Goed bezig!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:37 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee... ik fiets wel vaker!![]()
Vanaf maandag ga ik 3 weken lang op de fiets naar m'n werk, mits mooit weer!![]()
13 km met de fiets + 35 min met de waterbus!
En terug hetzelfde.![]()
Dan is ie pleite ja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig!
Aardig stukje, naar je werk.
Waarom uitgerekend vanaf maandag 3 weken? Is schoonOA dan pleite ofzo? En wat doe je dan met slecht weer?
Checkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is ie pleite ja...
Met slecht weer neem ik of de wagen van mn pa of ik neem de metro en bus.![]()
Hoewel dat laatste niet echt handig is, vanwege de rare opstaptijden...![]()
Ook een leuk stukje, alleen lijkt het me wat extreem om als woon-werkverkeer te fietsenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:42 schreef OA het volgende:
Helemaal fietsend is het trouwens heen en weer 59 km...
Metro rijdt heen frequent, maar de bus slechts 1x/uur... telkens om 2 over heel, dus dan moet ik om 07:02 de bus hebben en ben ik om half 8 op mn werk...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Check
Goed geregeld, als ik jou was zou ik in dat geval ook de pa-mobiel nemen. OV
![]()
Dat heb ik vorig jaar een keer gadaan, maar dat is echt ver...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook een leuk stukje, alleen lijkt het me wat extreem om als woon-werkverkeer te fietsen![]()
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:44 schreef OA het volgende:
[..]
Metro rijdt heen frequent, maar de bus slechts 1x/uur... telkens om 2 over heel, dus dan moet ik om 07:02 de bus hebben en ben ik om half 8 op mn werk...
DAs weer wel ideaal geregeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar een keer gadaan, maar dat is echt ver...![]()
Daarom vind ik het een uitkomst dat er vanaf de Erasmusbrug een waterbus gaat, die ook nog eens voor de deur bij mn werk stopt.![]()
Idd....quote:
Smakelijk ende veel plezier op het strandquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:47 schreef OA het volgende:
Ik ben weer weg.
Zo eten, straks nog even naar het strand en verder zien we wel..![]()
Whehe... door de heuvels varen is ook niet eenvoudig...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]
DAs weer wel ideaal geregeld. Hier in Limboland hebben we geen waterbussen
![]()
Mooizoquote:
Pjuuu.... Auto dus. Definitely.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:47 schreef OA het volgende:
[..]
Idd....
07:02 de bus, betekent 06:34 de metro...![]()
Nou, MPG, ga dan, lamlulquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Smakelijk ende veel plezier op het strand
Ik ga ook eens een stukje eten en dan eens wat stoelen klaar zetten voor vanavond![]()
Over de Maas gaat het dan wel weer ideaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:48 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe... door de heuvels varen is ook niet eenvoudig...![]()
Das dus dezelfde rivier die ik bevaar!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Over de Maas gaat het dan wel weer ideaal
Jep. Mooie rivier welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:50 schreef OA het volgende:
[..]
Das dus dezelfde rivier die ik bevaar!![]()
de rest van het team ook?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb gewonnen met voetbal
wie wil me aanraken?
Oeh mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik heb gewonnen met voetbal
wie wil me aanraken?
Rest van het team had ook gewonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de rest van het team ook?
of heb je het in je eentje gedaan?
Jij altijd!quote:
Oke vanavond danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rest van het team had ook gewonnen.
[..]
Jij altijd!
Och je verveelt je. Je mag me wel ophalen van t station..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Oke vanavond dan
Wat moet ik toch doen in de tussentijd
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
.ohce , 3 2 1 tset
Whats up?quote:
quote:
Egwelquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik ben net op de terugweg van m'n fiets gevallen
Heb je aardig doorgezopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik ben net op de terugweg van m'n fiets gevallen
ik heb helemaal niks gezopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je aardig doorgezopen. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
moeten jij niet iets gaan doen, 't is fucking zaterdag avond.
Maar je bent toch op de terugweg gevallen??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |