alsof jij hem nog omhoog krijgtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je weet wat je mist. ga jij maar naar belgie, lafbek
geniusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed discussietopic + pauperusers uit de COS = bashtopic.
dat lijkt me echt erg, een bejaarde homo die op zoek gaat naar sexquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet je naar die kroeg van je, je zit daar "geramd" en "geheid" stik je in wat anders!
het was meer gieren... die term dekt de lading beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet jij daar ook zo van boeren?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alsof jij hem nog omhoog krijgt![]()
hoeveel geld krijg jij voor je dienstenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat lijkt me echt erg, een bejaarde homo die op zoek gaat naar sex![]()
filmpjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goddank niet bij schumachermaar een echte chirurg die zijn vak verstaat!
en neem van mij aan dat dit véél beter is dan "before"..
en nee, ik heb geen pics![]()
uitpassen, jonge!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoeveel geld krijg jij voor je diensten![]()
ga altijd eerst via startquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
Sjesus dacht wat een ruk muziek heb ik twee youtubes open staan ... Jullie ook met dat gespam![]()
Rockell - In A Dreamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem vandaag afscheid van jullie met dit prachtige lied.... Geen ruzie maken, lief voor elkaar zijn en allemaal tot ziens.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Jij wil weer alle speeltuinen af?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef Veulen het volgende:
Hmm ben even een paar uur weg. Kom terug en kijk even over een paar topic's en het lijkt weer helemaal nergens op.
Ga alles wel even echt lezen en daarna voor klikspaan spelen.![]()
zoals ik gister al zei: ik heb me wat meer ontplooid...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je geen rimpels hebt etc. moeten we maar is kijken...
ga je echt, morgen een schnabbel of is er iemand onderweg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem vandaag afscheid van jullie met dit prachtige lied.... Geen ruzie maken, lief voor elkaar zijn en allemaal tot ziens.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje je hand naar mij opsteken he. Moet ie d'r afquote:
truste en doe de groeten aan alle gaylords in belgique!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga maffen![]()
veel plezier hier
en onthoudt over 50 jaar zijn we 50 jaar ouder
![]()
Nostradamus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar gaan bans vallen.
Trust, ik kom zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga maffen![]()
veel plezier hier
![]()
Slaap lekker NMNSquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mafsequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga maffen![]()
veel plezier hier
![]()
ook nog gefeliciteerd met bi-kween, ook namens al m'n vrienden, familie, m'n oma uit jisp, haar paardenslagertje, daar de broer van en de beiaardier uit assendelft en de zoon van de groentenboer z'n rotweilert niet te vergeten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Daar gaan bans vallen.
Dank!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook nog gefeliciteerd met bi-kween, ook namens al m'n vrienden, familie, m'n oma uit jisp, haar paardenslagertje, daar de broer van en de beiaardier uit assendelft en de zoon van de groentenboer z'n rotweilert niet te vergeten!
als je op mij komt liggen zorg ik voor een ochtendstond met een bikkelharde ODOLquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ik heb een belgische kwamkwam dus dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste en doe de groeten aan alle gaylords in belgique!![]()
moest erg lachen dat ik de felicitaties in de cos las...quote:
Moet ze tot de ochtend wachten? En dan ook nog een ODOLquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je op mij komt liggen zorg ik voor een ochtendstond met een bikkelharde ODOL![]()
take care und protect the anusz!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb een belgische kwamkwam dus dat gaat wel lukken![]()
Truste NMNSquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van jou mag ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wel een beetje magertjes hoor, al die felicitaties in slechts 1 postquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook nog gefeliciteerd met bi-kween, ook namens al m'n vrienden, familie, m'n oma uit jisp, haar paardenslagertje, daar de broer van en de beiaardier uit assendelft en de zoon van de groentenboer z'n rotweilert niet te vergeten!
de nacht is nog jong...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet ze tot de ochtend wachten? En dan ook nog een ODOL![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben ff in de COS...
bob heeft veel goede nrs., maar om de een of andere reden vind ik covers van anderen meer uit de verf komen. komt denk ik door die jankstem..of ben ik nu iets te cru?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=z8rD1GpIgpo
bob dylan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als je op mij komt liggen zorg ik voor een ochtendstond met een bikkelharde ODOL![]()
jaja, de beste!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
de muziek ik weet het ben een dj van formaat
![]()
Heb je die van mij in de COS gezien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een beetje magertjes hoor, al die felicitaties in slechts 1 post![]()
hi sugart, dacht dat je onderweg was naar nmns.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een beetje magertjes hoor, al die felicitaties in slechts 1 post![]()
stingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:45 schreef Sug4r het volgende:
Deze vind ik mooi![]()
http://www.youtube.com/watch?v=eQgvru5flsM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |