Heb de rest nog niet gepost.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:33 schreef MissHobje het volgende:
Die vaagheid van die foto's valt dus mega mee.
Het restaurant is om het aquarium gebouwd, een enorm ding met een eigen eco-systeem.quote:Oh en ik wist heul niet dat daar een aquarium wasgeeft wel gave indruk zo ja.
Een financieel gaatje heb je ook nodig, denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:52 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb net besloten dat ik er ooit in mijn leven ook ga zijn .
Nu nog even kijken wanneer ik een gaatje heb
Ik heb (als goed is) nog wel een paar jaar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:55 schreef Light het volgende:
[..]
Een financieel gaatje heb je ook nodig, denk ik
is dit alles op kosten van je baas?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:59 schreef static het volgende:
We hebben eerst geborreld in het cafe op de 27e verdieping, ook zeer mooi uiteraard. En die lift gaat me toch allejezus snel.
Edit: overigens kon je daar een drankje met goudstof bestellen voor ca. 1000 euro.
lef hebbenquote:Op zondag 30 september 2007 23:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
hoeveel durfden ze daar te vragen voor een hippe heineken dan?
60 Dirham geloof ik.quote:Op zondag 30 september 2007 23:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
hoeveel durfden ze daar te vragen voor een hippe heineken dan?
Wie wil er nou goudstof opdrinken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:59 schreef static het volgende:
We hebben eerst geborreld in het cafe op de 27e verdieping, ook zeer mooi uiteraard. En die lift gaat me toch allejezus snel.
Edit: overigens kon je daar een drankje met goudstof bestellen voor ca. 1000 euro.
Mooooooooiquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:58 schreef static het volgende:
Wat foto's van het restaurant (via Google) er zijn er uiteraard meerdere in het hotel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De toon rondom dat onderwerp was inderdaad in volle glorie en detail gezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lijkt me ook vreemd als het weer er uit komt.
"Look honey, I'm so rich I'm pissin' gold."quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:53 schreef static het volgende:
[..]
De toon rondom dat onderwerp was inderdaad in volle glorie en detail gezet.
Vreemd dat je er niet binnenkomt als je er een kamer hebt. Lijkt me lastig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef static het volgende:
Vanavond uit eten in de Burj Al Arab, volgens mij kom je daar maar één keer in je leven.
Overigens geen idee of ik daar foto's mag maken, normaal gesproken kom je er niet eens binnen mits je er een kamer hebt.
Je hebt nog iets van anderhalve maand om je voor te breiden op de Nederlandse winter, toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef static het volgende:
Het zit er bijna op. We zijn zo snel uit de startblokken gegaan dat we waarschijnlijk niet terug hoeven te komen.
Stom, stom, stom.
Erg jammer!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef static het volgende:
Het zit er bijna op. We zijn zo snel uit de startblokken gegaan dat we waarschijnlijk niet terug hoeven te komen.
Stom, stom, stom.
niet goed werk geleverd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:26 schreef static het volgende:
Stom, stom, stom.
Juist goed, bedoelt hij...quote:
Het begrip lezen is je volkomen ontgaan?quote:
ik heb er een goede mening ervoor om het te vragen ....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:11 schreef static het volgende:
[..]
Het begrip lezen is je volkomen ontgaan?
Nou, het stond er toch best duidelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:18 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ik heb er een goede mening ervoor om het te vragen ....
dus, je hoeft niet meteen mensen af te kraken daarvoor.. dank je
Je kunt het prima uitleggen als er iemand erom vraagt.
doe niet zo onnozel en begin begrijpend lezen te leren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:18 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ik heb er een goede mening ervoor om het te vragen ....
dus, je hoeft niet meteen mensen af te kraken daarvoor.. dank je
Je kunt het prima uitleggen als er iemand erom vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |