Whehehehequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Is toch niet leuk om meteen te verklappen...![]()
Antwoord:
Groep 3![]()
Was dat nou echt supergeweldig, Starbucks?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef Houniet het volgende:
ik heb een verjaardagvan een vriend van me
PM gelezen papier
vakantie was echt masterlijken ze hadden daar gewoon koffie die goed te drinken was
heb ook Starbucks op![]()
Over 10 minuten niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Registratiefout het volgende:
Zitten jullie ook allemaal op het werk?
Nope. Laatste restje vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Registratiefout het volgende:
Zitten jullie ook allemaal op het werk?
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef Registratiefout het volgende:
Ik ga trouwens naar huis!![]()
Fijn weekend.![]()
Latuhr!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef Registratiefout het volgende:
Ik ga trouwens naar huis!![]()
Fijn weekend.![]()
Goed bezig. Waar was je geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef Houniet het volgende:
ik heb een verjaardagvan een vriend van me
PM gelezen papier
vakantie was echt masterlijken ze hadden daar gewoon koffie die goed te drinken was
heb ook Starbucks op![]()
mwha was niet heilig ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Was dat nou echt supergeweldig, Starbucks?![]()
![]()
Kreta, Chersonisossquote:
Hey Houniet, Frits nog gezien op Kreta?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kreta, Chersonisoss
hoe was jou vakantie?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Registratiefout het volgende:
Ik hoorde net een mop op de radio![]()
Wat zijn de moeilijkste 6 jaren van een dom blondje?![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:40 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Is toch niet leuk om meteen te verklappen...![]()
Antwoord:
Groep 3![]()
frits was er niet om te stappenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Houniet, Frits nog gezien op Kreta?![]()
Stappen op vakantie....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
frits was er niet om te stappenik wel
Hai meissie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:00 schreef BrandX het volgende:Vanuit een (eindelijk) zonnig Molveno, Italie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |