Da Bratz natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:10 schreef Biogarde het volgende:
En de film? My little pony?
Simpsons zeker![]()
Yeah right...met twee 13 jarige pubers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:40 schreef Canisfire het volgende:
Als je nou een man was geweest had je een orgy gehad.
Hey gast verziek mijn topic niet ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Edwinuss het volgende:
houd je bek trut.
en, ik ben niet gay
dom wijf
Ja zeker ze waren trouwens vast 15 ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:45 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Yeah right...met twee 13 jarige pubers.![]()
Anyhow...het waren giechelkutjes en ik heb geen slurf (bij me).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja zeker ze waren trouwens vast 15 ofzo
Ga jij nu maar broccoli koken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:05 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Dus jij komt normaal in een bios waar geen vrouwen zijn? .....Geen details graag!
Nee, ik ben Yolanthes dubbelganster en meneer Winterpeen neukt veel lekkerder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:08 schreef Canisfire het volgende:
Je echt naam is Yolanthe ben je Jan's neukertje?
Heeft meneer Winterpeenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Nee, ik ben Yolanthes dubbelganster en meneer Winterpeen neukt veel lekkerder.
En nu ONTOPIC: Tijdens de film waren ze wel heel braaf.![]()
Er zal heel wat meer nodig zijn dan een uitgekookte verlepte oude broccoli om mij op een hoogtepunt te laten komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:14 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
ik kook veel liever jou, totdat je je hoogtepunt bereikt.![]()
Ga ik zo maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heeft meneer Winterpeen
ook een Fok! accaunt ?
Accaunt met een o.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heeft meneer Winterpeen
ook een Fok! accaunt ?
Je vat m helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zal heel wat meer nodig zijn dan een uitgekookte verlepte oude broccoli om mij op een hoogtepunt te laten komen.
asswhipe
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Je vat m helemaal verkeerd.![]()
ow
my
god
![]()
Ik bedoelde m in de zin van totdat je kookt van woede.
Dumbass
VERTEL!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:21 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
Maar oké breezahs zijn nog laaaaaang niet uit, sterker nog, er komt een nieuwe nog asocialere generatie....![]()
ow
my
god
Euuhhh...dan had het blijkbaar toch effect, gezien je reactie.quote:
quote:
quote:breezahs zijn nog laaaaaang niet uit, sterker nog, er komt een nieuwe nog asocialere generatie....
Wiggersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:21 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
Maar oké breezahs zijn nog laaaaaang niet uit, sterker nog, er komt een nieuwe nog asocialere generatie....![]()
ow
my
god
ik denk ook niet door, ben 18 jaartjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:24 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Euuhhh...dan had het blijkbaar toch effect, gezien je reactie.![]()
Maar toch snap ik niet waarom je zonodig de termen ´oud´ en ´verlept´ ging gebruiken...want jij dacht natuurlijk niet door enzo, jewaids.
Oud genoeg om te koken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik denk ook niet door, ben 18 jaartjes.
jewaids.
Dat moet je scheren duuhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:36 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
Volgens mij wilden ze trouwens indruk maken op 2 14 jarige jochies, die pas schaamhaar hadden gekregen.![]()
Maar zelfs die keken hun vies aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |