Wil er eens een vrouw iets van je hebben, doe je zoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:29 schreef De_Ananas het volgende:
Kheb heul geen hyves want hyves is kut
Ga iemand anders vervelen stomme aap![]()
Klacht: Hyves
verkapt-check-mij-populair-zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef wise het volgende:
is in deze week al 5x gevraagd aan mij
eigenlijk gewoon 1 aan moeten maken om van dat gezeik af te komen
echt welquote:
Klinkt als een geslachtsziekte.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef katerwater het volgende:
Hyves, wat is dat?
iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga dan ook om met volwassen vrouwen![]()
Daar ben ik juist niet zo dol op. Hoef niet zo nodig mijn foto op internet te hebben in combinatie met voor + achternaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
En heb flink wat mensen van vroeger weer gevonden, best gezellig.
Precies.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Geen problemen mee eigenlijk, vind het best een leuk medium. Hou zo makkelijk contact, vooral met groepen mensen.
ok het is een traag shitding, maar ik heb er inderdaad wel mensen mee gevonden van mijn middelbare school destijds.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Geen problemen mee eigenlijk, vind het best een leuk medium. Hou zo makkelijk contact, vooral met groepen mensen.
wat een poepuitspraak!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt, hebben gewoon geen vrienden .
Tja.quote:
Bijna goed. Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt hechten geen waarde aan het concept 'vrienden' als een nummertje tussen haakjes achter je naam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:41 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt, hebben gewoon geen vrienden .
ik mail/bel wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja.
Denk er maar eens over na.
Ik heb zelf ook een hekel aan hyves. Het is traag en onoverzichterlijk.
Toch gebruik ik het, omdat ik een uitgebreid sociaal netwerk heb en hyves is makkelijk om dat netwerk te behouden.
Het kan zijn dat mensen gewoon geen behoefte hebben aan een hyves account, als hun sociale wereld goed te behouden is zonder het internet. Die mensen zullen hun waardevolle energie niet verspillen aan het belachelijk maken van die website, want die website vormt geen gevaar voor hun bestaan.
Daarom zijn mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt gewoon vriendenloos .
Mensen die als reden geven dat ze hun voor & achternaam & foto niet online willen hebben staan... wil ik graag het volgende vragen:
Waarom ben je op internet anders dan in real life ?
Ok ben ik het wel mee eens, mensen die het hardst schreeuwen zijn vaak nogal trieste figuurtjes, ik zei het zelf ook verkeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja.
Denk er maar eens over na.
Ik heb zelf ook een hekel aan hyves. Het is traag en onoverzichterlijk.
Toch gebruik ik het, omdat ik een uitgebreid sociaal netwerk heb en hyves is makkelijk om dat netwerk te behouden.
Het kan zijn dat mensen gewoon geen behoefte hebben aan een hyves account, als hun sociale wereld goed te behouden is zonder het internet. Die mensen zullen hun waardevolle energie niet verspillen aan het belachelijk maken van die website, want die website vormt geen gevaar voor hun bestaan.
Daarom zijn mensen die het hardst schreeuwen dat hyves zuigt gewoon vriendenloos .
Mensen die als reden geven dat ze hun voor & achternaam & foto niet online willen hebben staan... wil ik graag het volgende vragen:
Waarom ben je op internet anders dan in real life ?
Je wordt er mee dood gegooidquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef Salvad0R het volgende:
idd.
Mensen in je contactlist van hyves zijn ook niet automatisch "echte" vrienden.
Het gaat meer om het concept idd. Kan best begrijpen dat mensen dat niet nodig hebben, maar het afzeiken ervan heeft een andere motivatie dan het afkeuren van het concept.
vrouwtjes?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:34 schreef OldJeller het volgende:
Vrouwkes? Wat een kutwoord. Gebruik gewoon 'vrouwen' of iets in die trant.
ik nietquote:
Ik wist dat er zo'n mongool als dat jij bent zich in dit topic zou meldenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:24 schreef katerwater het volgende:
Hyves, wat is dat?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n mongool als dat jij bent zich in dit topic zou melden
"hyves???? heb ik iets gemist???"
"MSN???? wat is dat????"
Kankerkneus, denk je dat je tof bent als je dat vraagt ? Terwijl je echt wel weet wat t is?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
"MSN???? wat is dat????"
Kankerkneus, denk je dat je tof bent als je dat vraagt ? Terwijl je echt wel weet wat t is?
Ah, een man naar mijn hart.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
"MSN???? wat is dat????"
Ik ben serieus hoor... Ik wil echt de filosofie achter die vragen weten...quote:
wat snap je niet aan het volgende: "ik ben geen hyvesfan, ik vind het niet tof".quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor... Ik wil echt de filosofie achter die vragen weten...
Is het tof om iets te vragen waarop je zelf het antwoord wel weet?
Is het stoer om dingen als hyves en msn te ontkennen?
Ik snap het niet
"dan krijg ik toch jouw hyves?"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Mag ik jouw Hyves?"
"Nee, maar ik wil je wel neuken"
meisjes ah jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:30 schreef E- het volgende:
Verkapt ik-ken-meisjes-topic!
Dan geef je er dus aan toe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:52 schreef wise het volgende:
is in deze week al 5x gevraagd aan mij
eigenlijk gewoon 1 aan moeten maken om van dat gezeik af te komen
maar minder makkelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
meisjes ah jaVroeger he toen was alles leuker
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |