wat een feestquote:
volgens mij welquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:25 schreef Merson het volgende:
Is het trouwens een echte Leeuwarder tradtie om fietsen in de gracht te gooien als je dronken bent of als je fiets kapot is?
hoezo ligt die van jou daar ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:12 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Waren ze ook aan het dreggen voor de miss etam en jack & jones?
Dat dreggen is onderdeel van de introductieperiode.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:22 schreef Merson het volgende:
Nee, gelukkig niet.
Maar er werd vrijdag weer fietsen gedregd. En ik vond het vreemd dat er weer zo veel in lagen.
ja bij de fietspoint ofzo, die repareren fietsen, verkopen nieuwe fietsen en je kan je fiets er stallen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:55 schreef Remzz het volgende:
Zit er bij het station ook een fietsenmaker eigenlijk?
ja, onder de rabobank.quote:Op zondag 2 september 2007 14:55 schreef Remzz het volgende:
Zit er bij het station ook een fietsenmaker eigenlijk?
Joh.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat dreggen is onderdeel van de introductieperiode.![]()
omdat wij hier veel klapjosti's hebben wonen, die ze erin gooienquote:Op zondag 2 september 2007 17:10 schreef Merson het volgende:
[..]
Joh.
Maar ik vroeg me af waarom er dit jaar weer zoveel fietsen uit werden getrokken. En een parkeermeter.
Moet bijna wel ja.quote:Op zondag 2 september 2007 17:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
omdat wij hier veel klapjosti's hebben wonen, die ze erin gooien![]()
Met dikke boxen en een partytentquote:Op donderdag 6 september 2007 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de site van de gemeente Leeuwarden was er vandaag op dat plein een antiekmarkt
dat ja, bange frans en baas b waren er ookquote:Op donderdag 6 september 2007 18:46 schreef Merson het volgende:
Leeuwarder Einde Introductie Party met medewerking van 538.
Check http://www.leip.nu/.
echt nietquote:Op maandag 10 september 2007 18:55 schreef Double-Helix het volgende:
Woensdag 10 cent voor biertje bij siebs!!!!!!
nopequote:Op maandag 10 september 2007 18:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
echt niet![]()
1 slok en het is op dan zeker![]()
of is het van 14:00 tot 15:00 ofzoquote:
Gaan we weer mussen aufmachenquote:Op maandag 10 september 2007 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Dit jaar is dat dominogebeuren weer in het FEC![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |