Les 20 is wel 4 x 8 minuten en les 21 is maar liefst 2 x 10 en 1 x 12... maar dat valt allemaal best mee hoor! (Ik heb les 21 net achter de rug).quote:Op woensdag 26 september 2007 13:23 schreef freecell het volgende:
Hallo
Les 18 net uitgelopen
5-6-7-8 minuten hardlopen. Tussendoor rustpauzes van 1 en 2 minuten.
Was prima te doen.
Maar aan het einde zei Evy: "en de volgende keer gaan we 4x 8 minuten lopen!" Ik dacht: NEEEEEEE! Echt niet! Das heul lang!
Meteen thuis nagekeken... en nee hoorde volgende les heeft weer gewoon dezelfde opbouw.
Loopt ze me voor niets bang te maken
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:20 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Les 20 is wel 4 x 8 minuten en les 21 is maar liefst 2 x 10 en 1 x 12... maar dat valt allemaal best mee hoor! (Ik heb les 21 net achter de rug).
Blik op oneindig en doorlopen, dan is Evy straks heel fier op u!
quote:Op zondag 30 september 2007 10:30 schreef imago het volgende:
Op de site van Vlaanderen Sportland staat de podcasts t/m vandaag beschikbaar zijn. Dus nog snel even downloaden
Goed dat je ook gaat lopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil ook beginnen met hardlopen. Ik ben benieuwd met welke les ik kan beginnen. Zelf vind ik dat ik een redelijke conditie heb. Gister heb ik even geprobeerd hoe ver ik kwam zonder pauze. Ik kwam uit op 2 Km in 9minuten (gem 13 km/h).
Is er dan een manier om uit te vogelen in welke les je in kan stappen?
Ah bedankt voor je snelle reactie daar kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed dat je ook gaat lopen
Niet echt een manier, maar als je een beetje relaxed in wil stappen zou ik als ik jou was ongeveer in les 15 instappen.
Dat is nog wel minder dan 9 minuten rennen, maar wel vaker achter elkaar en niet in één keer jezelf helemaal doodrennenDan begin je dus iets onder je niveau, maar niet heel erg veel. Is misschien wel zo lekker!
Vanaf les 21 kom je op meer dan 9 minuten uit, maar dan is het ook meteen 1x 12 minuten en 2x10 in één les.
Juist ook om die spierpijn te voorkomen niet te hoog gaan lopen. Ik zou zeggen: probeer 15 eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah bedankt voor je snelle reactie daar kan ik wat mee!
Heb weer zin om te gaan rennen alleen wat spierpijn van gister begin ik nu te voelen![]()
Hopen dat ik morgen kan beginnen![]()
Toch nog maar nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef freecell het volgende:
BTW, ik zat er aan te denken om hieraan mee te rennen: http://www.scfytris.nl/trimloop.htm wie doet er mee?
heb je een ftp server of zo? dan kan ik ze naar je toe sturenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:33 schreef henkde_j het volgende:
Nee hé, zul je net zien is op 30September de podcast van die Belgen offline gehaald![]()
Weet iemand nog een andere manier om aan deze podcasts te komen?
Haha, we kunnen dus dit jaar nog meedoen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:18 schreef teigan het volgende:
freecell, weet je dat er op de site van de 4 mijl ook weer flink wat startbewijzen worden aangeboden? Plus dat je ze dit jaar voor 4 euro kan laten overschrijven op je eigen naam...
Mwa, ik heb even naar mijn evy-schema gekeken en ik loop dan inmiddels ongeveer 6 kilometer aan één stuk. Dan moet 6,4 toch te doen zijn. Misschien ga ik het toch even proberen...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:23 schreef teigan het volgende:
Ik ga ook voor volgend jaar hoor freecell, het hardlopen gaat nu nog te onregelmatig, en ik loop nog stukken minder ver dan die afstand..
dat is volgens mij onmogelijk, aangezien sommige podcasts 37 minuten duren. In andere woorden, past niet in je mailbox (plus een enorme moeite om te versturen)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:09 schreef dlettani het volgende:
De podcasts zijn offline gehaald en ik wou net starten... kan iemand aub de lessen voor 5K mailen naar dlettani@gmail.com aub?
Hartelijk dank!!!
Lijkt mij geen probleem, ze zijn gratis en legaal verspreid. Alleen Evy is nu met iets anders bezig (fietsen) dus ze worden van de site gehaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb Evy les 7 gelopen na een week vrij weinig gedaan te hebben. Toch wel zwaar, maar overmorgen ga ik weer aan de gang.
Overigens, mag je wel om die podcasts vragen hier? Ik heb ze allebei wel, maar kan me ook niet voorstellen dat het gewenst is om ze te verspreiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |