Ach wat sneu dat ze er verdrietig over was. Ik had al wel door dat ze het heel erg vond.. Heb er heel luchtig over gedaan, eigenlijk niet echt iets over gezegd maar gewoon alsof het heel normaal was zeg maar, wist anders ook niet hoe te reagerenquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:52 schreef Luchtbel het volgende:
Ladybos, lief maar Jolie was juist aan dat andere toe. Daarom heb ik niks gevraagd en ze was ook alweer bij jullie geweest. Ze was overigens die vrijdagavond heel verdrietig over dat euh incident bij jullie thuis. Zo sneu. Kind was gewoon moe denk ik. Wel lief. Als we Myrthe mee naar school moeten nemen deze week, moet je het maar zeggen. Dan gaan we wel met de bus!
Maar die eerste dagen was je ook nog ziek, toch logisch dat je dan eigenlijk niet alleen kunt zijn met je kind? En je bent misschien niet geduldig in de standaard zin van het woord, maar je verplaatst je wel heel goed in Jolie vind ik en dat vraagt ook geduld, in de zin van jezelf even aan de kant kunnen zetten en je op haar richten. En ik denk dat de meeste ouders er best wel moeite mee hebben om een hele dag er écht voor je kind te zijn hoor, ik tenminste wel. Je moet jezelf echt meer credit geven horen, je rooit het toch maar in je uppie en Jolie is gewoon een heerlijk kind, als je het niet goed zou doen was het ook geen heerlijk kind geweest toch?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:52 schreef Luchtbel het volgende:
He maar euhm dames, die eerste dagen waren we dus niet alleen. En ik vind mezelf absoluut niet geduldig om eerlijk te zijn. Ik ben vaak ook zo dat ik over bepaalde dingen gewoon niet wil horendaar doen we gewoon niet aan en dat maakt het soms wel makkelijker. Toch heb ik de hele nacht liggen piekeren over een volgende vakantie. Ik wil niet altijd met iemand samen, ik wil niet altijd iemand meenemen. Maar alleen met Jolie, is misschien toch echt wat overdreven. Dan moeten zo veel dingen meezitten. We zijn het ook niet gewend, ik moet altijd wel werken of even iets anders doen, we zijn zelden hele dagen alleen met elkaar
Misschien is ze nog net te klein en ik ben daar niet tegen opgewassen. Toch is dat zoals ik een vakantie graag zou zien. Lastig vind ik!
Ik word alleen een beetje verdrietig van bovenstaand stukje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
kon ik bijna niet geloven dat wij dat zijn. Vrolijk. In een zwembad op vakantie. Die momenten hebben we wel. Ik weet vaak niet zo goed wanneer en hoe maar we hebben ze dus wel.
Dat heb ik ook als ik dat lees, niet zozeer verdrietig maar meer dat ik denk: "Waarom nou toch?"quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:08 schreef Moonah het volgende:
Wat schrijf je toch ontzettend beeldend LB!
[..]
Ik word alleen een beetje verdrietig van bovenstaand stukje.
Wat jammer toch voor je dat je die goede momenten niet zo vaak (bewust) ervaart.
Maar zou je willen dat je het beter kon of dat je je er beter bij zou voelen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet niet waarom toch, Igraine. Ik word er zelf ook treurig van hoor als ik het lees. Maar ik kan het gewoon niet anders of beterJolie heeft wel genoten maar ik zelf inderdaad niet zo. Ik doe het niet met opzet en zou willen dat het anders was maar het lukt me gewoon niet. Ik vond het moeilijk ja. Ik zou willen dat het niet zo was. Toch voel ik wel meer die momenten maar vaak pas achteraf. Het is ook helemaal niet zo dat ik op dat moment iets anders zou willen doen, of meer dingen wil. In tegendeel zelfs. Mijn hoofd loopt gewoon te snel over vaak. En ik wil alles met die lieve spelende, kletsende, vragende peuter.
Luchtbel... Mag ik jou even een goedbedoelde, bemoedigende maar verschrikkelijk harde schop onder je kont geven?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:52 schreef Luchtbel het volgende:
He maar euhm dames, die eerste dagen waren we dus niet alleen. En ik vind mezelf absoluut niet geduldig om eerlijk te zijn. Ik ben vaak ook zo dat ik over bepaalde dingen gewoon niet wil horendaar doen we gewoon niet aan en dat maakt het soms wel makkelijker. Toch heb ik de hele nacht liggen piekeren over een volgende vakantie. Ik wil niet altijd met iemand samen, ik wil niet altijd iemand meenemen. Maar alleen met Jolie, is misschien toch echt wat overdreven. Dan moeten zo veel dingen meezitten. We zijn het ook niet gewend, ik moet altijd wel werken of even iets anders doen, we zijn zelden hele dagen alleen met elkaar
Misschien is ze nog net te klein en ik ben daar niet tegen opgewassen. Toch is dat zoals ik een vakantie graag zou zien. Lastig vind ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |