alsof jij hem nog omhoog krijgtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je weet wat je mist. ga jij maar naar belgie, lafbek
geniusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed discussietopic + pauperusers uit de COS = bashtopic.
dat lijkt me echt erg, een bejaarde homo die op zoek gaat naar sexquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet je naar die kroeg van je, je zit daar "geramd" en "geheid" stik je in wat anders!
het was meer gieren... die term dekt de lading beterquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet jij daar ook zo van boeren?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alsof jij hem nog omhoog krijgt![]()
hoeveel geld krijg jij voor je dienstenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat lijkt me echt erg, een bejaarde homo die op zoek gaat naar sex![]()
filmpjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goddank niet bij schumachermaar een echte chirurg die zijn vak verstaat!
en neem van mij aan dat dit véél beter is dan "before"..
en nee, ik heb geen pics![]()
uitpassen, jonge!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoeveel geld krijg jij voor je diensten![]()
ga altijd eerst via startquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef Soury het volgende:
Sjesus dacht wat een ruk muziek heb ik twee youtubes open staan ... Jullie ook met dat gespam![]()
Rockell - In A Dreamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem vandaag afscheid van jullie met dit prachtige lied.... Geen ruzie maken, lief voor elkaar zijn en allemaal tot ziens.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Jij wil weer alle speeltuinen af?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef Veulen het volgende:
Hmm ben even een paar uur weg. Kom terug en kijk even over een paar topic's en het lijkt weer helemaal nergens op.
Ga alles wel even echt lezen en daarna voor klikspaan spelen.![]()
zoals ik gister al zei: ik heb me wat meer ontplooid...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
als je geen rimpels hebt etc. moeten we maar is kijken...
ga je echt, morgen een schnabbel of is er iemand onderweg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik neem vandaag afscheid van jullie met dit prachtige lied.... Geen ruzie maken, lief voor elkaar zijn en allemaal tot ziens.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |