Die heb ik ookquote:
Ik heb wel een streepjequote:
Waar ben jij met je kont ?quote:
Bij mij thuisquote:
Geslacht: Manquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:49 schreef Markeerstift het volgende:
Nou ik heb tieten, en ik ga dalijk bier drinken.![]()
Oh jij hebt ze graag op sterk water?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
WIJN![]()
[afbeelding]
En een piemol (in blik)
[afbeelding]
Uhm, wijn in meervoud, 1 piem0l is toch genoeg? Of niet somsquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh jij hebt ze graag op sterk water?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Dan proef je dat voorvocht niet zo
![]()
quote:
Mits wijnquote:1 piem0l is toch genoeg? Of niet soms![]()
Keek jij daar naar? ik keek naar het onderste deelquote:
Dan moet je van te voren genoeg wijn drinkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]Dan proef je dat voorvocht niet zo
![]()
Nou, op mijn kamer!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]in dat geval; waar is hier?
Jij hebt liever sterk water in je mond dan een beetje voorvocht ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
als je niet weet waar je het over hebt
Dat is toevallig witte wijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef outsidr het volgende:
[..]
Jij hebt liever sterk water in je mond dan een beetje voorvocht ?
Jij hebt die potten zeker in de koelkast bij je thuis staan ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is toevallig witte wijn!
Of stroh80quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:01 schreef crossover het volgende:
Dan moet je van te voren genoeg wijn drinken
Waars datt?quote:Nou, op mijn kamer!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:03 schreef outsidr het volgende:
Jij hebt die potten zeker in de koelkast bij je thuis staan ?
Ergens in Brabantquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Of stroh80proef je niks meer
[..]
Waars datt?![]()
Goed topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef cablegunmaster het volgende:
dan ben je ook ff 5 min weg (voor mijn gevoel ) is het topic los gegaanVeel bier weinig tieten voor mij
![]()
OV-kaart ftwquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is nou jammer![]()
* Hoi_Piepeloi en k-rin gaan IRL wijn&piemols zoeken!![]()
pfft wat vind je in de kroegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Goed topic
[..]
OV-kaart ftw
Ik ga de kroeg in, zonder tieten
Wat dacht je van bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft wat vind je in de kroeg?
Vrouwkesquote:
Ik ben gewoon nu al een legendarisch figuurquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Legendarisch tuna je eerste post op het forum ipv op de FP![]()
en ik quote hem![]()
zie boven aan tieten op google ad words ^^ geil daten etcquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef Tunafish het volgende:
Sinds wanneer doen vrouwen hun tieten aan en uit? wil ik ook!
hahaha you wish, i wish ,eyetoy, I Fish , a fishquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:25 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nu al een legendarisch figuur![]()
it's a Tunafish!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
you wish, i wish ,eyetoy, I Fish , a fishits named TUNA!!!
je bent de 2e die met dat plaatje rondlooptquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Tunafish het volgende:
[..]
it's a Tunafish!![]()
Maar even serieus, ik ben echt legendarisch![]()
![]()
weet nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
* Hoi_Piepeloi en k-rin zijn weer terugen vragen zich af waar alle wijn en piemols nou weer heen zijn
![]()
Dat is mijn stalkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je bent de 2e die met dat plaatje rondloopt![]()
Nee, dat wil de stalker jullie laten denkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee jij bent een cloon stalker van die andere.hahahaha
![]()
ja jij dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:36 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nee, dat wil de stalker jullie laten denken![]()
Ik zou je bijna helpen, ware het niet dat je dan weer begint over stepmania en ander geblaat als ik bij jou thuis komquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja jij dus![]()
maarjanu ff reeel moet toch maar eens kijken of er meer bier hier in huis is
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:39 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik zou je bijna helpen, ware het niet dat je dan weer begint over stepmania en ander geblaat als ik bij jou thuis kom![]()
Jongen toch, hoe vaak moet ik zeggen dat je die Creative moet kopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stepmania ruleerd , maarja dat terzijde ff linkje naar mn andere topic geven voor jou
![]()
welke kan ik het beste kopen; zen of ipod
heb je mss eerder gelezen maar lees maar ff , hij is verder gegaan en heb hem geupdate![]()
*toch valt niemand het op dat google adwords op bikini en geil daten staat ? *
BTW niemand anders op vrijdag avond die bier of tieten wil?
![]()
Lees het topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Jongen toch, hoe vaak moet ik zeggen dat je die Creative moet kopen![]()
Ik had het gisteren ook al even snel gelezen en toen zei ik ook al dat je voor den Zen moest gaan, koop die dan
![]()
Ik heb besloten niet meer aan lezen te doen. Ik ga me afsluiten van gefundeerde argumentatie en enkel en alleen nog maar kutopmerkingen maken die jou van je stuk moeten brengen om zo mijn gelijk te krijgenquote:
Dude conclusie : je leest Fucking langzaam en 2 ik heb die ZEN al besteld als je in wat heb je nu al gekocht topic kijkt van Fok.nlquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer aan lezen te doen. Ik ga me afsluiten van gefundeerde argumentatie en enkel en alleen nog maar kutopmerkingen maken die jou van je stuk moeten brengen om zo mijn gelijk te krijgen![]()
Dus, koop for fucks sake die Zen. Morgen
Nou en. Ik heerschquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dude conclusie : je leest Fucking langzaam en 2 ik heb die ZEN al besteld als je in wat heb je nu al gekocht topic kijkt van Fok.nlen ondertussen mn bier nog niet gevonden .
waar zijn mijn lotgenoten vanavond?
gekloot van wat ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Nou en. Ik heersch
Ik vind dat ongefundeerde gekloot nu al vet
boeien het blauw fokt lekker meequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:18 schreef Cahir het volgende:
tis nog een beetje vroegteveel blauw op FOK! enzulks
vrouwelijke mods mssquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:21 schreef Cahir het volgende:
ja maar mods vallen als een blok voor tieten, lijkt me stug als ze dat ook voor piemels doen
ik heb hetzelfde topic geprobeerd bij scholieren.com te maken giga bagge topic werd hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:31 schreef Cahir het volgende:
Die hebben we hier niet, die zitten bij RP enzulks
hou op, je geef me inspiratiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
wijn en piemols sjaaalalalalaaa wijn en piemols sjaaaaaaaaaaaaaaalalalala
*zingt![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:39 schreef cablegunmaster het volgende:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&postid=25809570#post25809570
mn 1e bier & tieten topic poging op scholieren.com
dat plaatje vond ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:42 schreef JamesBrownie het volgende:
ff tussendoor.
Bier zit niet VOL met alcohol, er zit in verhouding maar een klein beetje in.
Ik vind dat de OP veranderd moet.
Maar omdat ik niet de kwaadste ben:
[afbeelding]
Ik beken dat ik niet heb gezocht naar MOOIE tieten, maar het zijn tieten...
je hebt gelijk je kan niet meer dan je best doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zei toch al dat ik niet mijn best gedaan heb![]()
Die is engquote:
Ik heb er nog veel meer!quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Inspiratie waarvoor?![]()
This thread is worthless without pics![]()
Zet ik plaatjes neer, krijg je nog dat gezeik, tis ook nooit goed!quote:
Zo hoort hetquote:
Oh dat komt helemaal goed dan bij jouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef PeZu het volgende:
amstel en rose in the house
ik kon niet naar mysteryland dus![]()
nu zit ik thuis met veel drank en de drugs die al gehaald was![]()
![]()
![]()
![]()
Die kan ik niet vaak genoeg zienquote:
denk het ook wel hehequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh dat komt helemaal goed dan bij jou
binnenkort oktoberfestquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Die kan ik niet vaak genoeg zien![]()
![]()
![]()
jij lijkt op die ene bel spel babequote:
eej eej dat bedeol ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn hersencellen zitten niet in de siliconen die ik niet heb
Lambalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En welke bel spel babe?
(ja ik weet waar het editknopje zit maar dan moet ik me muis gebruiken)
Mén daar lijkt ik zooo niet opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
eej eej dat bedeol ik niet![]()
[afbeelding]
![]()
vrouwenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mén daar lijkt ik zooo niet op![]()
Ten eerste houd ik al niet van zoeen enorme laag poeder wedden dat je schrikt als je naast haar wakker wordtwhehe
Ze kijkt alsof ze een lambal ziet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
eej eej dat bedeol ik niet![]()
[afbeelding]
![]()
hoi mede PF fanquote:
Heb ik je nu gekwetst?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen_!
het was maar een complimentje hoor
je hoeft niet te schrikken hoor
nee maar ik dacht juist aardig te wezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb ik je nu gekwetst?![]()
Sorry![]()
Agossieequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:13 schreef PeZu het volgende:
nee maar ik dacht juist aardig te wezen![]()
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Agossiee
* bolletje aait![]()
beter?![]()
Ik ben niet lelijk, ik word 22 oktober beroemd!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lelijk hoertje van me![]()
![]()
Kaassouflees zijn lekkerder trouwens![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
Wil het niet op me geweten hebben dat je depressief bent op je zaterdagavond![]()
En verder niet meer zo bij d'r slijmen, ze moet vanavond nog Noordwijk onveilig maken!quote:
ooh je neemt der mee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef k-Rin het volgende:
[..]
En verder niet meer zo bij d'r slijmen, ze moet vanavond nog Noordwijk onveilig maken!![]()
Whehequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:20 schreef k-Rin het volgende:
[..]
En verder niet meer zo bij d'r slijmen, ze moet vanavond nog Noordwijk onveilig maken!![]()
quote:
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
![]()
![]()
is trouwens wel opeens dood hier![]()
En waar zijn de tieten dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef UFOtje het volgende:
Zojuist weer de eerste Hertog Jan biertjes getapt uit mijn Perfect Draft, die ik ditmaal maar eens op mijn eigen slaapkamer geinstalleerd heb.
Pfff... zo blijf je er dus van drinken he!![]()
![]()
wat voor wijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zou het komen door me wijn?![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat voor wijn
ooh die je postte_!
nee denk het niet
nope thui svandag vd veranderingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Breng je trouwens je zaterdagavond thuis door of moet je zo nog weg?![]()
Hoezo niet naar mysteryland?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope thui svandag vd verandering
zou eik naar mysteryland gaan
maar dat ging helaas niet door
nu is iedereen daar en ik hier
maar ja drank etc is volop aanwezig hier![]()
het begon om 11.00 3n eindigt om 23.00quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoezo niet naar mysteryland?![]()
Ook klote enzo![]()
Ik moet straks helemaal 5 kilometer fietsen![]()
Weet niet of dat nog gaat lukken![]()
Dan maar in je eentje zuipenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
het begon om 11.00 3n eindigt om 23.00
ik was pas om 19.00 beschikbaar![]()
terwijl ik het wel had ingepland maja [afbeelding][afbeelding]
uhuh het lijkt er wel opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan maar in je eentje zuipen![]()
Is ook weleens lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh het lijkt er wel op
met de rest was ik vorige week al flink doorgezakt en dus een "rustig"weekend![]()
met ons nooit eikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Is ook weleens lekker![]()
Uitgaan gaat best snel vervelen![]()
oke have fun dan strakkiesquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Katwijk/Noordwijk gaat echt snel vervelen, trust me![]()
Maar Amsterdamcan't get enough
![]()
g aj e sexxen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef crossover het volgende:ik ben er weer
Ben bij iemand thuis die ik tegen kwam op weg naar de kroeg
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef crossover het volgende:ik ben er weer
is het een man of vrouw?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:07 schreef crossover het volgende:ik ben er weer
Nee ik ben bij iemand met hetzelfde geslachtquote:
wie weet, als mensen dronken zijn gebeuren er wel eens hele rare dingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik ben bij iemand met hetzelfde geslacht
Helaasch
Daar kan je ook mee seksenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee ik ben bij iemand met hetzelfde geslacht
Helaasch
Nee dankjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
wie weet, als mensen dronken zijn gebeuren er wel eens hele rare dingenbeetje "experimenteren" noemen ze dat
Jij wel, ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar kan je ook mee seksen!
![]()
stouterdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daar kan je ook mee seksen!
![]()
Ik had het over de mogelijkheid. En die is erquote:
Geef mij maar een vrouwmenschquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik had het over de mogelijkheid. En die is er. Maarja je moet er maar van houden he?
Ik hou er wel van![]()
![]()
oeh me likequote:
Kom maar op bezoek!quote:
Echt gebeurd hèquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was dus vandaag met een paar maten naar Rotterdam geweest, naar bios geweest en ff gewinkeld enzo. Maar halverwege de dag zegt zo een maat van me dat Patrick Jumpen (!) daar loopt. Ik zeg ja donder op man, ik dacht het niet. Dus wij liepen zo naar die kerel toe en ik vond hem wel een beetje op Patrick Jumpen lijken ja, maar niet iedereen was ervan overtuigt, dus die maat van me die hem had herkent zegt zo hee Patrick. Die Patrick kijkt ook echt om met zo'n lompe kop. Dus die maat van me begint met hem te praten over wat onzin. Toen pakte een andere kameraad van me zijn mobiel en zet dat nummer van Patrick Jumpen op (Holiday) wat hij er toevallig op had staan en zegt tegen die Patrick dat hij een stukje moest jumpen. En die Patrick en zo een maat van hem beginnen daar zo te jumpen.Allemaal van die andere gasten in die straat kijken, was vet lachen man.
AMIGED?quote:
Tja.. vanavond even geen tieten!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En waar zijn de tieten dan?![]()
zo populair ben je ook weer nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik er eens een dag geen heb
jippiekayeemotherfuckaahquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook niet? Het zijn meestal dit soort topics
Werd eens tijd, nu naaktquote:
Ja je moet iets hèquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef MouzurX het volgende:
Nou hier verder baggeren dan maar.
Verkracht haar dan en gooi haar in de sloot dichtbij haar huisquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:55 schreef Cahir het volgende:
Wat is brechtje toch een kinderachtig wijf
Baggeren omvat alle werkzaamheden die nodig zijn bij het weghalen van zand, slib en andere lagen van de waterbodem. Maar ook landaanwinning en opschonen van het oppervlaktewater.quote:define: bagger
Er zijn geen definities gevonden voor kut topic.quote:define: kut topic
Er zijn geen definities van credit gevonden in het Nederlands.quote:define: credit
ga voorhuidjoggen ofzoquote:
thats teh way, ah ha we like itquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
[afbeelding]
geen tieten, maar toch wel
idemquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:27 schreef DaMook het volgende:
Hoi. Bier heb ik
, tieten ga ik zometeen maar eens zoeken
.
Dat heb je dan zelf fout gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:31 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
idemwas ik maar wel meegegaan met uitgaan
![]()
Groep waarmee ik ga gingen naar belgië, was ik al paar keer geweest en is niet mijn tent. En hier in Oss tussen de boeren stappen is ook niet echt je van hetquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb je dan zelf fout gedaan. Je kunt toch alsnog gaan
.
Ik ga dalijk wel nog even.
Hier in Valkenswaard is het altijd gezelligquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:36 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Groep waarmee ik ga gingen naar belgië, was ik al paar keer geweest en is niet mijn tent. En hier in Oss tussen de boeren stappen is ook niet echt je van het![]()
nog nooit geweest, maar gezelliger dan oss is sowieso niet gigantisch moeilijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier in Valkenswaard is het altijd gezellig![]()
.
wat heeft dat met bier/tieten te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef Qunix het volgende:
Met een windows computer/laptop?
Beetje...quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:47 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
wat heeft dat met bier/tieten te maken?
En je geslacht is man... ga je schamenquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beetje...
Ik las Bagger & tier Zaterdag topic.
Windows is inderdaad bagger.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beetje...
Ik las Bagger & tier Zaterdag topic.
Omdat ik iets fouts zag?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:50 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
En je geslacht is man... ga je schamen![]()
I agree.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Windows is inderdaad bagger.
Ik moet een of ander ActiveX object van Nullsoftquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:50 schreef Qunix het volgende:
Kan iemand even testen of er beeld is?
En wel hier: www.qunix.org en dan de windows media testen.
Alvast bedankt.
Die hoeft niet... En dan als je op windows plugin link klikt. Heb je dan beeld?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik moet een of ander ActiveX object van Nullsoftinstalleren. Doe ik niet, kan het niet testen dus
![]()
Dan wel ja. Mr. Oizoquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die hoeft niet... En dan als je op windows plugin klikt. Heb je dan beeld?
Ik ga nu iigquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:46 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
nog nooit geweest, maar gezelliger dan oss is sowieso niet gigantisch moeilijk![]()
Neuh, niet nodigquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:55 schreef Qunix het volgende:
Heb het in de repeat staan hoor
Wil je nog wat zien?
terugvindtieten?quote:
zondag roeleertquote:
wtf, ik zie er een gezichtje in!quote:
Van die eerste welquote:
Die 2de zijn groter als basketballenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |