quote:“The Office” een comedy die succesvol heeft gedraaid in Engeland en in de VS, krijgt nu ook een Nederlandse versie.
In februari 2008 zijn de afleveringen op tv te zien. In de Nederlandse serie zal Brainpower de rol van Dwight K. Schrute gaan vervullen. Brainpower: "Het is een uitdaging om na de soundtrack voor een film te hebben gemaakt, nu ook echt onderdeel van een tv productie te mogen zijn. Het wordt dik”.
De opnames voor het eerste seizoen zijn bijna afgerond en het beloofd een succes te gaan worden.
Naast de nieuwe comedy talenten Jordy van der Heest en Virgil Opperman zal Brainpower de rol van Dwight K. Schrute gaan vervullen.
We kijken uit naar de eerste uitzending van The Office (NL) en hopen dat jullie allemaal vanaf februari 2008 zullen kijken naar Comedy Central.
quote:Het gaat niet alleen om het salaris maar ook om de bonussen.
En ik heb sex met Jan duss
-MICHEAL!
Ook het feit dat er expliciet wordt genoemd dat Brainpower "Dwight. K. Schrute" gaat spelen is vreemd omdat er in alle andere versies van de Office allemaal verschillende namen zijn gebruikt. In de UK-versie heet Dwight ook gewoon Gary.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:24 schreef arneaux het volgende:
Gisteren was 1 van de betere afleveringen van The Office S3 vond ik persoonlijlk.
En ik ik moet eerst een bron hebben voordat ik het bericht geloof, mocht het waar zijn, dan is het natuurlijk verschrikkelijk.
Dat past dan wel weer in de traditie van The Office.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Klinkt pijnlijk inderdaad..
Volgens mij zei Dwight in die episode idd "The Dutch art"quote:
Idd prachtig momentquote:
Jah, zoiets zei ie ook, maar gewoon grappig. Dat gebruik kende ik nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:16 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens mij zei Dwight in die episode idd "The Dutch art"![]()
Je bedoelt de aflevering dat dwight michael zijn baan overneemt zeg maar ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gister was The Job op CC, maar volgens mij duurt ie veel langer. Is dan maandag deel 2 ofzo?
Ja, die inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Je bedoelt de aflevering dat dwight michael zijn baan overneemt zeg maar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |