Correct. Het is dan ook geen zeefdruk maar een druk op vinyl en dus niet uitwasbaar. Dus de kwaliteit is top. Je kan bij die drukkerij ook kiezen tussen een normaal t-shirt of een slimfit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je er dan vanuit gaat dat er 10 mensen een shirt willen, komt het totaal op ongeveer ¤ 20,- + ¤ 2,50 + ¤ 6,- = ¤ 28,50 per shirt (= per persoon)
nog ff afwachten hoeveel mensen er 1 willen, maar ik denk dat je mij wel mag noteren voor een slimfit, maat Lquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Correct. Het is dan ook geen zeefdruk maar een druk op vinyl en dus niet uitwasbaar. Dus de kwaliteit is top. Je kan bij die drukkerij ook kiezen tussen een normaal t-shirt of een slimfit bijvoorbeeld.
Eindelijk!quote:NEW NOISECONTROLLERS RELEASE COMMING UP!!!
26 August 2007, 12:25
We are proud to present the new noisecontrollers release on holland’s best hardstyle label FUSION!
With 3 massive tracks this will rock your socks off!!!
You can hear snips of crump and aliens in the music section.
Fusion 041-5
A1 : Crump
B1 : Marlboro Man
B2 : Aliens
Goed onderweg jongens !!! Na zo een post krijg je toch zin in XQlusive Zany !. Moet trouwens eens kaartjes gaan regelen ...quote:
Vergeet je niet iemandquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[afbeelding] De HARDSTYLE liefhebbers onder ons
renz0r - Boy_Snakeye - miss.cutie4you - Archiee
RijstNatie - scarefreak - kippiej - mstx - -Blutonium-
PartyAnimal87 - CrustyClown - da_rippah- Koepert
rattt - RemcoW85 - warezguy05 - MrDrako - Blaxje
De_Ananas - ijsmeiijs - Hare -Vakkie_W - ReMcOrE
Borkydude - LeonH - Tha_Bartman - jovink - Vampz
Tomhoog - Qunix - hardstyle_babbels - kaat17- 16meter
NrSiX - Houniet - Jurrio - Sethje - borisz - Pelgrim-Da_Giel
Moet jij niet werken ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Maar kan het nou niet wijzigen meer
Een vrouw erbijquote:
hou die chick van je is in de hand.. dit kan natuurlijk niet zo hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Maar kan het nou niet wijzigen meer
ik wist al dat Crump en Marlboro Man op vinyl zouden komen, maar dat Aliens er ook nog bijkomt is helemaal geweldig... ze hebben de track aangepast, stukje rap en wat andere kleine details, had hem in de Radstake laatst wel gehoordquote:
Chille plaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
hij is er al, best wel snel![]()
![]()
Wildstylez - Lifez A Bitch Missin-Vinyl-2007-QMI.rar
dat was gesloten toch? gaat het nu weer open danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef Pelgrim het volgende:
Zaterdag naar de heropening van de Zenith. Is die La Nina een beetje goed?
vind het jammer dat deep within my soul in een nieuw jasje zit :S plaat was al goed genoegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:20 schreef ReMcOrE het volgende:
hij is er al, best wel snel![]()
![]()
Wildstylez - Lifez A Bitch Missin-Vinyl-2007-QMI.rar
Hoorde ook zoiets op slam fm...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat was gesloten toch? gaat het nu weer open dan
Grand_Relaunchquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hoorde ook zoiets op slam fm...
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef nattermann het volgende:
* nattermann is ook hardstyle liefhebber
Leven die nog?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vandaag met Flamman & Abraxas plaatjes wezen shoppen @ Freaky. Zany nog effe gezien
Het is alleen toegankelijk boven de 18. Maar Jeckyl & Hyde is niet zo heel boeiend. Kate Ryan, Ron van den Beuken, Benjamin Bates en Korsakoff zijn volgens hun namen die wel bekend zijn. Ik zou meer voor wat hardere DJ's gaan. Is veel leukerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grand_Relaunch
Dus ja het gaat weer opnieuw open
aan hun agenda te zien, wordt het weer een puber clubje. Tot volgende maand geen bekende naam alleen behalve jeckl & hyde...... en ja, welke 16 jarige puber wil dat nou missen?
Nee, ben er ooit een keer geweest met Explosive cartuning met mijn verjaardag, maar nee, was niet zo bijzonder te noemen....
vond zelf de oude versie, van Seizure, ook mooier, maar zo verschrikkelijk veel is er niet verandert... melodie en bass/kicks zijn ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
vind het jammer dat deep within my soul in een nieuw jasje zit :S plaat was al goed genoeg
quote:Beste Remco,
Bedankt voor je reservering van de Defqon.1 DVD. Hierdoor ben je als eerste in de mogelijkheid om je bestelling te plaatsen. De pre-order was dus nog niet je bestelling, deze kun je nu plaatsen via onderstaande link. De DVD wordt direct na betaling geleverd, als je als betaaloptie voor iDeal kiest, heb je de DVD erg snel in huis.
BESTEL DVD
Als de link niet werkt: http://webshop.ticketonline.nl/shows/Show.aspx?sh=DVDD
Het heeft even mogen duren, maar het resultaat mag er dan ook wel zijn. De Defqon.1 DVD is vanaf NU beschikbaar, exclusief via Ticketonline.nl.
In het (erg mooie) dubbele digipack vindt je twee schijven. Eén natuurlijk met de DVD van Defqon.1, de ander met een mix van Showtek.
Op de DVD vind je een zeer uitgebreide registratie van het hele festival. Speciaal is dat bij elk van de tien areas het geluid ‘live’ is. Daarnaast een clip, waar verschillende Defqon.1 bezoekers een hoofdrol in vertolken en inmiddels traditiegetrouw een documentaire waarin je meer te zien krijgt over de decors die Q-dance op Defqon.1 heeft gebruikt.
De DVD is in gelimiteerde oplage uitgebracht en aangezien alle eerdere Q-dance DVD’s uitverkocht zijn gegaan, raden wij je aan niet te lang te wachten met bestellen. Het is een echt collecters item geworden, waarmee je de herinnering aan Defqon.1 2007 nooit hoeft te laten vervagen..
Veel kijkplezier en wat betreft Defqon.1 tot volgend jaar!
Groeten, Ibo
Q-dance
nog niet echt een goede volgorde, maar deze draaiden ze in ieder geval:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:34 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ergens al een tracklist van de Showtek-set?
ja ze draaien elke gig hetzelfde dus dat is niet zo moeilijk hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog niet echt een goede volgorde, maar deze draaiden ze in ieder geval:
Showtek - Braincracking 2007
DJ Zany - Pure (Showtek Remix)
Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Rmx)
Showtek - My Style is Dutch ???? (lyrics were: my style is dutch)
Showtek - The Colours Of The Harder Styles
Showtek - FTS
Showtek - Early Soundz
Showtek - Seid Ihr bereid (2007 mix?)
Showtek & Gizmo - 3 The Hard Way
Showtek feat MCDV8 - Shout Out
Dutch Masters - Slammin' the bass
Dj Duro - Cocaine MF (Showtek Remix)
Over bestellen gesproken. Ik neem aan dat niemand nog interesse heeft in het shirtje.......quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
hijs besteldik wil hem NU NU NU!!!
Ik heb Saaitek in juni 4 weken achter elkaar gezien, en ze deden 4x exact hetzelfde. Zelfde nrs, zelfde volgorde. Vanaf dat moment hebben ze voor mij afgedaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
hey leuk man de liveset van showtek... lekker variėrende platenkeuze alweer..hadden ze dan niet beter today is tomorrow erbij kunnen doen?
Vond de cd van zany toch wel leuker vorig jaar met een mix van diverse platen!
Op zich niks mis met hun mixkwaliteiten en ze maken zo heel af en toe ook een lekkere plaat/remix... Maar ze klinken allemaal zooooo hetzelfde. En dan ook altijd hun eigen platen draaien in sets met een reden van: Als je naar een concert van die en die gaat wil je toch ook geen plaat horen van een ander....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb Saaitek in juni 4 weken achter elkaar gezien, en ze deden 4x exact hetzelfde. Zelfde nrs, zelfde volgorde. Vanaf dat moment hebben ze voor mij afgedaan.:
![]()
Voor mij mag je hem bestellen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over bestellen gesproken. Ik neem aan dat niemand nog interesse heeft in het shirtje.......![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:39 schreef Sethje het volgende:
Morgen 24 gekkenhuissss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |