abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53377372
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:57 schreef oddman het volgende:
Mijn Gloednieuwe PC (tm) (laten bouwen, zelf voorzien van software):

Soms start hij vlekkeloos op.
Soms geeft hij na +- 15 seconden een Blue Screen of Death.
Een paar keer herstarten totdat hij het wel goed doet... Iemand enig idee?

Mijn oude AMD Athlon PC:

Ging vaak na ong. 45 minuten om onverklaarbare reden helemaal uit. Deed het dan een uur of wat niet, en daarna weer wel.
In de binnenkant gekeken wat het probleem was, met de cover van de kast er af geen enkel probleem. Cover er weer op, probleem herhaalt.
't Zal de warmte wel geweest zijn.
Voeding?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53381868
Mijn raarste ervaring was toen ik ontdekte dat er een standaard font is die "Dingbats" heet.

What the fuck is een dingbat? Het houd me tot op de dag vandaag bezig.
pi_53382311
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_53400690
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Die 4 toetsen op het toetsenbord loswippen en swappen. Dus de toets doet hetzeflde alleen het opschrift is dus anders... Echt hordes mensen die daar intrappen en er echt niet meer uitkomen.
ik gebruik ze amper.... waarvoor heb je ctrl alt nodig?

gebruik ze eerder in combinatie .

Mwhoah , weer wat maffe dingen, ik zat mn pc over te clocken , terwijl mn temp van mn processor laag genoeg was viel hij toch uit . Eerste keer dat ik een poging deed om hem over te clocken , mn windows vond het alleen niet leuk.
Redacted
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:41:12 #205
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53575388
Kep er nog een... op mijn stage hadden ze nog een VAX-VMS fileserver. Een Heel cryptische commandline dinges. Enfin ik typ op dat ding een ingewikkeld commando, wist niet zeker of die goed was, druk op Return en 2/10e seconde later poefff alle apparaten uit, en doodse stilte.... Stroom uitgevallen. Ik schrok me werkelijk de tering, bang dat ik iets fataals ingetypt had.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:26:31 #206
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_53576590
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:57 schreef oddman het volgende:
Mijn Gloednieuwe PC (tm) (laten bouwen, zelf voorzien van software):

Soms start hij vlekkeloos op.
Soms geeft hij na +- 15 seconden een Blue Screen of Death.
Een paar keer herstarten totdat hij het wel goed doet... Iemand enig idee?

Mijn oude AMD Athlon PC:

Ging vaak na ong. 45 minuten om onverklaarbare reden helemaal uit. Deed het dan een uur of wat niet, en daarna weer wel.
In de binnenkant gekeken wat het probleem was, met de cover van de kast er af geen enkel probleem. Cover er weer op, probleem herhaalt.
't Zal de warmte wel geweest zijn.
je nieuwe pc: geheugendeffect
je oude pc: koeling

oja, mijn pc praat ook
maar das niet raadselachtig
das mijn besturingssysteem
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_53584061
Ik rook opeens een heel branderige geur, van brandende plastic ofzoiets. Bleek dat de het verbindingsding van de computer naar het stopcontact helemaal was gesmolten. Ik heb die kabel nog
pi_53585745
Na het kijken van de film White Noise midden in de nacht helemaal alleen in een piepklein huisje in het midden van een bos opeens stemmen uit de boxen horen komen, terwijl je geen geluid aan hebt staan.

Heerlijk, radiosignalen opvangen..
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  zondag 30 september 2007 @ 14:56:39 #209
192928 BananaSplitje
Met slagroom enzo...
pi_53590153
Ja, raar is dat inderdaad Hoor je een of andere Russische zender er tussendoor ruisen.
Een B. is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de B.plant. Een B.plant of B.boom is in werkelijkheid `s werelds grootste kruid. Volgens de tuinbouwkundige is de B. een groente, volgens de culinaire is het een vrucht.
pi_53593519
Dat toen ik 5 jaar geleden diablo speelde, opeens een black screen kreeg. en linksonder typend in beeld kwam:

"hello this is one of the employees of Blizzard speaking"
Ik "Huh wtf is this?"
"I wanted to chat with you"
ik "Ehh... what's going on man?"
"I see you use the accountname ********"
ik: "That's right... how do you know?"
"Well I work at Blizzard"
ik: Right, then you should know more accounts included their passes?" (of zo iets... kan ik me vaag herinneren)
"I do"

En dan gaat beeld weer naar windows...

Dat was echt de vreemdste ervaring ooit... Ik zat steeds op ctrl + alt + del te rammen... helemaal niets werkte meer.

I pwn u!
  Moderator zondag 30 september 2007 @ 16:52:42 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_53593630
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Sinat het volgende:
CD-ROM die uit elkaar spatte toen die in mijn cdrom-speler zat. Later bij Myth-buster nog eens geweest waar het zogenaamd een myth was en uiteindelijke conclusie: 'Busted'
Heb ik ook een keer gehad, geen myth dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:45:24 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53611349
Ik heb op een TD gewerkt dus ik heb wel de meest wazige dingen gezien.

- Pc's die ineens begonnen te roken
- Elco's die ontploften
- Een half weggefikt mobo
- ik weet dat AMD athlon 1400 procs erg goed kunnen branden als je er geen koeler op zet (leuk om bij een toch al defect exemplaar te doen )
- pc bouwen, alles goed aangesloten en tóch niet werken ga je verder kijken zit er een vastgelast afstandsbusje in de kast en op het moederbord zit er geen gaatje -> kortsluiting

en nog 100 dingen.

thuis heb ik maar 2 rare ding meegemaakt:

- Coax netwerkkabel beetpakken en daarna je pckast vasthouden geeft schokkende resultaten
- Het ruikt ineens wel erg raar hier. Blijkt de fan vd voeding niet te draaien
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')