Ook hier voor de derde keer van de partij...(mits mogelijk met stage)quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ook hier voor de derde keer van de partij...(mits mogelijk met stage)
Ja ben wel van plan te gaan. Wordt dan mijn 1e keerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:13 schreef Houniet het volgende:
gaan alle stampertjes hier naar Qlimax ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteraard, wordt voor mij de 3 2e keer![]()
Inderdaad man. Klinken allebei verekkes goed. Als ik zou moeten kiezen zou ik gaan voor Crowsong. Maar Angeli Domini mag er ook zéker wezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:35 schreef -Blutonium- het volgende:
Hij is al een paar dagen uit maar ik draai 'm helemaal grijs: Da_Tweekaz_-_Angeli_Domini_CDS_Promo-2007-DFM
Beide kanten zijn geweldig, dat zie je niet vaak.
Lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:23 schreef Sethje het volgende:
De nieuwe scope dj - rock hypnotic is echt masterlijk
http://www.youtube.com/watch?v=1CtFkdQDRpc
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Trouwens om m'n posts voor vandaag maar te starten
http://partyflock.nl/topic/968123at_vinden_jullie_van_deze_klachten_omtrent_Decibel_outdoor.html
z'n 1e release moet nog komen, met Protocol en Lockdownquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker. Waarschijnlijk nog niet uit of Vinyl zeker?
En wat voor feestje was 't overigens waar dit opgenomen was?
12-10 ben ik ook op zekers bij.Dat ze technokutje maar thuis laten beter tatankaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja ben wel van plan te gaan. Wordt dan mijn 1e keer.
12 oktober 3 years Explosive Car Tuning. Line up tot nu toe: D-Block & S-te-Fan, Marcky vs Pat B en Jones. Had van een vriend gehoord dat ze ook nog met Technoboy en Tatanka bezig zijn.
Nagele, klein dorpje zo te zien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
z'n 1e release moet nog komen, met Protocol en Lockdowndus mocht deze ooit uitkomen, dan duurt dat nog wel ff
filmpje is opgenomen bij Project N50 afgelopen zaterdag in Nagele...
Was het lekker?quote:
ik ben ook niet op q-base. gewoon weg omdat nieman van ons kan of wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:49 schreef Sethje het volgende:
Ik ben er niet...geld laat het niet toe...
Dus hoe meer personen er meedoen, hoe meer we die 25 euro kunnen verdelen. Ik neem aan dat we gewoon die witte rand eromheen houden. Is toch het mooistquote:De aanvraag van de andere T-shirts met de speakers kan.
De prijs daarvan is ¤ 17.00 als de naam in 1 kleur kan met een wit randje er om is het ¤ 20.00
De eenmalige aanmaak kosten zijn ¤ 25.00
dus dan heb je op de achterkant die hele lap tekst met een witte rand om je nickname ( en dan aan de boven- of onderkant, wat je zelf graag wiltquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Luitjes over de shirtjes het volgende:
[..]
Dus hoe meer personen er meedoen, hoe meer we die 25 euro kunnen verdelen. Ik neem aan dat we gewoon die witte rand eromheen houden. Is toch het mooist
Ik praat hier dan wel over de kosten exclusief verzenden. (zal rond de 6 euro liggen dacht ik)
Dus laat even weten wie instemt![]()
![]()
![]()
Helemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus dan heb je op de achterkant die hele lap tekst met een witte rand om je nickname ( en dan aan de boven- of onderkant, wat je zelf graag wilt) en op de voorkant nog FOK! Hardstyle Crew in het klein??? snap ik hem dan goed?
en dat voor ¤ 20,- per persoon, plus een deeltje van de algemene kosten plus de verzendkosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |