mijn zwager verkoopt bulk aan s-a. wordt ie opgehaald in een f40, mag ie ook nog zelf ff rijden.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:55 schreef static het volgende:
Waar ze in 'normale' landen aan zieltjeswerving doen met de vergeliijking 'voor de prijs van een brood kunt u wel twee kinderen laten inenten!' doen ze het hier met de vergelijking 'voor de prijs van een diamanten ring, een sportauto (Aston Martin in dit geval), een zeiljacht, etc. kunt u een school voor een jaar financieren'.
Ik reis veel, dus niet alleen in Dubai maar ook de andere Emiraten, dus veel foto's zijn vanuit de auto genomen, en 's-avonds gaan we vaak uit eten (dus buiten het hotel, ons thuishonk).quote:Op donderdag 27 september 2007 19:31 schreef weasel85 het volgende:
mag ik vragen...
'moet je niet werken' ?.... ik zie je wel foto's maken etc... net of je gewoon niet hoeft te werken
Als je er uberhaupt 1 keer komt.. Damn lucky son of a *****quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef static het volgende:
Vanavond uit eten in de Burj Al Arab, volgens mij kom je daar maar één keer in je leven.
Overigens geen idee of ik daar foto's mag maken, normaal gesproken kom je er niet eens binnen mits je er een kamer hebt.
Smoking niet, wel in pak (stropdas is niet verplicht) met overhemd (dus geen 'gewoon' shirt of een polo).quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:33 schreef Basp1 het volgende:
Moet je dan een smoking aan?
Mits mag ook tenzij zijn, lijkt me?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:45 schreef static het volgende:
Vanavond uit eten in de Burj Al Arab, volgens mij kom je daar maar één keer in je leven.
Overigens geen idee of ik daar foto's mag maken, normaal gesproken kom je er niet eens binnen mits je er een kamer hebt.
Completely agree. Ver van mijn smaak, maar zoals gezegd, je komt er waarschijnlijk maar één keer in je leven.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:15 schreef Basp1 het volgende:
Wat een kitsch.
Nope. En nu tijdens de Ramadan is het sowieso een stuk moeilijker; de clubs zijn bijvoorbeeld wel open maar draaien (bijna) geen muziek. De clubs die dat wel doen hebben het volume op fluistertoon staan.quote:Is er eigenlijk buiten de hotels wel ergens alcohol te krijgen in dubai?
Klopt niet helemaal; met een speciale permit (verklaring dat je geen moslim bent) kun je gewoon alcohol kopen in bepaalde 'achteraf' winkeltjes. Mijn ouders hebben gelukkig zo'n permit.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:27 schreef static het volgende:
[..]
Nope. En nu tijdens de Ramadan is het sowieso een stuk moeilijker; de clubs zijn bijvoorbeeld wel open maar draaien (bijna) geen muziek. De clubs die dat wel doen hebben het volume op fluistertoon staan.
Iieeeeeeuw, dat restaurant.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:27 schreef static het volgende:
De entree van het restaurant:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07396/DSC00182.JPG]afbeelding][/url]
Eén van de (gouden) liften:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07396/DSC00163.JPG]afbeelding][/url]
Het metalen Heineken flesje:
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07396/DSC00166.JPG]afbeelding][/url]
De rest is vaag, roep maar als ik ze moet plaatsen, heb ze stiekem en erg snel gemaakt (je ziet wel e.e.a.).
Heb overigens bijna een servet gejat met een gouden logo erin (heej, de rest heeft allemaal een pen via slinkse wegen weten te bemachtigen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |