Lekker inhoudelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
APK en afgekeurd na controle de schroothoop op gegaan
Hele lap, dappere post!quote:
nee ik proef hier vooroordelen fundamentialisme starheid onsonsnosn .....kortom jullie stellen mij teleurquote:
Neem er eentje van mij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kas?
Laatste post stakker reageer een keer in de Pm maar dat durf je niet scihijtbak weet je ik kots op jouw soort en type RANS JAAPquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed moment voor een spelfout, pauper.
Ga je nog ontopic reageren?
Of heb je nog niet door dat je niet in de COS zit?
Er is een onderonsje geconstateerd daarnet...heb jij wat gezien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag het hier en gratis aub, ik zit wat krap bij kas?
Toch heb je tot zeker wel drie keer toe in verschillende bewoordingen herhaald dat jij mijn tijd hier betaalt cq ik iets met mijn leven moet doen. Dit terwijl ik je netjes bejegende en de eerste keer al antwoordde dat ik werk en een zieke partner heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieve leandra..
ik ken je niet maar gezien jouw poging heb je ongetwijfeld een goed inborst./ik waag mij op ieder terrein met of zonder partner.wat ik in elke discussie en uitdaging hier mis is respect, Dat is voor mij een voorwaarde om met iemand van gedachten te wisselen, Coshoer of slet of volger genoemd worden is voor mij geen uitdaging om iemand serieus te nemen.ergo dan denk ik lik me reet........mensen die inhoudelijke argumenten aanvoeren kan ik waarderen. Ik zit hier niet om de boel om te roeren of te dissen etc dat mogen anderen doen. Ik ben op fok gekomen omdat dit open en leuk en toegankelelijk leek. Zo langzamerhand komt het op mij over op humorloos rigide puberaal en fundamentalistisch
Dank u KZ likkertjequote:
Prima, meneer (Ik mag niet meer schelden, ziet u.)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Laatste post stakker reageer keer in de Pm maar dat durf je niet scihijtbak weet je ik kots op jouw soort en type RANS JAAP
Van NSBers weet je al net zo weinig als je van psychologie weet! "HOU ZEE" !quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
De wel oude NSB ers komen weer boven "SIEG HEIL"
Euh?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef DrsH het volgende:
De wel oude NSB ers komen weer boven "SIEG HEIL"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Gaarne Dr H, en uurtarief 450 Euro Ex Btw Gaarne vooraf te voldoen
Misschien kan jij beter op een ander forum net doen alsof je een baan hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef DrsH het volgende:
Laatste post wat mij betreft, stik in jullie eigen kots en ik ga lekker verder in de COSSEN, Lees ze vooral niet dan hoef je je ook niet te ergeren
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
* nog steeds op antwoord wacht, zowel van dhr als van mw
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er is een onderonsje geconstateerd daarnet...heb jij wat gezien?![]()
Werk aan de winkel, vriend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jouw wordkeuze is die van een gemiddelde kamper
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef demins het volgende:
[..]
Van NSBers weet je al net zo weinig als je van psychologie weet! "HOU ZEE" !![]()
oei, dat ik toch geen niveau , foeiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)
nou dan mag ik wel een snipperdag nemen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou daar kan ik heel kort over zijn lik me reet (morgen ben ik weer lief hoor zie KZ)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |