we gaan hard ouwe, 200 ouwe... leipe shit ouwequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:54 schreef --- het volgende:
leipe shit ouwe
Dat is normaal... doe ik hier ook nooit op straatquote:
Dit MAG niet! U moet opgepakt worden wegens smet en landverraad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Kansenjongeren= De kanker van dit land. Klaar
hou je bek mocro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bek dicht, gepensioneerde flapdrol.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Een politieagent hoort ook geen tongpiercing te hebben.
Al is die politie-agent een gothic, je moet gewoon redelijk blijven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Marokkanen horen ook niet zo'n grote bek te hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:35 schreef MarkNMGN het volgende:
een gothic, als ie dat is moet ie opkrassenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:49 schreef Fetai het volgende:
[..]
Al is die politie-agent een gothic, je moet gewoon redelijk blijven.
ne idd tegenwoordig genoeg polen die klaarstaan op die plek in te nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef McGilles het volgende:
Na 1x niet oprotten --> nachtje cel, na 2x niet oprotten --> weekje cel, na 3x niet oprotten --> direct het land uit. Je hebt ze echt nergens voor nodig.
Ik ben ervoor om de lui die al bekend zijn bij de politie na nog 1 overtreding al het land uit te trappen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:56 schreef McGilles het volgende:
Na 1x niet oprotten --> nachtje cel, na 2x niet oprotten --> weekje cel, na 3x niet oprotten --> direct het land uit. Je hebt ze echt nergens voor nodig.
Ik heb nog nooit groepjes 'hangpolen' gezien die ergens zitten te rellen hoor, het zijn altijd die mocro's ed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ne idd tegenwoordig genoeg polen die klaarstaan op die plek in te nemen_!
Dat is wel zo, maar de criminaliteit van Polen rukt de laatste 2 jaar ook flink op en de Roemenen ook al!!! het is gewoon te triest met die open grenzen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit groepjes 'hangpolen' gezien die ergens zitten te rellen hoor, het zijn altijd die mocro's ed.
geloof me maar als ik zeg dat polen de nwe mocro's wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit groepjes 'hangpolen' gezien die ergens zitten te rellen hoor, het zijn altijd die mocro's ed.
Klopt denk ik ook wel; Begin jaren 90 waren het de Surinamers, daarvoor de Turken. Midden jaren 90 waren het de Antillianen, die zijn er nu nog maar halen toch minder het nieuws. In de jaren 70 hadden we de Molukkers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me maar als ik zeg dat polen de nwe mocro's worden![]()
Nee man, Polen komen hier om te werken. mn pa heeft ook iets van 16 polen aan het werk en die weten tenminste nog wat werken is. nog nooit heeft er een mocro bij mn vader gewerkt, zelfs niet om werk gevraagd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
geloof me maar als ik zeg dat polen de nwe mocro's worden![]()
you're missing the point, ik bedoel dat ze de volgende zondebok zullen worden, terecht of onterechtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:10 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee man, Polen komen hier om te werken. mn pa heeft ook iets van 16 polen aan het werk en die weten tenminste nog wat werken is. nog nooit heeft er een mocro bij mn vader gewerkt, zelfs niet om werk gevraagd.
We zijn nog lang niet uitgekeken op Marokkanen toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
you're missing the point, ik bedoel dat ze de volgende zondebok zullen worden, terecht of onterecht![]()
ik noem toch ook geen tijdsbestekquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:41 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
We zijn nog lang niet uitgekeken op Marokkanen toch?
Het stigma is echt triest.
Diegene met de grootste bek is geen Marokkaan, gezien het 'no?' die hij achter z'n zinnen plakt, komt hij waarschijnlijk uit een Spaans-sprekend land of de NLse Antillenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:50 schreef Birra het volgende:
[..]
Marokkanen horen ook niet zo'n grote bek te hebben.
Wat een kutwoord iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:24 schreef tonja het volgende:
Kansjongeren? Wat is dat nu weer voor een kansarm woord?
Of hij heeft er teveel mee opgetrokken, waar je mee omgaat wordt je mee besmet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Diegene met de grootste bek is geen Marokkaan, gezien het 'no?' die hij achter z'n zinnen plakt, komt hij waarschijnlijk uit een Spaans-sprekend land of de NLse Antillen
beredenatie van niks, ik sprak laatst een mocro die sprak vloeiend limbolands, best apartquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Diegene met de grootste bek is geen Marokkaan, gezien het 'no?' die hij achter z'n zinnen plakt, komt hij waarschijnlijk uit een Spaans-sprekend land of de NLse Antillen
In twente zitten er best wel wat Molukkers, die praten soms ook heel mooi plat!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
beredenatie van niks, ik sprak laatst een mocro die sprak vloeiend limbolands, best apart![]()
Om vragen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:01 schreef Paramnesia het volgende:
Agent met blond geverfd haar en een tongpiercing
En dan om respect vragen, pfffff
Respect moet je afdwingen vooral bij vrouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Om vragen?
Hij had het moeten afdwingen, respect moet je verdienen.
Daar heeft die agent wat aan want...........?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen vooral bij vrouwen
Hij heeft een tongpiercingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar heeft die agent wat aan want...........?![]()
Ik had het over respect afdwingen bij vrouwen, zoals degene die ik quote aanhaalt, er stonden namelijk alleen maar jongetjes, maar idd, een tongpiercing en een uniform is ook niet zo'n geslaagde combi.quote:
En dan ook nog beweren die die Marokkanen degene zijn die haat zaaien.quote:Stomme kudtfinnen.. ga geytenneuqen ipv nederlanders lastig te vallen.. Jullie zijn gewoon een last voor iedereen.. de plisie.. de belasingbetaler... de wegen.. de huizen... onze zuurstof... ga toch aub weer naar de woestijn... kun je woestijnvlooien lastig vallen en weer in nachthemd met sandalen lopen. Westerse tekstiel en nikes is zowieso niet goed voor jullie..
Ik heb liever twintig hangturken in de straat dan dat er tien stiekeme polen een overval beramen hoor. Met andere woorden, blaffende honden bijten niet. Die Marokkanen doen weinig en denk je nou echt dat als ze echt zo crimineel waren dat ze dan op de hoek van de straat gaan staan wachten tot er een agent komt? En ja, natuurlijk heb ik ook liever dat ze gaan hangen in Marokko ofzo, maar dat is nou eenmaal niet zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef M42 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar de criminaliteit van Polen rukt de laatste 2 jaar ook flink op en de Roemenen ook al!!! het is gewoon te triest met die open grenzen...
Qua diefstallen en lichamelijk geweld lijken die Polen erg veel op Marokkanen...
Dat is zeker zo. Was vroeger ook een hangjongere dus weet er alles van. De meeste mensen trappen je in een hoek waar je (zeker in een kleine gemeenschap) nooit meer uitkomt, mede omdat je continu weer terug getrapt wordt. De één liep een blokje om om naar de super te komen en de ander maakte een praatje met je. Het probleem ligt dus bij die mensen die omlopen en niet bij de hangjongeren zelf. Misschien moeten ze daar eens over nadenken en wat aan doen. Misschien moeten ze die mensen maar eens stelselmatig oppakken en vastzetten voor 'niets doen'.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Toch, die hangjongeren zorgen voor een onveilig gevoel. Ik denk dat het gevoel veel zwaarder weegt dan de ratio. Dus dat de allochtone hangjongeren die niets doen, maar wel het stigma hebben, voor een groter onveiligheidsgevoel zorgen dan criminele Nederlanders die men niet ziet.
Als ik die agent was geweest, had ik versterking gevraagd van de ME. Met traangas en knuppels die Noord-Afrikanen bewerken om ze wat discipline aan te leren. Daarna in het busje stoppen en 1 nacht in de bak laten zitten om het af te leren.quote:
Hoe zeer ik het ook met je eens ben dat ze wat respect bijgebracht mogen krijgen, is een agent omringen en bijdehand doen geen reden tot knuppelen en opsluiten. De agent moet hier bovenstaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik die agent was geweest, had ik versterking gevraagd van de ME. Met traangas en knuppels die Noord-Afrikanen bewerken om ze wat discipline aan te leren. Daarna in het busje stoppen en 1 nacht in de bak laten zitten om het af te leren.
Slaat werkelijk nergens op wat je hier zegt. Deze manier van werken blijkt namelijk in andere landen totaal averechts te werken en wekt agressie op. Je komt in een negatieve spiraal terecht. Van kwaad tot erger dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe zeer ik het ook met je eens ben dat ze wat respect bijgebracht mogen krijgen, is een agent omringen en bijdehand doen geen reden tot knuppelen en opsluiten. De agent moet hier bovenstaan.
Ik snap ook niet zo goed waarom hij de discussie aanging. Kon hij niet beter zeggen: "Maken jullie problemen, dan weet ik jullie te vinden. Begrepen?" En vervolgens wegrijden. Een discussie is met zo'n groep toch niet mogelijk en het maakt alleen maar dat ze zich nog stoerder voelen omdat ze de agent "gedissed" hebben.
Leg uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Slaat werkelijk nergens op wat je hier zegt. Deze manier van werken blijkt namelijk in andere landen totaal averechts te werken en wekt agressie op. Je komt in een negatieve spiraal terecht. Van kwaad tot erger dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |