Da Bratz natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:10 schreef Biogarde het volgende:
En de film? My little pony?
Simpsons zeker![]()
Yeah right...met twee 13 jarige pubers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:40 schreef Canisfire het volgende:
Als je nou een man was geweest had je een orgy gehad.
Hey gast verziek mijn topic niet ja!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:47 schreef Edwinuss het volgende:
houd je bek trut.
en, ik ben niet gay
dom wijf
Ja zeker ze waren trouwens vast 15 ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:45 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Yeah right...met twee 13 jarige pubers.![]()
Anyhow...het waren giechelkutjes en ik heb geen slurf (bij me).quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja zeker ze waren trouwens vast 15 ofzo
Ga jij nu maar broccoli koken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:05 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Dus jij komt normaal in een bios waar geen vrouwen zijn? .....Geen details graag!
Nee, ik ben Yolanthes dubbelganster en meneer Winterpeen neukt veel lekkerder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:08 schreef Canisfire het volgende:
Je echt naam is Yolanthe ben je Jan's neukertje?
Heeft meneer Winterpeenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:11 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Nee, ik ben Yolanthes dubbelganster en meneer Winterpeen neukt veel lekkerder.
En nu ONTOPIC: Tijdens de film waren ze wel heel braaf.![]()
Er zal heel wat meer nodig zijn dan een uitgekookte verlepte oude broccoli om mij op een hoogtepunt te laten komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:14 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
ik kook veel liever jou, totdat je je hoogtepunt bereikt.![]()
Ga ik zo maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heeft meneer Winterpeen
ook een Fok! accaunt ?
Accaunt met een o.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heeft meneer Winterpeen
ook een Fok! accaunt ?
Je vat m helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zal heel wat meer nodig zijn dan een uitgekookte verlepte oude broccoli om mij op een hoogtepunt te laten komen.
asswhipe
Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:18 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Je vat m helemaal verkeerd.![]()
ow
my
god
![]()
Ik bedoelde m in de zin van totdat je kookt van woede.
Dumbass
VERTEL!!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:21 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
Maar oké breezahs zijn nog laaaaaang niet uit, sterker nog, er komt een nieuwe nog asocialere generatie....![]()
ow
my
god
Euuhhh...dan had het blijkbaar toch effect, gezien je reactie.quote:
quote:
quote:breezahs zijn nog laaaaaang niet uit, sterker nog, er komt een nieuwe nog asocialere generatie....
Wiggersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:21 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
Maar oké breezahs zijn nog laaaaaang niet uit, sterker nog, er komt een nieuwe nog asocialere generatie....![]()
ow
my
god
ik denk ook niet door, ben 18 jaartjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:24 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Euuhhh...dan had het blijkbaar toch effect, gezien je reactie.![]()
Maar toch snap ik niet waarom je zonodig de termen ´oud´ en ´verlept´ ging gebruiken...want jij dacht natuurlijk niet door enzo, jewaids.
Oud genoeg om te koken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik denk ook niet door, ben 18 jaartjes.
jewaids.
Dat moet je scheren duuhquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:36 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
Volgens mij wilden ze trouwens indruk maken op 2 14 jarige jochies, die pas schaamhaar hadden gekregen.![]()
Maar zelfs die keken hun vies aan.
Jah duh!!quote:
Ik weet dat ik dapper benquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:41 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Jah duh!!
Wat een ontdekking nadat je mijn FOBO hebt gecheckt.
Serieus echt hulde voor jou dappere jongeman.
Hulde voor de helden die genoeg fun hebben zonder kloon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:42 schreef Edwinuss het volgende:
maarja, jij bent wel een slechte kloon.
ik snap ook niet dat mensen meer plezier hebben met het zijn van een kloon, dat betekend ook dat ze niet genoeg fun kunnen hebben zonder een kloon te zijn.
Ik snap volledig waarom hun kloons makequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:42 schreef Edwinuss het volgende:
maarja, jij bent wel een slechte kloon.
ik snap ook niet dat mensen meer plezier hebben met het zijn van een kloon, dat betekend ook dat ze niet genoeg fun kunnen hebben zonder een kloon te zijn.
Nee, nu die broccoli in je anusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:45 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Hulde voor de helden die genoeg fun hebben zonder kloon.![]()
Oke dit was jouw one minute of fame.
En nu blij?![]()
Gelukkig heb ik meer minutes of fame gehad, ed gaat zo slapen. Vriendin is thuis van het werk dus ik heb zo een dik uur of fame.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:45 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Hulde voor de helden die genoeg fun hebben zonder kloon.![]()
Oke dit was jouw one minute of fame.
En nu blij?![]()
Op je hyves profiel stond toch echt dat je singel was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meer minutes of fame gehad, ed gaat zo slapen. Vriendin is thuis van het werk dus ik heb zo een dik uur of fame.
terwijl jij lekker zit te fappen op je geweldige topic.
Ik update niet altijd mijn hyves profiel, ik verander wel eens mijn kleurtje en voeg soms foto's toe. Maar that's it.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:48 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Op je hyves profiel stond toch echt dat je singel was.![]()
Vandaar dat ik zo mijn best deed.![]()
Wat is je vriendin...portier?![]()
Dus hij is wel een obsessie van jequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:48 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Op je hyves profiel stond toch echt dat je singel was.![]()
Vandaar dat ik zo mijn best deed.![]()
Wat is je vriendin...portier?![]()
duh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus hij is wel een obsessie van je?
Nee een pispaaltje van me.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dus hij is wel een obsessie van je?
I hate the fake green cauliflowerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 02:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I hate the fake green cauliflowerStrooit ze dan broccoli op je hoofd enzulksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
nog niet meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Strooit ze dan broccoli op je hoofd enzulks?
Hap hap!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:03 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee, ik laat me weer eens lekker fappen vanavond.
???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:04 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Hap hap!
Je weet wat ze van happers zeggen hé
houden zo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je nu bedoelde.
Wat gebruik jij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:10 schreef Canisfire het volgende:
Kut kloon ! dan wil ik Octaaf weer terug amai dat is een van zijn specialiteiten he.
Zo als Octaaf een goeie kloon was aah fijn zo was hij een goeie kloon he.
rip..
Door jou ben ik Broccoli gaan snuiven godverdomme.quote:
Je bent gaan scheeren hoorde ikquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Door jou ben ik Broccoli gaan snuiven godverdomme.
Ja, moet ik de volgende keer jou scheren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:12 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je bent gaan scheeren hoorde ik![]()
NEEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:14 schreef Sjibble het volgende:
Het was deze film
http://www.youtube.com/watch?v=6Xu2ayxhx5M&mode=related&search=
Prima en dan bij jou thuis blijft mijn douche putje lekker schoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, moet ik de volgende keer jou scheren?![]()
de truc is dat je gewoon moet denken dat ze natural zijnquote:
zo vader zo zoon hequote:
Jij hebt echt zo'n hoofd dat vraagt om een facialquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:36 schreef Cylvia het volgende:
Nee, dan die kutlui die altijd gaan lopen zeuren als mijn vriendinnen en ik weer eens fijn naar de bios gaan. Tijd om bij te kletsen, voeten op de bank (want dat mag thuis niet van m'n ma..), elkaar de nieuwste ringtones laten horen.
Ben je net leuk een avondje uit, komen er van die lui zeuren of het wat zachter kan.
pwndquote:
wat ben ij een viezerik zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nu weer lekkere wijven graag![]()
quote:
Jawel, alleen 't probleem is dat ik niks voor ze voel en er geen erectie bij krijg. Maar voor de rest is alles okquote:
jij moet bukken, alleen als je neukbaar bentquote:
gay eerste klas dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:40 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jawel, alleen 't probleem is dat ik niks voor ze voel en er geen erectie bij krijg. Maar voor de rest is alles ok![]()
en je was toch tegen de breezah hype ! ?quote:
Als ik buk breek ik doormidden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
jij moet bukken, alleen als je neukbaar bent
no shit, ik maak nu ook allemaal screenshots van dit topic en voeg ze samen in een grote afbeelding, kan je em lekker mee bashen als ie tegen je isquote:
vandaar de ironie, alleen jammer dat het vaak niet begrepen wordt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
en je was toch tegen de breezah hype ! ?
lief ik heb fansquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
no shit, ik maak nu ook allemaal screenshots van dit topic en voeg ze samen in een grote afbeelding, kan je em lekker mee bashen als ie tegen je is
Al word het topic verwijdert of de meeste posts ik heb alle shit nog
je mag ook best liggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:42 schreef Mevr.Broccoli het volgende:
[..]
Als ik buk breek ik doormidden.
Haha ja je moet wat he zo rond dit tijdstipquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:47 schreef Canisfire het volgende:
Cahir word je wel geil van wonderer?
Eens is, lijkt wel of Nederland afglijd naar een bedenkelijk niveai.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:18 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou wat mij opvalt tegenwoordig is dat er zoveel asoos rondlopen in ons land..
tering niet normaal meer... elke keer denk ik goh als dat nu geen inteelt meer is weet ik het ook niet meer
ik vind het nog super dat het nog geen slotje heeft gekregenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:09 schreef Sjibble het volgende:
bah wat een kuttopic is dit toch geworden
waar is het slotje
Je hebt jezelf toch niet zitten te bevredigen op mijn filmpje he vuillak !?!?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ey maikuuul ik heb genoten van je rondleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |