Kan ik niet goed rekenen sorry...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:28 schreef Aereatheas het volgende:
is het de boot waar hij zelf inzat bij de geboorte?
Inderdaad. Maar daarin werd hij niet geboren dus daarom rekende ik het andere niet goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:29 schreef miss_sly het volgende:
DAt is dan het rieten mandje
hahaha een f5 knop op je muis makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef Whiteguy het volgende:
een indianenstam?
edit: scott heb jij een turbo f5 knop naast je standaard f5 knop ofzo ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef Whiteguy het volgende:
een indianenstam?
edit: scott heb jij een turbo f5 knop naast je standaard f5 knop ofzo ?
Warm, maar niet goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:44 schreef qonmann het volgende:
De Goden die ons zijn komen opzoeken ?
Had dan een algemene vraag gesteld...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet echt weg, dus zoek het goede antwoord even op.
Tot later
Zal ik er dan maar een nieuwe in gooien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Had dan een algemene vraag gesteld...
Heb het even opgezocht, lijkt me geen eenvoudige vraag..
Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef qonmann het volgende:
Amsterdam, Rembradtoren
TV's
Goed.man werd overmeesterd
tweede gedeelte is misschien wat lastig; die geef ik dan maar cadeau: hij was van mening dat verkopers de klant misleiden mbt breedbeeld tv's en dat de zwarte balken aan de zijkant gebruikt worden om geheime boodschappen over te versturen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef qonmann het volgende:
man was tegen tv's
mag gaf zich over dan ...
Amsterdam, Rembrandttorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar een nieuwe in gooien?
in drie delen:
In 2002 vond in een van de kantoren van multinational Philips een gijzeling plaats.
- In welke stad bevond zich dit kantoor ?
- Wat was de reden ?
- Hoe liep het af ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |