Niet als we niet opnemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef henkway het volgende:
ja leuk he en die company in Ghana zal nu rijk worden van jullie.
Hij/ zij weet het alleen zelf nog niet, ssst!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
TS wordt uitgehuwelijkt. Hoerraaaaaaaa
Surprise van z´n mamiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:29 schreef Nemain het volgende:
[..]
Hij/ zij weet het alleen zelf nog niet, ssst!
Niks... Blijkbaar waren ze even (tot 2 keer toe) vergeten dat je ook moet communiceren met je scam-slachtofferquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat zeiden ze ?
Haar mami!quote:
Vast wel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef Nemain het volgende:
[..]
Haar mami!
Doen ze trouwens niet aan vrouwenbesnijdenis in Ghana?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef Elvi het volgende:
Dat verklaart ook die 40 kamelen in de achtertuin![]()
He wat is mis met ghanesen ??quote:
kijk naar je usericoonquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:51 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
He wat is mis met ghanesen ??
Ik bel er dagelijks mee, ze werken namelijk voor me.
Klacht(en):
Nederlanders
discriminerend pauper volk !
Het zijn scammers en als we zo'n pauper volk zijn dan hoeven ze ook niet te proberen om van ons rijk te wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:51 schreef dutchtubby het volgende:
[..]
He wat is mis met ghanesen ??
Ik bel er dagelijks mee, ze werken namelijk voor me.
Klacht(en):
Nederlanders
discriminerend pauper volk !
;quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef Rosbief het volgende:
Dat is een actie van Flying Doctors, ze willen dat je die neger adopteert, als je daar niet op ingaat laten ze hem inslapen.![]()
Hoezo? Als ik gewoon met mijn NL-toestel in Nederland ben, en ik wordt gebeld door een buitenlands nummer, dan zijn die kosten echt niet voor mij hoor...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:19 schreef henkway het volgende:
ja leuk he en die company in Ghana zal nu rijk worden van jullie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |