abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52676652
• Ooit crashte een DOS-programma (wat met geluid werkt) toen ik een flinke boer liet in de microfoon, terwijl het programma normaal nooit crasht.

• Een vriend klaagt wel eens over rare crashes enzo van z'n computer en dan vraagt hij of ik 'm ff kan komen fixen. Als ik dan bij hem de computer aan zet, is het probleem op een vreemde manier verdwenen en heeft hij zoiets van: WTF?!

• Een of ander easter-egg achtig iets meegemaakt tijdens het opstarten van Windows... er kwam een vage melding in beeld met als laatste regel: "Sorry... no Bill Gates here.". Waarna de pc opnieuw opstartte en Windows weer normaal geladen werd.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:49:26 #52
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_52678819
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:17 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Blijf dan van dat 110V schakelaartje af dat achterop zit
Daar heb ik ook wel eens aangezeten
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:03:20 #53
78498 classpc
I don't like change
pi_52679116
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:58 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

de afloop viel eigenlijk een beetje tegen voor dit topic, maar raam open en 1 dag nog in de stank gezeten.... owh en een nieuwe schermpje natuurlijk!

wat overigens ook een rare ervaring is, want ik had net de dag daarvoor mijn monitor verkocht die al 1000000000 jaar (bijwijze van) op zolder stond! Dus toen had ik opeens helemaal geen monitor meer
Revenge
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52686462
een keer kortsluiting gehad met USB snoertje en waarom weet ik nog niet
Heyyy, gewoon deur donderen................ ondanks alles!
pi_52686921
Ik had es een rottende HD De ene na de andere file gaf errors. Filechecks liepen volslagen in de soep en in een laatste backup sessie overleed de schijf volledig.

Later had ik een puer waarbij de vreemdste vastlopers om allerlei uitlopende "redenen" die geen van allen herproduceerbaar was.
Bij nadere inspectie waren de condensatoren op de mobo lek als een mandje. Het bleek een productiefout te zijn van alle mobo's van dat type van die periode. (dat zal me leren dingen te kopen waarin de string "win" voor komt. )

Iets daarna werd de CDrw aggressief. Een aantal CD'tjes werden botweg "opgekauwd" (zo klonk het echt) en het ding hapte bijna mijn vingers er af.
Mijn vingers zijn aan de aggressie ontsnapt maar de CD'tjes die slachtoffer werden waren deels grondig van hun glimlaagje gestript met diepe groeven. Een CD'tje heeft de CDrw nog geprobeerd in 2en te bijten door prematuur te sluiten en daarna te kauwen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:30:51 #56
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_52687535
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:49 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Daar heb ik ook wel eens aangezeten
Ik ook, daarom wist ik dat. Stinkt wel trouwens, ik dacht dat als je de stekker uit de voeding haalt dat je dan die schakelaar om kan zetten, maar blijkbaar waren de condensatoren nog iets te hoog geladen
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:35:48 #57
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52687677
Hmm, op dit moment een raar probleem met deze computer. Soms als ik aan het typen springt de cursor ineens naar een willekeurige andere regel. Geen idee waar het aan ligt, maar het is erg irritant .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_52688460
Raarste ervaring? Hmm dat hij het normaal deed mischien?
pi_52689671
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, op dit moment een raar probleem met deze computer. Soms als ik aan het typen springt de cursor ineens naar een willekeurige andere regel. Geen idee waar het aan ligt, maar het is erg irritant .
Had ik ook, totdat ik erachter kwam dat het aan het touchpad lag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 26 augustus 2007 @ 01:09:40 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52689895
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Had ik ook, totdat ik erachter kwam dat het aan het touchpad lag.
He inderdaad, touchpad uitschakelen en het gebeurt niet meer. Zo simpel . Bedankt .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_52690270
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

He inderdaad, touchpad uitschakelen en het gebeurt niet meer. Zo simpel . Bedankt .
Althans de 'tap to click' optie.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52690280
het internet maar op geen enkele manier hersteld krijgen, router etc in orde, ip instellingen in orde, bleek dat er een proxy poort ofzoiets (windows intern) moest "gereset" worden.
pi_52690568
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:30 schreef Chiwakka het volgende:
het internet maar op geen enkele manier hersteld krijgen, router etc in orde, ip instellingen in orde, bleek dat er een proxy poort ofzoiets (windows intern) moest "gereset" worden.
Als die verwijst naar een IP adres dat niet overeenkomt met jouw router wel ja.
pi_52690733
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als die verwijst naar een IP adres dat niet overeenkomt met jouw router wel ja.
Daar had het niet met te maken.
pi_52690837
Monitor klapte spontaan kapot waarna er rook uit ontstoog.
pi_52690900
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:01 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Daar had het niet met te maken.
Whatever, maar de enige andere plek waar je een proxy moet instellen is in je browser. Vul je daar wat anders in dan het adres van je router, dan werkt het niet. Waar lag het probleem bij jou dan?
  zondag 26 augustus 2007 @ 02:17:10 #67
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_52690918
foutje in het toetsenbordmatrix, waardoor er steeds 67yuhjnm getikt werd, en er steeds contextmenu's kwamen. heb me rot gezocht op google, maar de beste oplossing was gewoon het kabeltje binnenin lostrekken en er een anders toetsenbord naastleggen.

dan is het ook nog zo dat de batterij van die laptop al kaduuk is, dus ik heb een laptop, alleen draagbaar is ie niet echt meer met de stekker er in en een toetsenbord ernaast
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_52691099
video kaart miste ineens zijn cooler
pc deed al zo vaag...
cooler lag onderin
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_52691449
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 02:15 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Whatever, maar de enige andere plek waar je een proxy moet instellen is in je browser. Vul je daar wat anders in dan het adres van je router, dan werkt het niet. Waar lag het probleem bij jou dan?
pardon, het was de "winsock" reseten, dat problemen gaf door een proxy blijkbaar.
  zondag 26 augustus 2007 @ 03:05:56 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_52691492
Niet echt iets weirds.. maar goed.
Mijn huidige PC die met originele mobo en cpu kwam en elke keer na een paar minuten draaien op 68/69 graden zat en als je hem ook maar iets belastte, meteen uitging omdat hij dan te heet werd.
Koelerprut, extra fans op de cpu, mocht allemaal niet baten. Ws is van de twee defect geweest of was er iets op 't mobo kapot, maar ze zijn allebei vervangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door SEMTEX op 26-08-2007 03:11:07 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_52691687
Een DVD die bij het branden halverwege blijft hangen. Het programma lijkt te zijn vastgelopen. Ik open de drive en zie dat bovenop de DVD zo'n plastic beschermschijfje zit wat bovenop de spindel zit. Nadat ik het eraf haalde en de DVD weer terug deed ging de brander verder met zijn werk, en de DVD werkte prima.

Verder heb ik een keer een stukje ramgeheugen in mijn broertjes PC geflikkerd wat er niet thuishoorde, rook enzovoorts.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52691703
Ik heb een keer gehad dat ik dacht dat mijn Windows compleet op hol was geslagen, ik zag overal dingen bewegen en kon niets meer normaal bedienen.

Als je wilt weten wat het was (waar ik pas na een paar minuten achter kwam), zorg dan dat er een beetje troep onder je tab-knop terechtkomt en hij blijft hangen zonder dat je dat kunt zien van bovenaf.
pi_52691805
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik dacht dat mijn Windows compleet op hol was geslagen, ik zag overal dingen bewegen en kon niets meer normaal bedienen.
Weet je zeker dat je niet te veel op had? En jij die tab maar de schuld geven!
Dit keer zonder signature
pi_52691853
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:39 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet te veel op had? En jij die tab maar de schuld geven!
Houd maar eens je tabknop ingedrukt en probeer je PC te bedienen.
pi_52692387
bij een oude computer, een cd die uit elkaar spat in de cdrom drive
  zondag 26 augustus 2007 @ 07:18:48 #76
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_52692388
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:08 schreef DemonRage het volgende:
• Ooit crashte een DOS-programma (wat met geluid werkt) toen ik een flinke boer liet in de microfoon, terwijl het programma normaal nooit crasht.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_52698091
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 03:01 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

pardon, het was de "winsock" reseten, dat problemen gaf door een proxy blijkbaar.
Ah, winsockfix
pi_52700056
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Sinat het volgende:
CD-ROM die uit elkaar spatte toen die in mijn cdrom-speler zat. Later bij Myth-buster nog eens geweest waar het zogenaamd een myth was en uiteindelijke conclusie: 'Busted'
2 vrienden van mij hebben dat ook gehad.. Als je die CDrom op zn zij houdt, dan hoor je gewoon de stukjes CD rammelen.

1 zo'n maat raadde ooit een serial goed voor Xara Webstyle.4 cijferig welliswaar, maar het werkte wel dat is het raarste wat ik ooit heb meegemaakt.
Lambo of Rekt
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:17:59 #79
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_52700963
Ik heb er wel een aantal zelfs.
Op een dag was mijn cd-drive niet blij met een cdrom en begon hij enorm hard te draaien.
Niet gewoon hard, maar HEEL ERG hard. Ik denk, ''dat klinkt niet goed'', dus ik druk op de knop om de cdromlade te openen, gaat dat ding ineens vliegensvlug open (veel sneller dan anders??), zonder eerst te stoppen met draaien (zoals dat hoort).
Gevolg was dat die cd-rom keihard gelanceerd werd, mijn hals raakte (WTF?!) en zich toen in een kast sloeg.. Ik schrok me de tering.

Dat was vrij apart ja.

Verder heb ik wel eens drietalige foutmeldingen gehad (!?), lekker chaotisch.
En mijn vorige videokaart ging stuk en toen ik de videokaart, het moederbord en de voeding verving, bleek dat mijn voeding al tijden draaide met kapotte condensatoren..Er was allemaal rare smurrie uitgedropen en keihard geworden :S
Maar hij deed het in principe nog steeds..

Oh ja nog 1 ding. Ik had laatst de resolutie te hoog gezet in een spel en de monitor kon dat niet aan, dus die werd zwart. Maar omdat je dat alleen kon aanpassen in het spel kon ik het niet meer spelen, want het scherm werd immers altijd zwart
Uiteindelijk heb ik met 1 of andere rare DirectX mode toch de instelling weten terug te zetten.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_52700983
uit elkaar spattende cd-rom is toch wel het mafste wat ik ooit gehad heb, schrok me werkelijk half dood toen het gebeurde.
laatst had ik overigens ook wel iets enorm vaags.
op m'n nu gepensioeneerde pc was er nogal wat mis (8 jaar oude pc, was te verwachten hehe)
anyway, m'n windows werkte voor geen meter meer, dus ik besloot de schijf waar windows op stond te formateren en voor de zekerheid windows te installeren op 1 van de andere schijven die er in zat.
ongeveer 2 of 3 uur later was windows weer netjes geinstalleerd, ik kijk op die lege schijf en tot m'n grote verbazing stond echt alles nog op die schijf.
tot op de dag van vandaag snap ik er geen fuck van hoe dat heeft kunnen gebeuren, aangezien ik echt 100% zeker weet dat ik de juiste schijf geformateerd had aangezien er 3 schijven in zaten van 3 verschillende groottes en de 3de schijf (de download schijf) ook gewoon nog in orde was qua data.
pi_52702114
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 07:18 schreef thedude0 het volgende:
bij een oude computer, een cd die uit elkaar spat in de cdrom drive
Er was een tijd dat er vaak een cd-rom spatte en dat je de stukken om je oren kreeg. Dat was rond de tijd dat cd-romspelers >20x werden.

Toch best gevaarlijk, zo'n speler. Wie zou je kunnen sue-en als je een stukje cd in je oog krijgt?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_52702553
1 keer had ik een raar virus. Toen werkte de knippen/plakken functie niet meer van windows.
Dat gebruik je dan echt veel vaker dan je denkt tot je ergenis
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52702584
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:17 schreef Agiath het volgende:
1 keer had ik een raar virus. Toen werkte de knippen/plakken functie niet meer van windows.
Dat gebruik je dan echt veel vaker dan je denkt tot je ergenis
Wat voor zieke geest verzint zo'n virus.
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:26:39 #84
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_52715150
Ik heb nog niet zoveel bijzonders meegemaakt eigenlijk.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_52715354
het raarste... toen in linux een virus scanner liet draaien (in verband met email server) werd mijn windows ME geloof ik (kan ook de eerste xp geweest is al ff geleden) aangeduid als virus... kan er niet anders dan het ermee eens zijn eigenlijk...
pi_52715584
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:35 schreef shakedown het volgende:
het raarste... toen in linux een virus scanner liet draaien (in verband met email server) werd mijn windows ME geloof ik (kan ook de eerste xp geweest is al ff geleden) aangeduid als virus... kan er niet anders dan het ermee eens zijn eigenlijk...
Ja want het wrdt veel gekopieerd
pi_52715632
gekopieerd? ik heb geen illegale versies... nergens van. nah behalve van films, muziek en spellen... maar dei zijn ook veel te duur in aanschaf... software vind ik niet te duur. 200 euro voor iets wat je elke dag gebruikt jaar in jaar uit. ik betaalde altijd voor windows... totdat ik linux heb ontdekt... betere software en nog gratis ook...
  maandag 27 augustus 2007 @ 02:26:03 #88
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_52717216
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 15:29 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Je doet de voeding aan het mobo, je zet de pc aan en je vind het gek dat ie het doet?
Nee uiteraard niet.. Ik had een boot + piep verwacht met beeld en meer niet maar hij boote potdorie en ik had de schijven nog aan die andere (niet gevoede) voeding hangen..

RaRa
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_52718292
Whehe ook maar 1 vanaf mijn kant,

PC van mn pa,, we standby enzo tieften we altijd uit na een windowns install ( is irri )
net de avond er voor windows er opnieuw op, zou de volgende avond verder, ( t was ommers 30 graden buiten dus veul te warm om binnen te zijn) pa had de PC aangezet, nog ff iets geinstalleerd en was ook buiten gaan lamballen, gaat die later eens bij zn pc kijken.. vast in standby..
reset dan maar eh?

niks.. nakkes.. nada... hmpp apart (?) en een WTFUX moment.

trek de kast open.. zie ik de ventilator van de processor onderin de kast liggen.. met wat sliertjes gesmolten plastic er nog aan ( ) raak ik met mn suffe kop dat koelblok ( wat op de cpu zat ) aan.. AUW heet :/ daarna 10 min de stofzuiger op opgezet om hem te koelen :/ gfi bij welke temperatuur plastic smelt maar hij was goei heet!

resultaat: CPU kapot
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:55:00 #90
36326 Freezor
Cold as stone
pi_52722594
Ik heb wel eens gehad dat er constant een heel vaag muziekje kwam uit mijn speakers. Echt iets van pling ploing tuut enzo. Ik heb werkelijk alle programma's en niet essentiele processen afgesloten maar het wou maar niet ophouden. Toen heb ik maar gereboot en was het voorbij. Ik weet nogsteeds niet wat het nou was.

[ Bericht 1% gewijzigd door Freezor op 28-08-2007 20:43:35 ]
Something for your mind, your body and your soul.
pi_52726607
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:55 schreef Freezor het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat er constant een heel vaag muziekje kwam uit mijn speakers. Echt iets van pling ploing tuut enzo. Ik heb werkelijk alle programma's en niet essentiele processen afgeloten maar het wou maar niet ophouden. Toen heb ik maar gereboot en was het voorbij. Ik weet nogsteeds niet wat het nou was.
Et phoning home

Ken het probleem met die cd-speler ook. Mijn broer was RA2 aan het spelen, opeens allemaal rare geluidenuit de cd-spele dus hij doet dat ding open, vliegt dat spel er opeens uit in een boel stukjes.

Waren we niet zo blij mee, geen russische campaign meer
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_52743898
als je je mobiele telefoon bij je speakers houdt terwijl je gaat bellen dan krijg je zo'n takke geluid. datzelfde geluid hoor ik soms ook gewoon zonder dat er een mobiele telefoon in de buurt is
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 02:20:43 #93
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52743970
Format c: gedaan, toen hij op 90% was onderbrak ik het proces en ik had al mijn bestanden nog.
pi_52744076
100 gulden voor monkey island 4 betaald

cd rom erin... kraak..zzzzzzzzzz....kraak...zzzz..
pi_52760478
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:45 schreef Sinat het volgende:
CD-ROM die uit elkaar spatte toen die in mijn cdrom-speler zat. Later bij Myth-buster nog eens geweest waar het zogenaamd een myth was en uiteindelijke conclusie: 'Busted'
Volgens mij was dat niet de conclusie. Ze lieten er tientallen snappen dacht ik.
pi_52760768
Mijn Mac is één keer gecrasht.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:04:26 #97
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_52761501
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 15:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

1 zo'n maat raadde ooit een serial goed voor Xara Webstyle.4 cijferig welliswaar, maar het werkte wel dat is het raarste wat ik ooit heb meegemaakt.
Dat deed ik een aantal jaar geleden bij Counter-strike. Ik had geen zin om het spel te kopen. Ik ging dus maar CD-key's raden. 15 cijferige codes geloof ik, en dan gewoon proberen. Na een paar uur had ik er een die werkte (veel kreeg ik er waar het spel wel mee opstartte, maar niet online mogelijk.). Toen Steam uit kwam heb ik die cd-key meteen geregistreerd met wachtwoord en username. Best gemeen eigenlijk, maar ik vond het wel makkelijk
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_52761947
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:17 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik heb er wel een aantal zelfs.
Op een dag was mijn cd-drive niet blij met een cdrom en begon hij enorm hard te draaien.
Niet gewoon hard, maar HEEL ERG hard. Ik denk, ''dat klinkt niet goed'', dus ik druk op de knop om de cdromlade te openen, gaat dat ding ineens vliegensvlug open (veel sneller dan anders??), zonder eerst te stoppen met draaien (zoals dat hoort).
Gevolg was dat die cd-rom keihard gelanceerd werd, mijn hals raakte (WTF?!) en zich toen in een kast sloeg.. Ik schrok me de tering.
...
Die had ik ook gehad ooit! CDROM la open, CD vloog tegen de verwarming kapot .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_52768663
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 23:41 schreef Mss het volgende:
Er kwam rook uit het beeldscherm, en toen hebben we hem toch maar weggedaan.

En van mn huidige laptap krijg ik in mn linkerpols nog wel eens hele kleine schokjes
Klinkt heel raar, maar draai de stekker van de stroomvoorziening eens 180 graden om.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 01:39:21 #100
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_52770423
Jaren geleden had ik een 386 waar opeens rook uit kwam en waar kort daarna ook een klein vlammetje uitkwam.

Paar jaar geleden een nieuwe PC gekocht, HDD ging na precies 8 maanden stuk, terug naar de winkel nieuwe gekregen en ook die ging na precies 8 maanden stuk...

Op m'n werk ook regelmatig zelfontbrandende computers gehad en lolbroeken die een interessant schakelaartje op de achterkant van de computer hadden gevonden.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')