Bak beter schoonmakenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Mijn kat heeft in mijn bed gepist dus ik blijf nog even.![]()
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigen schuld, die heeft Dennis horen zingen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Mijn kat heeft in mijn bed gepist dus ik blijf nog even.![]()
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..quote:
Dan vieren we dat DGK over 19 dagen jarig is??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..
4 sept. is een belangrijke dag APK, dan weet jij wel waarom.
C&W is wel iets speciaals.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Ik zit hier een beetje met onwijs goeie nummers te gooien en niemand die er wat van zegt![]()
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaaiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
En weer is de moderatie nergens te bekennen.
Zoek je iemand met een zweepje of zo??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
En weer is de moderatie nergens te bekennen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Willen jullie hier [SC # 288] Nu met Commentaar verdergaan.
Bedtijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
oh, afgelopen nu, ze moeten stoppen?
En wat denk je van die DrH smiley reeksen? Die van jou is SC okquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaai![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
oh, afgelopen nu, ze moeten stoppen?
Volgens mij ben jij de enige die dat programma kan ontvangen via digitenne ws??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |