no shit, ik maak nu ook allemaal screenshots van dit topic en voeg ze samen in een grote afbeelding, kan je em lekker mee bashen als ie tegen je isquote:
vandaar de ironie, alleen jammer dat het vaak niet begrepen wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
en je was toch tegen de breezah hype ! ?
lief ik heb fansquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
no shit, ik maak nu ook allemaal screenshots van dit topic en voeg ze samen in een grote afbeelding, kan je em lekker mee bashen als ie tegen je is
Al word het topic verwijdert of de meeste posts ik heb alle shit nog
je mag ook best liggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:42 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Als ik buk breek ik doormidden.
Haha ja je moet wat he zo rond dit tijdstipquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:47 schreef Canisfire het volgende:
Cahir word je wel geil van wonderer?
Eens is, lijkt wel of Nederland afglijd naar een bedenkelijk niveai.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou wat mij opvalt tegenwoordig is dat er zoveel asoos rondlopen in ons land..
tering niet normaal meer... elke keer denk ik goh als dat nu geen inteelt meer is weet ik het ook niet meer
ik vind het nog super dat het nog geen slotje heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:09 schreef Sjibble het volgende:
bah wat een kuttopic is dit toch geworden
waar is het slotje
Je hebt jezelf toch niet zitten te bevredigen op mijn filmpje he vuillak !?!?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ey maikuuul ik heb genoten van je rondleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |