Wat!?quote:Op zondag 9 september 2007 15:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
dat ja, bange frans en baas b waren er ook![]()
was iig niks aan, savonds kwamen er wat DJ's, alleen in de kroeg met in het bijzijn van gezellig vrouwlijk gezelschap was toch iets leuker![]()
was gezelligquote:Op woensdag 12 september 2007 11:02 schreef mordradead het volgende:
Ik ben vanavond wel in Sybs te vindenhet duurde tot 12 uur ofzo toch
Wat heb ik daar een kk hekel aan.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:24 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Bedoel je dat buspaaltje op het Ruiterskwartier?
Is nu geloof ik van dezelfde eigenaar van Noa en heeft een herstart gemaakt. Ben er zelf al een tijdje niet meer geweest (alleen bij de heropening) toen was er nog niet zoveel veranderd, geen idee hoe de sfeer er nu is maar op zich wel een relaxte tent met HJquote:Op donderdag 13 september 2007 17:35 schreef One_conundrum het volgende:
Purple is dood toch?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 03:42 schreef Paladijn het volgende:
Kom je thuis uit de kroeg, zit er ineens een egel voor je deur
Iemand in de buurt zijn huisdier kwijt
whehequote:Op vrijdag 14 september 2007 03:42 schreef Paladijn het volgende:
Kom je thuis uit de kroeg, zit er ineens een egel voor je deur
Iemand in de buurt zijn huisdier kwijt
Heb me erg vermaakt, beetje rondtouren vanaf Oslo tot de Sognjefjord, toen naar Bergen en vervolgens via het zuiden terug. Verder heel mooi land, enige tegenvallers waren eigenlijk de andere munteenheid en hogere kosten (je loopt telkens terug te rekenen en komt er dan achter dat het best prijzig isquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
whehe![]()
Hoe was de vakantie=
Gister ff naar Bolero ofzo geweest, wat een paupertent is dat eigenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
www.kamernet.nlquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef justmattie het volgende:
wie heeft een goeie site met huurhuizen in leeuwarden ?
Ik heb over een paar maanden nog een kamer vrijquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:59 schreef justmattie het volgende:
wie heeft een goeie site met huurhuizen in leeuwarden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |