quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:07 schreef purplerose het volgende:
Nou vind mijn poezzz het ook erg fijn om klapjes op dr bibs te krijgen (just don't ask) maar kan moeilijk heel de dag dat doen
Misschien is ze wel frustie omdat ze nix te neuken heb ofzo, dr baasje heb daar ook last van
![]()
![]()
Mooi zo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:23 schreef Greys het volgende:
Lillith heeft een PM, IngetjeMet het mobiele nr van Maes
Mja, me andere kater zal het vast wel keer op der geprobeerd hebben in zijn dolle buiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Geen wonder dat het zo'n mieuwend stuk chagerijn is.
Jij ook dan?
Available voor MissBliss bedoel je? Of kan MB Jeckyll toch niet nemen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
terug vind post en jeckyll is still available...
Ze belde mij net al dat je al gebeld had! Dat vond ze heel leuk! En je klonk heel enthousiast zei zequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:14 schreef -Lillith- het volgende:
Ik heb Maes gebeld en ga morgen de speeltjes langsbrengen
Aan allebei, in dit gevalquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:18 schreef Aoristus het volgende:
Wat schattig. In de volkskrantbijlage van een paar weken geleden had je ook een kattenbijlage. Dierenasiels hebben meer aan adoptie dan aan spullen volgens mij
Of je leest het hele topic, er zijn al 2 mensen die een kat genomen hebben door deze actie en daarnaast hebben ze zelf aangegeven dat ze deze spullen kunnen gebruiken. Dus wat bazel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:18 schreef Aoristus het volgende:
Wat schattig. In de volkskrantbijlage van een paar weken geleden had je ook een kattenbijlage. Dierenasiels hebben meer aan adoptie dan aan spullen volgens mij
dat tweedequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Available voor MissBliss bedoel je? Of kan MB Jeckyll toch niet nemen?
Ingetje, toplijst zo!![]()
Je hebt gelijk, het kan me niets schelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic, er zijn al 2 mensen die een kat genomen hebben door deze actie en daarnaast hebben ze zelf aangegeven dat ze deze spullen kunnen gebruiken. Dus wat bazel je?
Dank voor de onnuttige postsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het kan me niets schelen
Nosh, heldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
Mensen, jullie doen zwáár, en dit soort acties zijn echt wat Fok, Fok maakt..
Ik ga kijken wat ik de komende tijd bij familie en vrienden bij elkaar kan krijgen. Helaas is de kans groter dat er een derde kind komt, dan dat we een hond in huis nemen, anders had ik daar mijn zinnen op gezet.
Props, in ieder geval!
Goed stuk Noshquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:52 schreef Nosh het volgende:
Mensen, jullie doen zwáár, en dit soort acties zijn echt wat Fok, Fok maakt..
Ik ga kijken wat ik de komende tijd bij familie en vrienden bij elkaar kan krijgen. Helaas is de kans groter dat er een derde kind komt, dan dat we een hond in huis nemen, anders had ik daar mijn zinnen op gezet.
Props, in ieder geval!
Gaat babypoezz eerst tijdelijk bij jou wonen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand die:
[afbeelding]
wil behoeden voor t asiel?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wij zagen dit topic, de site, en hebben spontaan besloten om morgen twee ratjes uit het asiel te halen om mijn bejaarde dames gezelschap te houden.Bedankt, he.
Super! Succes morgen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oh, mijn vader verteld net dat we nog wat hondenspeeltjes in de schuur hebben liggen, dus die nemen we natuurlijk mee.
Goede actie trouwens.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wij zagen dit topic, de site, en hebben spontaan besloten om morgen twee ratjes uit het asiel te halen om mijn bejaarde dames gezelschap te houden.Bedankt, he.
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En als je naar dat koppie kijkt, kan niemand je dat kwalijk nemen!![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:02 schreef Anthraxx het volgende:
Evert slaapt lekker bij ons op bed vannacht. Maar dankjewel. Ik ga nu slapen
.
quote:GEADOPTEERDE DIEREN DOOR DE ACTIE:
- kat Ziggy (tcfka Tiggy) Stardust, door MissBliss en Re
- kat Evert, door Anthraxx en vriendin
- 2 ratten, door Gekkehoedenmaker
Heej! Ben je er ook weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
Al gemaild Greys naar de fabrikanten? En al wat terug (behalve van die ene dan)?
Hahahaha, wat goed!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik lees meer dan ik postquote:
Nee, Vlieg jij hierheen en neem hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:12 schreef popolon het volgende:
Is die oude kater nou al onder dak?
Kom op mensen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:50 schreef Greys het volgende:
Wat een goede berichten allemaal
Donroyco, ik heb volgens mij alle genoemde fabrikanten gehad gisteravond, met mailen! Ik heb de mail aan Felix (die gezellige kat van de tievie) persoonlijk aan Felix gericht, dat hij het maar goed voor elkaar heeft in het leven en dat hij misschien iets wil doen voor zijn mede viervoeters die het minder getroffen hebben
Valt nog te bezien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Wat leuk bedacht Greys!![]()
Nok, duimen dat het meevalt met Poezz!
Is er dan g*dverdomme geen een instantie of bank daar in Zwolle die ¤7000 wil geven/lenen?quote:ZWOLLE - Waarschijnlijk moet Dierenasiel Zwolle alle 120 honden en katten in laten slapen. De dieren hebben vrijwel allemaal last van een schimmel die een ernstige huidziekte veroorzaakt. De behandelingen kosten in totaal zo'n 7000 euro en dat heeft het asiel niet.
Alleen om zo'n reden zou ik ook wel verschrikkelijk stinkend rijk willen zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:56 schreef purplerose het volgende:
omg dat meen je niet, ik moet verdorie echt eens een grote prijs winnen ofzo
Eigenlijk is dit dus de bedoeling dat de dierenbescherming dat opvangt, daar zijn ze toch voor? Maar nee het blijft vooralsnog op hun rekening staan zodat de directeur lekker kan leven van de rente
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
He gadver Nok...ik haat tumoren![]()
Nog meer slecht dierennieuws.![]()
[..]
Is er dan g*dverdomme geen een instantie of bank daar in Zwolle die ¤7000 wil geven/lenen?![]()
![]()
Kwam jij t bij mij vandaan halen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een vervelend nieuws allemaal... ik durf nauwelijks nog te tvp'en hier.
Wel geweldig wat er allemaal al beschikbaar wordt gesteld. Het past tot nu toe allemaal nog wel in mijn auto, gok ik zo.Ik heb overigens nog wel wat geld over op mijn Paypal-account, is er ook een Paypal-adres waar dat heen kan?
Wel lief van je ouders!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, Anna en ik hebben na ons waterfestijn van Donderdag geen zin om daar al te wonen (vanwege de schade). Mijn ouders vonden het goed als we nog een week thuis bleven. En Evert mag natuurlijk ook blijven. Die vinden hem geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |