef Happel het volgende:
Die muisjes zijn ook zo zielig, hè.![]()
Erger zijn de filmpjes van Russische skinheads die een 'buitenlander' doodsteken of kapottrappen.
Dat muziekjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:31 schreef floris.exe het volgende:
Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het betreffende walgelijke filmpje. Zo niet, dan kan ie uiteraard worden verwijderd.
Maar voor het idee: http://youtube.com/watch?v=jrctcEjv8Nw
Verwerpelijk
dudequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb zelfs filmpjes gezien van meisjes die paadenlullen verobberden.
Nee joh, hoe kóm je erbij, dat is uitgezonden in 7 delen van elk 1 minuut door de Evangelische Omroep.quote:
Sneu figuur ben je.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:49 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HrYnzLdZEV8
Mooi filmpje
Waarom? Omdat mens en dier moet overleven? Anders ga je je druk maken om het eten van een spin. Zonder zou die doodgaanquote:
Zoiets zet ik dus al naar 10 seconde af : zo gruwelijk erg wat er met sommige dieren gebeurd:|quote:
Wat is er onnodig aan een spin voeden? Wil je hem groenten geven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:00 schreef KraZj het volgende:
Et is wel vaag, zodra een mens het doet (voor plezier, weet ik veel onnodige shit) vind ik et erg. Maar zodra et natuur is(zoals met die aap, wat wel een traag filmpje is) vind ik et mooi..
En anders sterven die mensen, nee dat is leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:01 schreef KraZj het volgende:
[..]
Zoiets zet ik dus al naar 10 seconde af : zo gruwelijk erg wat er met sommige dieren gebeurd:|
Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom? Omdat mens en dier moet overleven? Anders ga je je druk maken om het eten van een spin. Zonder zou die doodgaan![]()
Welke mensen sterven anders? Leg eens uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En anders sterven die mensen, nee dat is leuk![]()
Hoe willen ze anders eten? Alleen maar groenten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:06 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Welke mensen sterven anders? Leg eens uit?
Je zit te janken over een muis die opgegeten wordt terwijl anders de spin sterft. Jij bent hier de sickoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.
Dat bedoel ik dus, dat wat met die dieren gedaan wordt is gewoon niet normaal, ik kan me niet voorstellen dat mensen zoiets kunnen doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mens en dier moet overleven? Hoe durf je het daar op te gooien. Een hond levend van zijn huid ontdoen? Een levend paard de hoef afhakken? Sodemieter godverdomme op met je overleven. Dergelijke criminelen verdienen het juist dat hun leven wordt beëindigd. En dat je er dan nog bij zet: leuk filmpje. Je bent een sicko.
Net alsof die spin een levende muis nodig heeft...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zit te janken over een muis die opgegeten wordt terwijl anders de spin sterft. Jij bent hier de sicko![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |