Wat dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Goed nieuws over Leo btw.
Bij Newcastle........quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik las vandaag in de trein wel iets over Luque? Maar ik weet niet of dat de juiste aankoop is. Laatste twee seizoenen 23 wedstrijden en 1 goal vind ik wat magertjes. Van mij hoeft hij niet te komen.
5 posts boven je:quote:
Ik weet wel dat het een goede speler was, maar de laatste jaren heeft hij niets meer gepresteerd. Daarom vraag ik me ook af of hij ons niveau nog wel aankan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Newcastle........
Alsof dat iets wil zeggen. Kijk eens wat beelden van toen ie bij Depor zat.
Het is echt een klasbak.
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Dan hebben we voorin wel heel veel opties:
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en dan Luque.
Pfffff, die zie ik niet eens als alternatieven meer. Die mogen weg hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en Luque dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
en Manu en Mitea als ze ooit fit zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bakkie, Rommedahl, Suarez, Huntelaar, Urzaiz, Leonardo, en Luque dus.
Jammer dat Brian en Michael Laudrup niet samen bij Ajax hebben gespeeld. Dan was Michael ook nog een jaartje langer doorgegaanquote:
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.quote:
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Maar zal wel aan mij liggen.
Iedereen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet hoe iedereen hier Leonardo kan adoreren terwijl het een Feyenoorder is.
Nee, ongeveer niemand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.
Veel. Jij niet blijkbaar?quote:
Nee, ik ben niet echt blij met zijn aanwezigheid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer niemand.
[..]
Veel. Jij niet blijkbaar?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
iedereen adoreerde Harry toch ook bij jullie, terwijl het een ajacied was.
Volgens mij heeft ene Johan Cruijff jullie nog eens kampioen gemaakt en dat werd ook geaccepteert.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wederom onjuist, er zijn toen heel wat seizoenskaarten ingeleverd. Een transfer van 25 jaar terug is verder niet echt relevant overigens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ene Johan Cruijff jullie nog eens kampioen gemaakt en dat werd ook geaccepteert.
Arnold Scholten en Robbie Witschge werden door jullie toch ook geaccepteerd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Arnold Scholten en Robbie Witschge werden door jullie toch ook geaccepteerd?
Yessssquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?
Natuurlijk, Feyenoord is altijd het afvalemmertje van Ajax geweest (behalve Cruijff dan) van spelers die het niveau van Ajax niet aankonden. Waren ze bij Feyenoord maar wat blij mee (kwaliteitsinjectie).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijft iedereen hier nou maar met tegenvoorbeelden aan komen?
3-1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:42 schreef borisz het volgende:
feijenoord wordt één keer in de tien jaar kampioen dus ze mogen nog even falen geloof ik
maar goed, Ajax wint nipt van heerenveen denk ik
tis volgens mij beter om hem langzaam te brengen steeds meer minutenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef Beschouw het volgende:
Maduro mag van mij een basisplek hebben. Goede speler.
15 min. siesta...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:
Nou, afwachten, wéér een Spanjaard, nog even en we krijgen tapas in de rust
Is ie al gekocht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef denthemen het volgende:
voor welke positie is ie nou gekocht?
Heb ik wat gemist ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:15 schreef denthemen het volgende:
voor welke positie is ie nou gekocht?
Die verdediging, die verdedigingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk wel, zoals dit geweldige moment http://nl.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Het moment dat Trabelsi aan de bal was leek wel 3 uur te duren op dat moment.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef BonJovi het volgende:
Hopelijk wel, zoals dit geweldige moment http://nl.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Whaha ja leek wel eeuwig te durenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Het moment dat Trabelsi aan de bal was leek wel 3 uur te duren op dat moment.
Ook voor tussendoor he, mocht hij het goed doen en clubs willen hem overnemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef BB-boy het volgende:
3 jaar en transferrechten hehe. Ik weet niet hoeveel ze nog aan hem willen verdienen op zijn 33e.
Juist. En dan zitten wij opgescheept met een bataljon Spanjolen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:56 schreef zjroentje het volgende:
Over Maduro gesproken. Ik vind het nog steeds slecht dat zijn contract niet verlengd is deze zomer.
Dadelijk wil hij niet meer verlengen en loopt een in potentie erg goede voetballer voor niks de deur uit komende zomer.
En Henkie is ook vertrokken. Co spreekt geen spaans dus geen Maduro en geen spanjolen meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist. En dan zitten wij opgescheept met een bataljon Spanjolen.
Ik weet niet wat hij nog van plan is de rest van zijn carriere, maar ik mag toch aannemen dat Ajax zijn eindstation is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ook voor tussendoor he, mocht hij het goed doen en clubs willen hem overnemen.
Zo oud is ie nu toch ook weer niet ? Hij is overigens nu 29 dus na 2 jaar (31 jaar) verkopen voor 4,4 miljoen euro aan een spaanse middenmoter en hij heeft niets gekost (op een paar borden paëlla na dan).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij nog van plan is de rest van zijn carriere, maar ik mag toch aannemen dat Ajax zijn eindstation is.
Wat koop je tegenwoordig nou voor 4.4 mln man? Bar weinig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo oud is ie nu toch ook weer niet ? Hij is overigens nu 29 dus na 2 jaar (31 jaar) verkopen voor 4,4 miljoen euro aan een spaanse middenmoter en hij heeft niets gekost (op een paar borden paëlla na dan).
Overigens heeft Ajax nog een lekker bedrag achter de hand voor versterkingen in de winterstop.
Er is ook zo'n foto vanaf achter het doel waarop je Edwin de Graaf als enige terug ziet sjokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef BobbyHill het volgende:
Die goal van Maduro![]()
Aan het begin van het filmpje zie je Trabelsi nog op z'n eigen helft rennen, komt even later aan, krijgt de bal, denkt eens even rustig na wat hij met de bal gaat doen, denkt nog even na of hij de katten wel eten had gegeven. Filosofeert nog even uitgebreid over de zin van het leven en of de relativiteitstheorie nou eigenlijk wel helemaal kloppend is, en besluit de bal dan na veel wikken en wegen af te te spelen naar Maduro....
En NOG STEEDS is er geen enkele Feyenoorder teruggekomen!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:43 schreef BobbyHill het volgende:
Die goal van Maduro![]()
Aan het begin van het filmpje zie je Trabelsi nog op z'n eigen helft rennen, komt even later aan, krijgt de bal, denkt eens even rustig na wat hij met de bal gaat doen, denkt nog even na of hij de katten wel eten heeft gegeven. Filosofeert nog even uitgebreid over de zin van het leven en of de relativiteitstheorie nou eigenlijk wel helemaal kloppend is, en besluit de bal dan na veel wikken en wegen af te te spelen naar Maduro....
En NOG STEEDS is er geen enkele Feyenoorder teruggekomen!![]()
Misschien hebben ze er in Rotterdam nog een DVD'tje van...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:55 schreef BB-boy het volgende:
Jammer dat die goal van Grygera niet op youtube staat.
Ik zou er wel wat mee kunnen hoor. Volgens mij betaald Ajax geen transfersom, wel een salaris van 2,2 miljoen (als de info klopt tenminste). Een 31-jarige spanjaard die (hopelijk) nog wel van een redelijk niveau is kun je toch wel verpatsen voor 4,4 miljoen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef s0k het volgende:
[..]
Wat koop je tegenwoordig nou voor 4.4 mln man? Bar weinig.
Korte DVD zal het zijn dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:28 schreef BonJovi het volgende:
denk dat ze vooral de hoogtepunten hebben daaro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |