Dat is wel de season finale waar hij het over heeft: Jim gaat niet bij corporate werken en komt dus "terug" naar Scranton. Van Karen weten we dat niet zeker, omdat we niet precies weten wat Jim tegen haar heeft gezegd (over Pam) en hoe ze dat opnam.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:45 schreef nietzman het volgende:
Ik weet niet welke je gezien hebt, maar dat was niet de season finale.
Halverwege seizoen 3 kwam Karen wel gewoon mee naar Scranton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer begint het precies weer?quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:33 schreef LKEN het volgende:
Summer's over, time to get back to work!![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 04:33 schreef LKEN het volgende:
Summer's over, time to get back to work!![]()
ow ik zie: One Hour Season Premiere Thursday September 27quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:20 schreef Xrenity het volgende:
Overmorgen als ik het goed heb toch?
Op NBC.com staat 20.9 iig
Oh dat zou wel kunnen ja ^_^quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:35 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ow ik zie: One Hour Season Premiere Thursday September 27![]()
wat ze de 20e laten zien is volgens mij de season final van S3
De een is voor de afleveringen die op de Nederlandse televisie uitgezonden worden. Deze is voor de afleveringen die in de VS uitkomen. Zodat er niet door elkaar gekletst wordt en er geen spoiler zijn voor diegene die wachten totdat ze in Nederland op TV komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:58 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom zijn er twee topics over the office?
Duidelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
De een is voor de afleveringen die op de Nederlandse televisie uitgezonden worden. Deze is voor de afleveringen die in de VS uitkomen. Zodat er niet door elkaar gekletst wordt en er geen spoiler zijn voor diegene die wachten totdat ze in Nederland op TV komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |