Hij kan het beste maar de poort uitlopen. Hier komt hij nooit meer bovenop ( binnen de villa, daarbuiten heb ik ook mijn twijfels)quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ook maar 'n keer een cap van Remy. Zo zielig en zo alleen ........
[afbeelding]
Mee eens, je bent alleen ietwat gedetailleerder...behalve:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zie het iets anders;
Amanda: leeg, dom en klinkt als een omgebouwde kerel
Nadia: berekenend, vals, medogenloos en camerageil
Brain: agressief, anaal geobsedeerd, vrouwonvriendelijk en lacht als een valse nicht
Dennix: apatisch, narcistisch en zwaar autistisch
Lieke: overdone, vervelend mondje, lichtelijk grappig, maar toch sterk
Jaap: vervelend, dikke kont die te veel draait, veel te voorzichtig maar soms grappig
Huub: irritant maar recht door zee en het meest geloofwaardig.
En daar zit nadia weer met een kussentje op schoot, en wat zie ik......lellebel amanda heeft ook een kussentje op schoot. Wie kopieert nu wie???quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor. Ineens verteld iedereen dat verhaal van Japio gehoord te hebben. Nadia kijkt donkerbruin, zeker als Brian uitlegd dat Japio alles doorverteld.
[afbeelding]
Zolang Japio het spel volledig lam legt en alles blokkeert is dat ook de beste keuze. Anders zou Huub liever Dennix wegstemmen, maar Japio staat gewoon in de weg - dus moet opgeruimd worden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian wil gewoon Jaap eruit.Jaap heeft niks met Brian en wel iets met Huub.
Zodra hij buiten de villa komt, zal hij wel meteen verkocht worden aan een voetbalclub in Portugal ...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij kan het beste maar de poort uitlopen. Hier komt hij nooit meer bovenop ( binnen de villa, daarbuiten heb ik ook mijn twijfels)
Oké, daar kan ik me in vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mee eens, je bent alleen ietwat gedetailleerder...behalve:
omgebouwd, soms grappig, moet zijn..
omgebouwd maar met een redelijk resultaat,
soms grappig,moet zijn , itt de rest...stijgt ver uit boven de rest kwa humor...
![]()
Waar is Jaap eigenlijk? Hoe willen ze Dennis los krijgen van Jaap? Via Nadia, die "zo boos" is op Dennis?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zolang Japio het spel volledig lam legt en alles blokkeert is dat ook de beste keuze. Anders zou Huub liever Dennix wegstemmen, maar Japio staat gewoon in de weg - dus moet opgeruimd worden.
Jaap is naar bed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar is Jaap eigenlijk? Hoe willen ze Dennis los krijgen van Jaap? Via Nadia, die "zo boos" is op Dennis?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : Een jongetje en toch genaaid en kut voelen .....
[afbeelding]
Het lijkt Eric wel een beetje nou.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Is Dennix die jongen op de foto ? of is dat Dennis ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ah! Hij doet het er al weken om, loopt met zo'n idioot cynische houding rond. Als Jaap dat blijft volhouden, hoop ik dat hij vertrekt.quote:
De wanhoop nabij...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hij zakt zwaar door de mand .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag kiezen, wij noemen 'het' Dennix - z'n ouders vinden dat het Dennis moet zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:07 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Is Dennix die jongen op de foto ? of is dat Dennis ?
Ik moet nog even wennen aan de namen, sorry![]()
Echt niet ! Pure tactiek !quote:
Wie is nix ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:06 schreef pasjesjen het volgende:
nix speelt luistervinkje
hé, welkom bij een nwe verslavingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef KZ-FAN het volgende:
Ik heb net streams gekocht, maar het is even wennen om er in te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |