Ga Bioshock denk ik gewoon helemaal niet halen, de demo was wel leuk maar nou ook weer niet dat ik van men stoel geblazen werd. Daarbij moet ik keuzes maken deze maand (vakantie kost teveel geld) en heb ik voor Blue Dragon gekozen aangezien ik meer van RPG houd dat van Shooters.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Over een weekje staat V&A en marktplaats er vol mee, kun je hem dan alsnog voor een mooi prijsje halen want het spel is het waard![]()
Elishaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is de TS onder invloed van verdovende middelen?
Bioshock is geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:58 schreef Wessiej het volgende:
Kut TT idd, ik mis Bioshock erin.
Ik zei vorige week toch dat deze game te weinig gehyped werdt, want het 360 topic is toch 1 groot hype festijn en dan mis je het wel als het over two worlds gaat.
Ja maar dat duurt nog een tijdje. Dat kan je ook nog wel volgende week doen. Of als we de hype van halo 3 helemaal neerhalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dennis van Gamekings kijkt het meest uit naar Mass Effect![]()
![]()
![]()
Eens. Review van Blue Dragon op Eurogamer belooft weinig goeds, evenals de demo.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt nog een tijdje. Dat kan je ook nog wel volgende week doen. Of als we de hype van halo 3 helemaal neerhalen
Idd kan beter nog even wachten![]()
Volgende week stuntmanMaar dat word toch een frustrerende kutgame.
Die demo was ook zo tering slecht![]()
Toch nog een CE weten te bemachtigen he. Succes ermeequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
YEAHHHHHHHHHHHH!!!! BIOSHOCK BABY!!! BIG DADDY FTW!!!!!
Let pleeeeease niet op de kwaliteit van de foto's, brakke camera van m'n telefoon ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |