abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52673909
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geloof het pas echt als ik een foto van Luque met een Ajax-shirt in z'n handen zie staan op Ajax.nl.
ach, vd vaart is ook met een shirtje van valencia gefotografeerd
pi_52673911
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik geloof het pas echt als ik een foto van Luque met een Ajax-shirt in z'n handen zie staan op Ajax.nl.
Teveel geouwehoer gehad de laatste tijd met Riera enz. Ik wil hem nu ook graag snel zien in het Ajax shirtje zodat dat een zorg minder is.
pi_52673912
Luque is een leuke speler en dat hij bij Newcastle niet goed speelde zegt me niets, bijna geen 1 spits slaagt daar.
Ik zie 10 keer liever Luque komen dan die Riera. zeker als je ziet wat deze laatste zou moeten kosten.
pi_52673914
Opportunistisch als ik ben heb ik weer een beetje vertrouwen terug gewonnen. .
-
pi_52673945
Nu nog een goede middenvelder er bij en de selectie is rond wat mij betreft.
pi_52673961
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:36 schreef pfaf het volgende:
Suarez, Luque, Kennedy erin, de Mul en Babel eruit. Gewoon een goede zomer gedraaid!

Oh ja, Sneijder..
En Delorge en Colin erbij . Grygera ga je dit seizoen trouwens ook nog wel missen.

Ik ben echt heel benieuwd naar Luque.
pi_52673976
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En Delorge en Colin erbij . Grygera ga je dit seizoen trouwens ook nog wel missen.

Ik ben echt heel benieuwd naar Luque.
Delorge vond ik niet eens zo heel gek.. .
Colin.. Okay.. Agreed.. Wat die bij Ajax zoekt weet ik ook niet.
-
pi_52673981
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Maduro is weer een beetje in vorm aan het komen. Laten we hopen dat dat zo blijft .
-
pi_52673983
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:37 schreef TornadoDK het volgende:
Luque is een leuke speler en dat hij bij Newcastle niet goed speelde zegt me niets, bijna geen 1 spits slaagt daar.
Ik zie 10 keer liever Luque komen dan die Riera. zeker als je ziet wat deze laatste zou moeten kosten.
Ik had Riera liever gezien. Buiten dat hij jonger is, is hij specifiek voor die positie op links. Veel meer een dienende speler dan Luque lijkt me. Maar Luque is een goed alternatief, met als voordeel dat hij ook wel in de spits zou kunnen staan.

Als ik Van Geel zou heten zou ik nog een 10 halen. Dat hoeft niet direct een mega-aankoop te zijn, maar meer een speler die er gewoon kan spelen om voor alternatieve opstellingen te kunnen zorgen.

1
2
3
4
5
6
----------- Stekelenburg --------------
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
----------- Gabri - Davids ------------
Bakircioglu --------------------- Luque
---------------- Suarez ---------------
-------- Huntelaar --------------------

1
2
3
4
5
6
----- Stam - Heitinga - Vermaelen -----
----------- Gabri - Davids ------------
------------ Bakircioglu --------------
Rommedahl ----------------------- Luque
------------- Huntelaar ---------------

1
2
3
4
5
6
Ogararu - Stam - Vermaelen - Emanuelson
---------- Gabri -- Davids ------------
------------ Bakircioglu --------------
------ Leonardo ------- Suarez---------
------------- Huntelaar ---------------
Alternatieven zijn lief

[ Bericht 32% gewijzigd door Chivu op 25-08-2007 13:49:15 ]
pi_52674007
Een aakoop

Ben benieuwd hoe hij het doet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52674008
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:41 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik had Riera liever gezien. Buiten dat hij jonger is, is hij specifiek voor die positie op links. Veel meer een dienende speler dan Luque lijkt me. Maar Luque is een goed alternatief, met als voordeel dat hij ook wel in de spits zou kunnen staan.
En hij neemt een bak aan ervaring mee.. Ex-international, CL gespeeld, Primera Division en Premier League.
Op zich spreekt dat ook wel in zijn voordeel.
-
pi_52674030
Ben blij dat het nu eindelijk definitief is
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52674067
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En hij neemt een bak aan ervaring mee.. Ex-international, CL gespeeld, Primera Division en Premier League.
Op zich spreekt dat ook wel in zijn voordeel.
Op een EK, WK en op de OS gespeeld.
pi_52674098
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Missen we niet nog een ervaren speler in de verdediging, ook voor als Stam er niet is? Colin is veel te licht en verder zitten we niet echt breed in de spelers daar nu Grygera weg is.
pi_52674124
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Missen we niet nog een ervaren speler in de verdediging, ook voor als Stam er niet is? Colin is veel te licht en verder zitten we niet echt breed in de spelers daar nu Grygera weg is.
Ik denk dat in dat geval Sjonnie een linie naar achter gaat.. Weet alleen niet of dat de oplossing is waar je op dat moment naar op zoek bent.
Niets ten nadele van Sjonnie, maar centraal achterin gaat het nog wel eens mis...
Denk dat er in de winterstop nog wel wat mensen komen, zeker als Colin dan definitief door de mand is gevallen..
-
pi_52674132
quote:

[..]

Heitinga - Vermaelen is ook een aardig koppel. Heitinga moet zich langzaam toch ook gaan richten op die positie vind ik. Hij doet het prima op het middenveld, maar met Gabri, Davids en Maduro (mits in vorm) hebben we al genoeg spelers voor die positie.
pi_52674133
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maduro is weer een beetje in vorm aan het komen. Laten we hopen dat dat zo blijft .
Uiteraard hoop ik dat ook. Maar ik vind toch dat er een nummer 10 bij moet komen.
pi_52674143
quote:

[..]

Een italiaan van het italie -21, als AZ het lukt moet ook Ajax het kunnen. Chiellini kom er maar in!
pi_52674151
quote:

[..]

Van der Wiel lijkt me een uitstekende vervanger voor Jaap Stam.
pi_52674152
quote:

[..]

We kunnen misschien wel een linksback gebruiken maar qua centrumverdedigers zitten we wel redelijk volgens mij:
Stam, Vermaelen, Heitinga, Van der Wiel, Vertonghen, Colin en eventueel Maduro.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')