Ik weet wel dat het een goede speler was, maar de laatste jaren heeft hij niets meer gepresteerd. Daarom vraag ik me ook af of hij ons niveau nog wel aankan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Newcastle........
Alsof dat iets wil zeggen. Kijk eens wat beelden van toen ie bij Depor zat.
Het is echt een klasbak.
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Dan hebben we voorin wel heel veel opties:
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en dan Luque.
Pfffff, die zie ik niet eens als alternatieven meer. Die mogen weg hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en Luque dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en Luque dus.
Jammer dat Brian en Michael Laudrup niet samen bij Ajax hebben gespeeld. Dan was Michael ook nog een jaartje langer doorgegaanquote:
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.quote:
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Maar zal wel aan mij liggen.
Iedereen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Nee, ongeveer niemand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.
Veel. Jij niet blijkbaar?quote:
Nee, ik ben niet echt blij met zijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer niemand.
[..]
Veel. Jij niet blijkbaar?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.
Volgens mij heeft ene Johan Cruijff jullie nog eens kampioen gemaakt en dat werd ook geaccepteert.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |