en voorverpakte hersenen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:49 schreef BettyWeter het volgende:
Misschien dat TS het zo begrijpt??
[afbeelding]
Behalve als het zakje per ongeluk kapot gaat, dan wordt het bij de andere losse producten gelegd en is het ineens hetzelfde product.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:43 schreef Brad het volgende:
Anyway, ik geef het op om uit te leggen dat het een ANDER product is.
Nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:55 schreef Athmozz het volgende:
Ben jij ook zo iemand die bij de losse groenten zijn zakje weegt, het etiketje neemt, nog wat bijvult & dan het zakje sluit?
Omdat het anders weggegooid moet worden. Zo probeert de winkelier nog iets van zijn investering terug te krijgen. Logisch toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Behalve als het zakje per ongeluk kapot gaat, dan wordt het bij de andere losse producten gelegd en is het ineens hetzelfde product.
Als de prijs gelijk is en de kwaliteit ook nagenoeg gelijk is, is er geen probleem, toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:08 schreef uncle_sjohie het volgende:
Toevallig ging ik vandaag goulash maken, en dus heb ik paprika's gekocht, zowel losse (89ct/st) rode als zo'n setje van 3 (2euro) bij elkaar verpakt, en ik kan uit vrij recente ervaring spreken dat de kwaliteit gelijk is. Het mooiste is nog dat zo'n setje van 3 dus goedkoper is dan 3 losse, wahaaaaaNa verwerking in de goulash (die as we speak staat te sudderen) kan ik ook zeggen dat de grootte nagenoeg gelijk is, de groene in het zakje was ietsjes kleiner dan de losse rode, maar er zat meer vruchtvlees(?) in, dus netto naar gewicht gerekend is er evenveel paprika.
De prijs was zowel bij de AH als de Plus exact hetzelfde, zowel de losse als de voorverpakte, en alhoewel ik niet alle individuele paprika's heb gefotografeerd en vergeleken kon ik zo 123 weinig verschil zien. (en nee, ik ben er niet apart om weggeweest, ze zitten nagenoeg naast elkaar, en ik moest bij beide wat hebben)
Het gaat je echt alleen maar om de prijs he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef Gia het volgende:
Maar 89 ct. voor één paprika!!! Nog in geen 89 jaar.
Ik zeg toch dat ik niks gezegd heb. Schijnbaar is het bij C-1000 dus inderdaad goedkoper dan bij andere als je alleen naar de losse kijkt. Is alleen wat onduidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:44 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gaat je echt alleen maar om de prijs he.
Die ik heb gekocht bij de AH zijn dan wel gaaf en vers, misschien dat dat een deel van het prijsverschil verklaard? (jij noemt ook winkels uit een iets andere gemiddelde prijsklasse) Verder kies ik ook voor gemak (alles op 1 plek kopen), ik had ze nl ook vanmiddag wel op de markt kunnen halen, maar ik had geen zin om ze mee te sjouwen naar kantoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Als de prijs gelijk is en de kwaliteit ook nagenoeg gelijk is, is er geen probleem, toch?
Maar 89 ct. voor één paprika!!! Nog in geen 89 jaar.
Maar goed, als dat de huidige paprikaprijs is, voor een verse paprika, dan heb ik niks gezegd. Bij de C-1000 betaal ik voor een losse namelijk gemiddeld 55 ct. , verpakt per 2 ongeveer 1,60. Bij Aldi voor 3 verpakte 1,09.
Wat jij zo te horen zoekt is een ouderwetse groenteboer, maar ja, de meesten daarvan hebben wij Nederlanders met ons voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten tig jaar geleden al over de kling geholpen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niks gezegd heb. Schijnbaar is het bij C-1000 dus inderdaad goedkoper dan bij andere als je alleen naar de losse kijkt. Is alleen wat onduidelijk aangegeven.
Maar goed. Hoef toch geen groente en fruit meer van C-1000, niet na die perziken! Gatver....
Zij zoekt helemaal geen groenteboer, want die beste man kan haar vast niet aan d'r verstand peuteren waarom hij tomaten heeft van 8 euro per kilo en van 2 euro per kilo en waarom ze die van 8 euro niet voor 2 euro mag hebben, terwijl het toch dezelfde tomaten zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:58 schreef uncle_sjohie het volgende:
Wat jij zo te horen zoekt is een ouderwetse groenteboer, maar ja, de meesten daarvan hebben wij Nederlanders met ons voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten tig jaar geleden al over de kling geholpen.
Ongelooflijk dat je die prijzen zo bekijkt en dan nog onthoudt ook... als ik inkopen doe (ok, ik doe mijn inkopen via het internet, zélfs vlees, groeten & fruit) dan weet ik zelfs niet eens wat de dingen die ik gekocht heb kosten, laat staan dat ik weet hoeveel het in een andere winkel kost.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:38 schreef Gia het volgende:
Bij de C-1000 betaal ik voor een losse namelijk gemiddeld 55 ct. , verpakt per 2 ongeveer 1,60. Bij Aldi voor 3 verpakte 1,09.
JEZUS BEN JE NOU DOM OF PROBEER JE ONS OP TE NAAIEN ZEG?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Behalve als het zakje per ongeluk kapot gaat, dan wordt het bij de andere losse producten gelegd en is het ineens hetzelfde product.
ik hoop voor haar het 2de...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
JEZUS BEN JE NOU DOM OF PROBEER JE ONS OP TE NAAIEN ZEG?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |