Je hebt het nog lang uitgehouden, niet eng dromen nu hèquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Ik ga slapen, ik kan Nadia niet meer aanzien.
Tot morgen.![]()
![]()

Zo zag ik d'r vroeger ongeveer uit na een krat bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:57 schreef Disana het volgende:
Ook als hij nix doet, is het nix
[afbeelding]

quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()

quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij heeft tenminste karakter, kan je van Slieko niet zeggen

Die lieve meid is veel te goed voor die alcoholistische kabouter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij heeft tenminste karakter, kan je van Slieko niet zeggen

Sorry, was mijn poes..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Mijn kat heeft in mijn bed gepist dus ik blijf nog even.![]()
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Schat, al doe je nog zo je best, mij maak je niet wijs dat je op Dennis lijktquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Zo zag ik d'r vroeger ongeveer uit na een krat bier![]()

Slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:09 schreef APK het volgende:
Tot morgen.![]()
![]()

Bak beter schoonmakenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Eigen schuld, die heeft Dennis horen zingen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:12 schreef APK het volgende:
Jaap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..quote:

Dan vieren we dat DGK over 19 dagen jarig is??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:14 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja? Leuk!! Wanneer begint het? Dan ga ik maar weer nachtdiensten draaien. BB is eigenlijk het enige onzin programma dat ik volg. Moet volgen vanwege de kou. Brr..
4 sept. is een belangrijke dag APK, dan weet jij wel waarom.

C&W is wel iets speciaals.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
Ik zit hier een beetje met onwijs goeie nummers te gooien en niemand die er wat van zegt![]()

Het is idd schandalig, al dat off-topic gefeliciteer en gezwaaiquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
En weer is de moderatie nergens te bekennen.

Zoek je iemand met een zweepje of zo??quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:16 schreef Disana het volgende:
En weer is de moderatie nergens te bekennen.

quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Willen jullie hier [SC # 288] Nu met Commentaar verdergaan.

Bedtijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef APK het volgende:
oh, afgelopen nu, ze moeten stoppen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |