Snitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:04 schreef ghizzer het volgende:
ik denk toch maar dat ik in fryslan boppe voor snits ga. oh ja.. fries is een mooie taal!!
2? Ik dacht toch echt dat ;t er 3 waren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:29 schreef justmattie het volgende:
Met het doolhof valt het hier wel mee, je hebt gewoon 2 lange winkelsraten in principe met daar tussenin de Hema, V&D etc etc etc.
Die blijft als het goed is op het plein zolang de werkzaamheden het toelaten. Ook wordt het plein opgeschoven richting de zijde van de rechtbank en kijkshop. Zodoende blijft het Wilhelminaplein ongeveer even groot als voor de werkzaamheden, maar zal het doordat het meer tussen de bebouwing ligt iets prettiger ogen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
en de vrijdagsmarkt, waar gaat die heen?
Ja hallo namen zeggen me niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef justmattie het volgende:
vind je de voorstreek een winkelstraat dan
en de wirdummerdijk stelt ook niet superveel voor
1. Nieuwestadquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hallo namen zeggen me niks
1. die straat met de V&D en H&M enzo
2. Straat met McDonalds
3. Straat met de hoeren, maar dan aan de andere kant.
ik dnek dat ie met punt 3 over de kelders bedoelt? Met De Rat, Chritene le Duc, Intertoys, de lectuurhal, enzovoort?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:53 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
[..]
1. Nieuwestad
2. Wirdummerdijk
3. Weaze (achterkant McDonalds)
denk ik ook ja, de Voorstreek is datquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik dnek dat ie met punt 3 over de kelders bedoelt? Met De Rat, Chritene le Duc, Intertoys, de lectuurhal, enzovoort?
oja checkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het stukje bij de Intertoys is Over de Kelders. Tussen het Naauw en de Peperstraat is het de Groentemarkt
Bedoel je dit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:52 schreef justmattie het volgende:
Paladijn, dat brugje naar die nieuwe wijk bij lekkum, is ook wel mooi bij schemerlicht, kun je daar geen mooie foto van maken?
Richting Lekkum, even omhoog fietsen een stukje en dan kom je vanuit de bebouwing ineens in het platteland terecht met een redelijk mooi uitzicht aan de linkerkant.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:14 schreef justmattie het volgende:
waar is dat brugje
ik zal als ik zin heb straks er wel ff heen
Noaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:13 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Vanavond nog mensen voor de introductie naar Noa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |