Wil er eens een vrouw iets van je hebben, doe je zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb heul geen hyves want hyves is kut
Ga iemand anders vervelen stomme aap![]()
Klacht: Hyves
verkapt-check-mij-populair-zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef wise het volgende:
is in deze week al 5x gevraagd aan mij
eigenlijk gewoon 1 aan moeten maken om van dat gezeik af te komen
echt welquote:
Klinkt als een geslachtsziekte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef katerwater het volgende:
Hyves, wat is dat?
iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga dan ook om met volwassen vrouwen![]()
Daar ben ik juist niet zo dol op. Hoef niet zo nodig mijn foto op internet te hebben in combinatie met voor + achternaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
En heb flink wat mensen van vroeger weer gevonden, best gezellig.
Precies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Geen problemen mee eigenlijk, vind het best een leuk medium. Hou zo makkelijk contact, vooral met groepen mensen.
ok het is een traag shitding, maar ik heb er inderdaad wel mensen mee gevonden van mijn middelbare school destijds.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Geen problemen mee eigenlijk, vind het best een leuk medium. Hou zo makkelijk contact, vooral met groepen mensen.
wat een poepuitspraak!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt, hebben gewoon geen vrienden .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |