"Hmm... that sounds a lot like Dentist?"quote:Op maandag 24 september 2007 23:00 schreef voskat het volgende:
[..]
Hahah ja, en dat Dwight regional manager is geworden
"What's your dentist's name?"
"Krentist"![]()
lig hier echt in een deukquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:00 schreef Scarface2004 het volgende:
cause i got this book....called KamaSutra
Misschien weet "future Dwight" daar het antwoord op!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:48 schreef --- het volgende:
komt er ook een dvd box van uit?
Volgens mij is dat de volgende afl. die wat langer is.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef DaFrenk het volgende:
Dit is geloof ik zo'n extended aflevering toch? Net op DVD gekeken namelijk, duurde 29 minuten i.p.v. het gebruikelijke 21/22 minuten. Vandaar dat er ook geen deleted scenes van waren.
In Amerika wordt morgen inderdaad de 1e afl van seizoen 4 uitgezonden, als je dat bedoelt?quote:
kwam er idd vanmiddag pas achter dat dat een andere topic was jaquote:Op woensdag 26 september 2007 23:33 schreef Felixa het volgende:
[..]
In Amerika wordt morgen inderdaad de 1e afl van seizoen 4 uitgezonden, als je dat bedoelt?
Dit is het draadje over de Nederlandse uitzendingen.![]()
Hier het US-draadje:
The Office (US) #2
The Office (US) #2quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef Robier het volgende:
Zeer goede eerste aflevering van seizoen 4!
Volgens mij is het gewoon de cameracrew die rondloopt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:59 schreef ralfseltje het volgende:
Wat ik niet begrijp en ook waarom ik de UK versie veel beter vind: hoeveel camera's hangen er wel niet in de US Office? Zelfs bij een scene in Micheals kantoor zie je op zijn minst 4 verschillende camera standpunten. Dit neemt het hele documentaire gevoel weg, wat wel blijft in de UK versie. US is een "gewone" comedie. Wel erg grappig.
Zo goed dat je constant met de tenen krom zit. Steeds maar denken: Michael, doe dat nou niet!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Felixa het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens! Alles klopt aan deze aflevering.
En dan die blik van Michael.. pricelessquote:Boobs...
Ik wil seizoen 1 tm 3quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:44 schreef Roi het volgende:
Die komen binnenkort pas uit idd. (mijn lokale DVD-boer had het over zeer binnenkort, maar mischien heeft hij ze geimporteerd.)
Dan wordt iets volkomen normaals in een seksuele context geplaatst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
Maar wat bedoelen ze precies met : That's what she said![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |