Ik heb eerder deze week het bewijs al geleverd, maar niemand gelooft het...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:58 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wil het eerst van hem horen en dan ben ik geneigd het te geloven
quote:Op woendag 22 augustus om 14:48 schreef eer-ik het volgende
Niet mijn nieuwe kloon verraden he..!!
Is dat echt echt waar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:04 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze week het bewijs al geleverd, maar niemand gelooft het...![]()
Uit een pm van ondergenoemde aan OA...
[..]
quote:LS,
Laat ik mij even voorstellen:
Miljonair is de naam, 31 jaar oud, uiterst succesvol in de bouwwereld en een goede vriend van heer Armoedzaaier.
Verder lees ik in zeer veel topics hier op Fok! mee, maar post ik zelden, vanwege de voortdurende laster jegens mijn Fok!identiteit. Ik word er namelijk van beschuldigd een kloon te zijn, hetgeen ik bij deze ten stelligste ontkracht!
Ik hoop van harte U nog eens in een topic hier tegen te komen!
Met vriendelijke groet,
Miljonair
Mja...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef covie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet...
Wtf ga jij ook al aan het werk?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:08 schreef Miljonair het volgende:
O ja, nog even een statement van mij!
Dat eenieder dit goed in zijn oren knoopt!![]()
[..]
[afbeelding]
Het feit dat ik aan het werk gaat, betekent niet meteen dat ik me hier niet meer laat zien... echter, alleen minder frequent!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef covie het volgende:
Lonely, I'm Mrs. Lonely
I have nobody for my own
I'm so lonely, I'm Mrs. Lonely
I have nobody for my own
I am so lonely
![]()
![]()
![]()
Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:09 schreef covie het volgende:
Lonely, I'm Mrs. Lonely
I have nobody for my own
I'm so lonely, I'm Mrs. Lonely
I have nobody for my own
I am so lonely
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:51 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Mja, omdat ik gemakzuchtig ben...![]()
Om een of andere wijze werd ik direct als Miljonair ingelogd en niet als OA, dus laat ik het maar zo...
Er was nog niemand die dat door had hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zeer.quote: Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |