Wil er eens een vrouw iets van je hebben, doe je zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb heul geen hyves want hyves is kut
Ga iemand anders vervelen stomme aap![]()
Klacht: Hyves
verkapt-check-mij-populair-zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef wise het volgende:
is in deze week al 5x gevraagd aan mij
eigenlijk gewoon 1 aan moeten maken om van dat gezeik af te komen
echt welquote:
Klinkt als een geslachtsziekte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef katerwater het volgende:
Hyves, wat is dat?
iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga dan ook om met volwassen vrouwen![]()
Daar ben ik juist niet zo dol op. Hoef niet zo nodig mijn foto op internet te hebben in combinatie met voor + achternaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
En heb flink wat mensen van vroeger weer gevonden, best gezellig.
Precies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Geen problemen mee eigenlijk, vind het best een leuk medium. Hou zo makkelijk contact, vooral met groepen mensen.
ok het is een traag shitding, maar ik heb er inderdaad wel mensen mee gevonden van mijn middelbare school destijds.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Geen problemen mee eigenlijk, vind het best een leuk medium. Hou zo makkelijk contact, vooral met groepen mensen.
wat een poepuitspraak!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt, hebben gewoon geen vrienden .
Tja.quote:
Bijna goed. Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt hechten geen waarde aan het concept 'vrienden' als een nummertje tussen haakjes achter je naam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt, hebben gewoon geen vrienden .
ik mail/bel wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja.
Denk er maar eens over na.
Ik heb zelf ook een hekel aan hyves. Het is traag en onoverzichterlijk.
Toch gebruik ik het, omdat ik een uitgebreid sociaal netwerk heb en hyves is makkelijk om dat netwerk te behouden.
Het kan zijn dat mensen gewoon geen behoefte hebben aan een hyves account, als hun sociale wereld goed te behouden is zonder het internet. Die mensen zullen hun waardevolle energie niet verspillen aan het belachelijk maken van die website, want die website vormt geen gevaar voor hun bestaan.
Daarom zijn mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt gewoon vriendenloos .
Mensen die als reden geven dat ze hun voor & achternaam & foto niet online willen hebben staan... wil ik graag het volgende vragen:
Waarom ben je op internet anders dan in real life ?
Ok ben ik het wel mee eens, mensen die het hardst schreeuwen zijn vaak nogal trieste figuurtjes, ik zei het zelf ook verkeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja.
Denk er maar eens over na.
Ik heb zelf ook een hekel aan hyves. Het is traag en onoverzichterlijk.
Toch gebruik ik het, omdat ik een uitgebreid sociaal netwerk heb en hyves is makkelijk om dat netwerk te behouden.
Het kan zijn dat mensen gewoon geen behoefte hebben aan een hyves account, als hun sociale wereld goed te behouden is zonder het internet. Die mensen zullen hun waardevolle energie niet verspillen aan het belachelijk maken van die website, want die website vormt geen gevaar voor hun bestaan.
Daarom zijn mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt gewoon vriendenloos .
Mensen die als reden geven dat ze hun voor & achternaam & foto niet online willen hebben staan... wil ik graag het volgende vragen:
Waarom ben je op internet anders dan in real life ?
Je wordt er mee dood gegooidquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef Salvad0R het volgende:
idd.
Mensen in je contactlist van hyves zijn ook niet automatisch "echte" vrienden.
Het gaat meer om het concept idd. Kan best begrijpen dat mensen dat niet nodig hebben, maar het afzeiken ervan heeft een andere motivatie dan het afkeuren van het concept.
vrouwtjes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:34 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwkes? Wat een kutwoord. Gebruik gewoon 'vrouwen' of iets in die trant.
ik nietquote:
Ik wist dat er zo'n mongool als dat jij bent zich in dit topic zou meldenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef katerwater het volgende:
Hyves, wat is dat?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n mongool als dat jij bent zich in dit topic zou melden
"hyves???? heb ik iets gemist???"
"MSN???? wat is dat????"
Kankerkneus, denk je dat je tof bent als je dat vraagt ? Terwijl je echt wel weet wat t is?
[..]
"MSN???? wat is dat????"
Kankerkneus, denk je dat je tof bent als je dat vraagt ? Terwijl je echt wel weet wat t is?
Ah, een man naar mijn hart.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
"MSN???? wat is dat????"
Ik ben serieus hoor... Ik wil echt de filosofie achter die vragen weten...quote:
wat snap je niet aan het volgende: "ik ben geen hyvesfan, ik vind het niet tof".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor... Ik wil echt de filosofie achter die vragen weten...
Is het tof om iets te vragen waarop je zelf het antwoord wel weet?
Is het stoer om dingen als hyves en msn te ontkennen?
Ik snap het niet
"dan krijg ik toch jouw hyves?"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Mag ik jouw Hyves?"
"Nee, maar ik wil je wel neuken"
meisjes ah jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef E- het volgende:
Verkapt ik-ken-meisjes-topic!
Dan geef je er dus aan toe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef wise het volgende:
is in deze week al 5x gevraagd aan mij
eigenlijk gewoon 1 aan moeten maken om van dat gezeik af te komen
maar minder makkelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
meisjes ah jaVroeger he toen was alles leuker
![]()
Blackbunny dating site van fubzquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:16 schreef Godshand het volgende:
ach het is minder zielig dan Facebook
spam?quote:
nah eerder van kijk er is nog zoiets als VF en andere dingen en ik hou nu eenmaal van blackbunny je kan het mss zien als spam , ik zie het als laten zien dat er andere alternatieven zijn als we toch de lijst afgaanquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
oh gut, daar heb je die putlucht weer.
Ola chickiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef zoalshetis het volgende:
oh gut, daar heb je die putlucht weer.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding]
kut, ik wist dat op dat stukje topic geen roilering hadden moeten aanbrengen![]()
hey stinkertje!quote:
ja, ik kan toch ook niet ruiken of jij het tegen hem had of mij op een forum. zonder geur verspreider op mn pcquote:
Why the fuck heb je shit als hyves / bebo / myspace / cu2 nodig? Als je zonodig vrienden wilt spreken kun je ze net zo goed langs gaan. En als het voor een klein dingetje is, kun je altijd nog msn of je mobiel gebruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Bijna goed. Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt hechten geen waarde aan het concept 'vrienden' als een nummertje tussen haakjes achter je naam.
je uitgekookte naam schat.quote:
hoe was het vroeger? voor de tijd van mobieltjes en internet?quote:
heldquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb heul geen hyves want hyves is kut
Klacht: Hyves
ben ik helemaal mee eens dan heb je 150 mensen in je lijstje staan...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 06:24 schreef OFfSprngr het volgende:
Sowieso vormen Myspace en Hives het woord vrienden om tot een vreemd begrip.
Mijn Hyves is alleen een babe-paradequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:56 schreef ukga het volgende:
hyves is voor kanslozen die een gevoel van maffia-familie willen hebben omdat ze geen vrienden hebben en zelf ook niets kunnen.
'Jo doe je stoer tegen mij?'
'ik heb wel 300 hiv-ers die je gaan afmakennnn'
Damn. Dat wilde ik ook gaan posten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:34 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwkes? Wat een kutwoord. Gebruik gewoon 'vrouwen' of iets in die trant.
wantquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:03 schreef Batsnek het volgende:
Als iedereen nou gewoon last.fm neemt; heb je ten minste nog wat aan.
heb ik ook alquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:03 schreef Batsnek het volgende:
Stoppen mensen wellicht met naar top 40 bagger en jumpstyle meuk luisteren. Goed voor je muzikale ontwikkeling.quote:
Ik vond em wel leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:02 schreef rusketier het volgende:
"Zit je ook op hyves?"
"Nee ik zit op badminton"
Mwhaha, leuk reclame...![]()
Waarom zegt ie dat dan niet gewoon?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat snap je niet aan het volgende: "ik ben geen hyvesfan, ik vind het niet tof".
leg uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:12 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is het trouwens dat er altijd een bepaald type volk op hyves zit?
Maar met een telefoon/mail kan je mensen bereiken die je wilt bereiken. Hyves is dan (voor mij) niet nodigquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:09 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb een Hyves om dezelfde reden als dat ik een mobiel heb: sociaal netwerk beter kunnen onderhouden. Je kan wel stoer doen door het niet te gebruiken, maar op een gegeven moment zet ik ook even m'n principes opzij als het een beetje 'vanzelfsprekend' wordt.
goed adviesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
homo's, vrouwen en kinderen. eat your heart out met je hyves.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef floris.exe het volgende:
Ik herken dit. Ik heb het al een aantal keer meegemaakt. Ik heb geen Hyves en ik wil het nog minder. Dus dan zeg ik dus dat ik geen Hyves heb. Nou, dat schijnt tegenwoordig echt niet meer te kunnen. "Geen Hyves?" vraagt ze dan. "Heb je wel een computer dan
?" Op dat moment weet je dat je geen energie meer hoeft te steken in de vrouw in kwestie, maar het is en blijft pijnlijk.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:47 schreef floris.exe het volgende:
Ik herken dit. Ik heb het al een aantal keer meegemaakt. Ik heb geen Hyves en ik wil het nog minder. Dus dan zeg ik dus dat ik geen Hyves heb. Nou, dat schijnt tegenwoordig echt niet meer te kunnen. "Geen Hyves?" vraagt ze dan. "Heb je wel een computer dan
?" Op dat moment weet je dat je geen energie meer hoeft te steken in de vrouw in kwestie, maar het is en blijft pijnlijk.
Op welke manier herken je sjun daarinquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
waarom herken ik hier zoveel sjun in?
Dat lijkt mij heerlijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:56 schreef zoalshetis het volgende:
anyhow. goede raadgever dan toch? ga je lekker met een wild wijf met prontige borsten zonder hyves, om gelul over hyves, neuken.![]()
u kent sjun?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:59 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Op welke manier herken je sjun daarin?
[..]
Dat lijkt mij heerlijk.
Sjun ken ik inderdaad. Nou ja, niet persoonlijk natuurlijk, maar ik weet dat hij een oud en nogal omstreden Fok!ker is. Inmiddels actief op een alternatief forum alwaar hij zijn gal spuwt over dit forum. Dat van die zoon ken ik niet... was dat van toepassing op Sjun?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
u kent sjun?
ken je van koot en bie nog met de zoon die nog steeds thuiswoonde? 'dat lijkt me heerlijk, maar daar word ik voor behandeld"!.
balkeende?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
wie of wat heeft eigenlijk de meeste hyve-contacten? mcdonalds?
[..]
"MSN???? wat is dat????"
ehm...hoeveel dan?quote:
ik had wibra ingevuldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die Hyves afzeiken hebben zelf geen vrienden?![]()
Als ik me niet vergis, kun je je favoriete "brands" invullen. Flikker toch op met die onzin. Kunnen mensen zeker je persoonlijkheid afleiden adv de brands die je leuk vindt.![]()
En iedereen natuurlijk toffe brands invullen omdat ze anders niet tof overkomen![]()
En een sociaal netwerk onderhouden via t internet. Ga toch weg. Echte vrienden kun je jaren niet spreken en ontvangen je dan weer met open armen.
meen je nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:27 schreef floris.exe het volgende:
Het ergste is nog wel dat bij sollicitaties tegenwoordig steeds vaker het Hyvesprofiel wordt geraadpleegd om een indruk te krijgen van de sollicitant. Lekker is dat. Welke indruk maak je wanneer je geen Hyvesprofiel hebt?
ik gaf me FoBo link.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:27 schreef floris.exe het volgende:
Het ergste is nog wel dat bij sollicitaties tegenwoordig steeds vaker het Hyvesprofiel wordt geraadpleegd om een indruk te krijgen van de sollicitant. Lekker is dat. Welke indruk maak je wanneer je geen Hyvesprofiel hebt?
Das ook lekker als je allerlei vrienden hebt met kansloze profielenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:27 schreef floris.exe het volgende:
Last.fm is voor nummers kerel voor welke muziek iemand luistert, niet voor een profiel aan te makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:03 schreef Batsnek het volgende:
Hehe, jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Das ook lekker als je allerlei vrienden hebt met kansloze profielen![]()
daarom dus nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:31 schreef -skippybal- het volgende:
Herkenbaar. "Maar waarom niet daaahaaaan?"
Omdat het een trage, onoverzichtelijke kutsite is.
"Maar iedereen heeft 't"
De OP quotenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:47 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Wil er eens een vrouw iets van je hebben, doe je zo![]()
![]()
haha wat een uberkansloze gay reactie maar tegelijkertijd zo triest dat ie ook wel wel grppig is =]quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:56 schreef ukga het volgende:
hyves is voor kanslozen die een gevoel van maffia-familie willen hebben omdat ze geen vrienden hebben en zelf ook niets kunnen.
'Jo doe je stoer tegen mij?'
'ik heb wel 300 hiv-ers die je gaan afmakennnn'
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef Kramurz het volgende:
MENSEN DIE VROUWKES IN HUN VOCUBULAIR HEBBEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:27 schreef Kramurz het volgende:
[..]
haha wat een uberkansloze gay reactie maar tegelijkertijd zo triest dat ie ook wel wel grppig is =]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |