Respect moet je afdwingen vooral bij vrouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Om vragen?
Hij had het moeten afdwingen, respect moet je verdienen.
Daar heeft die agent wat aan want...........?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Respect moet je afdwingen vooral bij vrouwen
Hij heeft een tongpiercingquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar heeft die agent wat aan want...........?![]()
Ik had het over respect afdwingen bij vrouwen, zoals degene die ik quote aanhaalt, er stonden namelijk alleen maar jongetjes, maar idd, een tongpiercing en een uniform is ook niet zo'n geslaagde combi.quote:
En dan ook nog beweren die die Marokkanen degene zijn die haat zaaien.quote:Stomme kudtfinnen.. ga geytenneuqen ipv nederlanders lastig te vallen.. Jullie zijn gewoon een last voor iedereen.. de plisie.. de belasingbetaler... de wegen.. de huizen... onze zuurstof... ga toch aub weer naar de woestijn... kun je woestijnvlooien lastig vallen en weer in nachthemd met sandalen lopen. Westerse tekstiel en nikes is zowieso niet goed voor jullie..
Ik heb liever twintig hangturken in de straat dan dat er tien stiekeme polen een overval beramen hoor. Met andere woorden, blaffende honden bijten niet. Die Marokkanen doen weinig en denk je nou echt dat als ze echt zo crimineel waren dat ze dan op de hoek van de straat gaan staan wachten tot er een agent komt? En ja, natuurlijk heb ik ook liever dat ze gaan hangen in Marokko ofzo, maar dat is nou eenmaal niet zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:06 schreef M42 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar de criminaliteit van Polen rukt de laatste 2 jaar ook flink op en de Roemenen ook al!!! het is gewoon te triest met die open grenzen...
Qua diefstallen en lichamelijk geweld lijken die Polen erg veel op Marokkanen...
Dat is zeker zo. Was vroeger ook een hangjongere dus weet er alles van. De meeste mensen trappen je in een hoek waar je (zeker in een kleine gemeenschap) nooit meer uitkomt, mede omdat je continu weer terug getrapt wordt. De één liep een blokje om om naar de super te komen en de ander maakte een praatje met je. Het probleem ligt dus bij die mensen die omlopen en niet bij de hangjongeren zelf. Misschien moeten ze daar eens over nadenken en wat aan doen. Misschien moeten ze die mensen maar eens stelselmatig oppakken en vastzetten voor 'niets doen'.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Toch, die hangjongeren zorgen voor een onveilig gevoel. Ik denk dat het gevoel veel zwaarder weegt dan de ratio. Dus dat de allochtone hangjongeren die niets doen, maar wel het stigma hebben, voor een groter onveiligheidsgevoel zorgen dan criminele Nederlanders die men niet ziet.
Als ik die agent was geweest, had ik versterking gevraagd van de ME. Met traangas en knuppels die Noord-Afrikanen bewerken om ze wat discipline aan te leren. Daarna in het busje stoppen en 1 nacht in de bak laten zitten om het af te leren.quote:
Hoe zeer ik het ook met je eens ben dat ze wat respect bijgebracht mogen krijgen, is een agent omringen en bijdehand doen geen reden tot knuppelen en opsluiten. De agent moet hier bovenstaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik die agent was geweest, had ik versterking gevraagd van de ME. Met traangas en knuppels die Noord-Afrikanen bewerken om ze wat discipline aan te leren. Daarna in het busje stoppen en 1 nacht in de bak laten zitten om het af te leren.
Slaat werkelijk nergens op wat je hier zegt. Deze manier van werken blijkt namelijk in andere landen totaal averechts te werken en wekt agressie op. Je komt in een negatieve spiraal terecht. Van kwaad tot erger dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:45 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hoe zeer ik het ook met je eens ben dat ze wat respect bijgebracht mogen krijgen, is een agent omringen en bijdehand doen geen reden tot knuppelen en opsluiten. De agent moet hier bovenstaan.
Ik snap ook niet zo goed waarom hij de discussie aanging. Kon hij niet beter zeggen: "Maken jullie problemen, dan weet ik jullie te vinden. Begrepen?" En vervolgens wegrijden. Een discussie is met zo'n groep toch niet mogelijk en het maakt alleen maar dat ze zich nog stoerder voelen omdat ze de agent "gedissed" hebben.
Leg uit?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:13 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Slaat werkelijk nergens op wat je hier zegt. Deze manier van werken blijkt namelijk in andere landen totaal averechts te werken en wekt agressie op. Je komt in een negatieve spiraal terecht. Van kwaad tot erger dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |