Voeding?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:57 schreef oddman het volgende:
Mijn Gloednieuwe PC (tm) (laten bouwen, zelf voorzien van software):
Soms start hij vlekkeloos op.
Soms geeft hij na +- 15 seconden een Blue Screen of Death.
Een paar keer herstarten totdat hij het wel goed doet... Iemand enig idee?
Mijn oude AMD Athlon PC:
Ging vaak na ong. 45 minuten om onverklaarbare reden helemaal uit. Deed het dan een uur of wat niet, en daarna weer wel.
In de binnenkant gekeken wat het probleem was, met de cover van de kast er af geen enkel probleem. Cover er weer op, probleem herhaalt.
't Zal de warmte wel geweest zijn.
ik gebruik ze amper.... waarvoor heb je ctrl alt nodig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die 4 toetsen op het toetsenbord loswippen en swappen. Dus de toets doet hetzeflde alleen het opschrift is dus anders... Echt hordes mensen die daar intrappen en er echt niet meer uitkomen.![]()
je nieuwe pc: geheugendeffectquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:57 schreef oddman het volgende:
Mijn Gloednieuwe PC (tm) (laten bouwen, zelf voorzien van software):
Soms start hij vlekkeloos op.
Soms geeft hij na +- 15 seconden een Blue Screen of Death.
Een paar keer herstarten totdat hij het wel goed doet... Iemand enig idee?
Mijn oude AMD Athlon PC:
Ging vaak na ong. 45 minuten om onverklaarbare reden helemaal uit. Deed het dan een uur of wat niet, en daarna weer wel.
In de binnenkant gekeken wat het probleem was, met de cover van de kast er af geen enkel probleem. Cover er weer op, probleem herhaalt.
't Zal de warmte wel geweest zijn.
Heb ik ook een keer gehad, geen myth dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Sinat het volgende:
CD-ROM die uit elkaar spatte toen die in mijn cdrom-speler zat. Later bij Myth-buster nog eens geweest waar het zogenaamd een myth was en uiteindelijke conclusie: 'Busted'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |