WTF!!!??? Hebben ze bij jou C1000 alleen maar rooie paprika's!!!??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:49 schreef BettyWeter het volgende:
Misschien dat TS het zo begrijpt??
[afbeelding]
Nee, maar laten we het voor TS niet ingewikkelder maken dan het al is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
WTF!!!??? Hebben ze bij jou C1000 alleen maar rooie paprika's!!!??![]()
Oe, oe, en pepertjes!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:01 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Nee, maar laten we het voor TS niet ingewikkelder maken dan het al is.Als we er ook al groene, gele en puntpaprika's bijhalen is het einde helemaal zoek...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Gia, je bent wel eigenwijs hè hebt echt, werkelijk, helemaal niets te doen he?
Dat schreef ik niet.quote:
Weet ik, het was ook maar een grapje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:16 schreef thaleia het volgende:
Dat schreef ikVeertig (of god weet hoeveel het er zijn) berichten typen over paprika's, terwijl het zulk mooi weer is
Maar dan weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:45 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dan de standaardprijs gewoon omhoog gaat? En dat de 'goedkope' producten gewoon dezelfde prijs houden, waardoor het alleen maar lijkt alsof je een voordeeltje hebt.
Dagprijs dan, whatever. De prijs per kilo voor paprika's zoals vastgesteld op die dag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:34 schreef Fastmatti het volgende:
Er bestaat helemaal geen standaardprijs.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is niet normaal dat iets duurder is dan de normale kiloprijs, alleen omdat het verser is.
Psst sarcasmequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:45 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dan de standaardprijs gewoon omhoog gaat? En dat de 'goedkope' producten gewoon dezelfde prijs houden, waardoor het alleen maar lijkt alsof je een voordeeltje hebt.
Het is normaal dat fruit en groente dat niet meer voldoet weggegooid wordt. Los fruit en groente zal normaal geen afgeprijsde sticker krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dagprijs dan, whatever. De prijs per kilo voor paprika's zoals vastgesteld op die dag.
Laatste keer, dan ga ik koken, het is normaal dat iets wordt afgeprijsd als de kwaliteit minder wordt.
Het is niet duurder dan de normale kiloprijs, omdat het een ANDER product betreft. Namelijk een speciaal voorgeselecteerde paprika van hogere kwaliteit die ook nog verpakt is.quote:Het is niet normaal dat iets duurder is dan de normale kiloprijs, alleen omdat het verser is.
Zie hierboven. Het betreft een ANDER product.quote:De duurste prijs is dan feitelijk de prijs per kilo, hoewel die niet wordt aangegeven.
Die doen alleen tomaten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:42 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zou trouwens even contact op nemen met de lokale SP om dit onrecht recht te zetten.
Er is geen normale kiloprijs. Je hebt verschillende prijzen voor paprika.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dagprijs dan, whatever. De prijs per kilo voor paprika's zoals vastgesteld op die dag.
Laatste keer, dan ga ik koken, het is normaal dat iets wordt afgeprijsd als de kwaliteit minder wordt. Het is niet normaal dat iets duurder is dan de normale kiloprijs, alleen omdat het verser is. De duurste prijs is dan feitelijk de prijs per kilo, hoewel die niet wordt aangegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |