Het ligt voor de hand maar doe maar een gooi....................quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:07 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En die naam begint met.......???![]()
BBBB...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het ligt voor de hand maar doe maar een gooi....................![]()
Ik denk dat amanda hem te klein vind.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:14 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is dit een tarzan vraagt Amanda
Begint het met een 'k' en eidnigt het met 'oppiesoep' ???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het ligt voor de hand maar doe maar een gooi....................![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:25 schreef akveor het volgende:
Eindelijk weer eens boeiende streams
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Geslaagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
De koelkast gaat aan je neus voorbij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Begint het met een 'k' en eidnigt het met 'oppiesoep' ???
edit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
Huub en Lieke vertellen Jaap dat nix tegen Nadia heeft egzegd dat ie de vader van hat kinderen wil worden.
En daarna wordt Brian ook op de hoogte gebracht.
[afbeelding]
Yup leek me een goede aanvulling op de post. Cossen gaan toch niey zo hard meer. Waar is iedereen?quote:
En veel belangrijker, ze willen duidelijk maken dat Japio alles doorverteld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Nix heeft tegen Nada verteld dat hij de vader van haar kinderen wil worden.
Huub en Lieke en Brian willen dat gaan gebruiken om Nix te bashen
Ze hebben het tegen Jaap verteld, die het bevestigd en die het nu weer tegen Nix gaat doorvertellen.
SC, Discussietopic....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup leek me een goede aanvulling op de post. Cossen gaan toch niey zo hard meer. Waar is iedereen?
idd BSOLquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En veel belangrijker, ze willen duidelijk maken dat Japio alles doorverteld.
Huub en Lieke willen zo graag Jaap naar zich toe trekken dat ze hem alles vertellen een free info geven. Ik begrijp niet dat ze niet door hebben dat ze daar mee moeten ophouden. Als niemand Jaap meer iets zou vertellen heeft ie ook geen tijd meer om nix klaar te stomen voor eventuele aanvallen. Op een gegeven moment moet die Jaap zich dan toch ook aan die nix beginnen te ergeren? En Jaap zegt wel dat ie goed alleen kan zijn maar ik wel weleens zien hoe onzeker hij wordt als niemand hem meer iets verteld en hij alleen is aangewezen op nix.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Nix heeft tegen Nada verteld dat hij de vader van haar kinderen wil worden.
Huub en Lieke en Brian willen dat gaan gebruiken om Nix te bashen
Ze hebben het tegen Jaap verteld, die het bevestigd en die het nu weer tegen Nix gaat doorvertellen.
Nog binnen een week , dan gaan ze helemaal niet meer.....het is gewoon saai en wordt nog saaier....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup leek me een goede aanvulling op de post. Cossen gaan toch niey zo hard meer. Waar is iedereen?
Ik zie het iets anders;quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
Conclusie van DGK:
Amanda : vermakelijk maar dom
Nadia: dom, geen humor
Brian: agressief, geen humor
Dennis: tja...niets dus
Lieke: te fanatiek in het spel... maar humorloos
Jaap: uniek, humor, ietwat verwarrend
Huub, intelligent, humor.....
Conclusie: tijd om te stoppen met DGK
![]()
Als Jaap er uit is dan heb je later ook de mogelijkheid Dennis er uit te krijgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian wil gewoon Jaap eruit.Jaap heeft niks met Brian en wel iets met Huub.
Hij kan het beste maar de poort uitlopen. Hier komt hij nooit meer bovenop ( binnen de villa, daarbuiten heb ik ook mijn twijfels)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ook maar 'n keer een cap van Remy. Zo zielig en zo alleen ........
[afbeelding]
Mee eens, je bent alleen ietwat gedetailleerder...behalve:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zie het iets anders;
Amanda: leeg, dom en klinkt als een omgebouwde kerel
Nadia: berekenend, vals, medogenloos en camerageil
Brain: agressief, anaal geobsedeerd, vrouwonvriendelijk en lacht als een valse nicht
Dennix: apatisch, narcistisch en zwaar autistisch
Lieke: overdone, vervelend mondje, lichtelijk grappig, maar toch sterk
Jaap: vervelend, dikke kont die te veel draait, veel te voorzichtig maar soms grappig
Huub: irritant maar recht door zee en het meest geloofwaardig.
En daar zit nadia weer met een kussentje op schoot, en wat zie ik......lellebel amanda heeft ook een kussentje op schoot. Wie kopieert nu wie???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor. Ineens verteld iedereen dat verhaal van Japio gehoord te hebben. Nadia kijkt donkerbruin, zeker als Brian uitlegd dat Japio alles doorverteld.
[afbeelding]
Zolang Japio het spel volledig lam legt en alles blokkeert is dat ook de beste keuze. Anders zou Huub liever Dennix wegstemmen, maar Japio staat gewoon in de weg - dus moet opgeruimd worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian wil gewoon Jaap eruit.Jaap heeft niks met Brian en wel iets met Huub.
Zodra hij buiten de villa komt, zal hij wel meteen verkocht worden aan een voetbalclub in Portugal ...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij kan het beste maar de poort uitlopen. Hier komt hij nooit meer bovenop ( binnen de villa, daarbuiten heb ik ook mijn twijfels)
Oké, daar kan ik me in vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mee eens, je bent alleen ietwat gedetailleerder...behalve:
omgebouwd, soms grappig, moet zijn..
omgebouwd maar met een redelijk resultaat,
soms grappig,moet zijn , itt de rest...stijgt ver uit boven de rest kwa humor...
![]()
Waar is Jaap eigenlijk? Hoe willen ze Dennis los krijgen van Jaap? Via Nadia, die "zo boos" is op Dennis?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zolang Japio het spel volledig lam legt en alles blokkeert is dat ook de beste keuze. Anders zou Huub liever Dennix wegstemmen, maar Japio staat gewoon in de weg - dus moet opgeruimd worden.
Jaap is naar bed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar is Jaap eigenlijk? Hoe willen ze Dennis los krijgen van Jaap? Via Nadia, die "zo boos" is op Dennis?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : Een jongetje en toch genaaid en kut voelen .....
[afbeelding]
Het lijkt Eric wel een beetje nou.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Is Dennix die jongen op de foto ? of is dat Dennis ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ah! Hij doet het er al weken om, loopt met zo'n idioot cynische houding rond. Als Jaap dat blijft volhouden, hoop ik dat hij vertrekt.quote:
De wanhoop nabij...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij zakt zwaar door de mand .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag kiezen, wij noemen 'het' Dennix - z'n ouders vinden dat het Dennis moet zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Is Dennix die jongen op de foto ? of is dat Dennis ?
Ik moet nog even wennen aan de namen, sorry![]()
Echt niet ! Pure tactiek !quote:
Wie is nix ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:06 schreef pasjesjen het volgende:
nix speelt luistervinkje
hé, welkom bij een nwe verslavingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef KZ-FAN het volgende:
Ik heb net streams gekocht, maar het is even wennen om er in te komen![]()
dennis die jongen op de fotoquote:
Echt top hoe jij er achter blijf staan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet ! Pure tactiek !
Het maakt niet uit HOE je aan je informatie komt, als je maar
zoveel mogelijk informatie vergaard !!!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Darklight het volgende:
Dennix trekt het niet meer
Dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je mag kiezen, wij noemen 'het' Dennix - z'n ouders vinden dat het Dennis moet zijn
Met nix bedoelen een aantal Fok!-ers DENNIS.quote:
Dank je Desiiquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:09 schreef Desii het volgende:
[..]
hé, welkom bij een nwe verslaving![]()
Nou, is toch zo, met zoveel tegengas hier en toch volhouden. Knap.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
Jah, Echt top, nog weinig mensen gezien met zo'n groot bord voor hun hoofd!
Beidequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar bedoel je met wij iedereen hier op FOK ?
Of zeggen ze dat ook op de streams ?
Ja zo noemen ze hem daar ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Dank je![]()
niet iedereen zegt het of hoeft het te zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:11 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Dank je![]()
Die emo achter je zin is dat een lief clowntje ?quote:
Het is mooi om te zien dat er mensen bestaan die geloven in gemaakte onschuldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Met nix bedoelen een aantal Fok!-ers DENNIS.
Dennis is de gedoodverfde winnaar van de Gouden Kooi.
Dennis is eerlijk, ONTZETTEND knap, sexy, lief, open,
betrouwbaar, innemend, avontuurlijk, emotioneel, enthousiast,
en zo kan ik UREN doorgaan![]()
Kijk gewoon maar naar de knapste jongen......DAT is SuperDennis !![]()
Dank jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Met nix bedoelen een aantal Fok!-ers DENNIS.
Dennis is de gedoodverfde winnaar van de Gouden Kooi.
Dennis is eerlijk, ONTZETTEND knap, sexy, lief, open,
betrouwbaar, innemend, avontuurlijk, emotioneel, enthousiast,
en zo kan ik UREN doorgaan![]()
Kijk gewoon maar naar de knapste jongen......DAT is SuperDennis !![]()
Ja KZ, lief clowntje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:14 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Die emo achter je zin is dat een lief clowntje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |