mooi kut dan!quote:
Cool. Ben erg benieuwd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef static het volgende:
Een collega (local) heeft een paar van ons uitgenodigd voor een weekendje woestijn-safari (niet via zo'n tour-operator, maar met zijn familie), ben benieuwd, is echt back to basic, zonder toilet, kamer, etc. (*ril). Dit uiteraard na de Ramadan (we hebben sowieso vakantie buiten Dubai van 5-19 oktober).
Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, hij gaat ongeveer twee keer per maand met zijn 4x4.
Iets dichterbij nog denk ik:quote:Op donderdag 13 september 2007 12:31 schreef static het volgende:
vanaf de snelweg gezien achter het HR Cafe ca. 250 meter hemelsbreed.
Hoeveel van die bouwvakker zijn moslims?quote:Op zondag 23 september 2007 13:20 schreef static het volgende:
Dat zou je wel denken, vooral de bouwvakkers die 24 uur per dag in de weer zijn, dus ook tijdens de heetste delen van de dag. Snap het ook niet.
Ik heb ze niet geturfd als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel van die bouwvakker zijn moslims?
Veel van die dingen kan je gewoon in de supermarkt kopen hoor! Static als je Nederlandse producten (kaas, groente, speculaas, pepernoten, salami etc.) wilt kopen moet je eens in Spinney's kijken. De Omaanse variant daarvan (Al Fair) verkoopt toch wel aardig wat Nederlandse producten.quote:Op maandag 24 september 2007 14:57 schreef r.liong het volgende:
ej static, als rechtgeaarde "kaaskop" neem ik aan dat je op zijn tijd wel trek hebt in een lekkere Hollandse slavink met gekookte aardappelen en evt bloemkool of spinazie. Als dat zo is, hoe vervul je dat? of eet je elke dag die Arabisch getinte maaltijden of hebben ze voor buitenlanders een speciale Mall/restaurant gedeelte waar je aangepast eten krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |